Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
7721/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltsu ja Käärijä ne yhteen soppiii

Mä alan homopakottaa Siltsua ja Kärtsää ja ulos Satulinnasta pullahtaa vastustamaton Särtsä.

Tai ketjun henkeen Sääriä

Vierailija
7722/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteisbiiseistä viis, K:lla on jo seuraava biisi valmiina! Se on luultavasti yksinbiisi, ja odotan sitä kovastikin! 💪😇 (Jos saamme T:n levyllä heille yhteisbiisin, en voisi muuta toivoakaan).

Minä myös, odotan niin innolla kaikkea tulevaa K:n tuotantoa, varsinkin soolokamaa! Musiikkia ja musavideoita! Eri tyylisiä! Sinkkuja ja levyjä! Me ollaan just sen uuden uran lähtökuopissa, ja ICIP oli vain eka hieno askel (lähtölaukaisu oli CCC, edellinen tuotanto oli treenit ja verryttelyt)

Sama!!! Odotan ennen kaikkea K:n uutta musiikkia! Ja tietenkin mv:t ja kaikki mahdolliset yhteistyökuviot tulevat olemaan tajuttoman hauskaa seurattavaa! Varmaan tullut ehdotuksia vaikka ja mistä 💚

Niinpä💚 Toivon hänen tekevän omaa linjaansa eikä radiohittejä. Ja uskon tosiaan hänen lähtevän siihen suuntaan. Tää uusi biisi voi olla vielä viisumeiningin jälkimakuja, kun ei ole sitä mitenkään hehkuttanut ja tehty sen tän hullunmyllyn kesken. Mutta odotan innolla ensi kevättä.

En itsekään odota tältä uudelta biisiltä hirveästi, varmaan ihan välisinkku tai voin olla väärässäkin. Mutta toivon myös, että K osaa kuunnella itseään ja jatkaa tuolla linjalla, mistä nyt ollaan saatu esimakua.

Mä olen aika luottavainen että jotain hyvää tulee. Jos Auto Jää luetaan pois, joka muutenkin on vain feat. Käärijä, niin ennen CCC:tä viime biisit oli Välikuolema, Siitä Viis, Menestynyt Yksilö ja Paidaton Riehuja. Tykkään niistä kaikista tosi paljon, Siitä Viis henkilökohtaisesti pois lukien (se on noista heikoin rakenteellisessa mielessä, ja vaikuttaa siltä että se on tehty aika nopeasti tunteidenpurkamis-biisinä, mutta ihan kiva soundi siinäkin on.)

Olisi vaikea kuvitella että K:n seuraava soolobiisi olisi huonompaa tasoa kuin kaikki nuo. ICIP:kin on tehty hirveässä "kiireessä" ja 50 keikan välissä... eli olen varovasti toiveikas. Mutta ei liian korkeita odotuksia.

Ei saa dissata mun ihanaa lempparia.

T. Auto Jää -jankkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7723/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks täällä jauhetaan Jokereista kun otsikkona on Käärijä? Tehkää niille oma ketju.

Käärijän poikkis on jokereissa ja yhteistä kiertuettakin odotellaan, siirrypä itse

Tehkää sitten ketju Käärijän poikkikselle. Ei täällä saanut tyttöystävästäkään puhua.

No saahan täällä Kaija Koosta puhua.

Vierailija
7724/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tättärää. Soikoon päässänne koko yön 😍

T. Auto Jää -jankkis

Vierailija
7725/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks täällä jauhetaan Jokereista kun otsikkona on Käärijä? Tehkää niille oma ketju.

Käärijän poikkis on jokereissa ja yhteistä kiertuettakin odotellaan, siirrypä itse

Tehkää sitten ketju Käärijän poikkikselle. Ei täällä saanut tyttöystävästäkään puhua.

Minä olen Käärijän uusi poikaystävä.

T. Siltsu

Vierailija
7726/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Janin koosta.

Vierailija
7727/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Siltsu

Hyivttu. Tommy tulee ja kuoppaa tommoset kolmannen asteen miehet.

Vierailija
7728/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gf on ykkönen. Bf ok kakkonen

Hyvä muistisääntö Kärppylille, et mihin ja kumpaa.

Vierailija
7729/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän yksityiselämästä ei saa puhua!!!

Vierailija
7730/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteisbiiseistä viis, K:lla on jo seuraava biisi valmiina! Se on luultavasti yksinbiisi, ja odotan sitä kovastikin! 💪😇 (Jos saamme T:n levyllä heille yhteisbiisin, en voisi muuta toivoakaan).

Minä myös, odotan niin innolla kaikkea tulevaa K:n tuotantoa, varsinkin soolokamaa! Musiikkia ja musavideoita! Eri tyylisiä! Sinkkuja ja levyjä! Me ollaan just sen uuden uran lähtökuopissa, ja ICIP oli vain eka hieno askel (lähtölaukaisu oli CCC, edellinen tuotanto oli treenit ja verryttelyt)

Sama!!! Odotan ennen kaikkea K:n uutta musiikkia! Ja tietenkin mv:t ja kaikki mahdolliset yhteistyökuviot tulevat olemaan tajuttoman hauskaa seurattavaa! Varmaan tullut ehdotuksia vaikka ja mistä 💚

Niinpä💚 Toivon hänen tekevän omaa linjaansa eikä radiohittejä. Ja uskon tosiaan hänen lähtevän siihen suuntaan. Tää uusi biisi voi olla vielä viisumeiningin jälkimakuja, kun ei ole sitä mitenkään hehkuttanut ja tehty sen tän hullunmyllyn kesken. Mutta odotan innolla ensi kevättä.

En itsekään odota tältä uudelta biisiltä hirveästi, varmaan ihan välisinkku tai voin olla väärässäkin. Mutta toivon myös, että K osaa kuunnella itseään ja jatkaa tuolla linjalla, mistä nyt ollaan saatu esimakua.

Mä olen aika luottavainen että jotain hyvää tulee. Jos Auto Jää luetaan pois, joka muutenkin on vain feat. Käärijä, niin ennen CCC:tä viime biisit oli Välikuolema, Siitä Viis, Menestynyt Yksilö ja Paidaton Riehuja. Tykkään niistä kaikista tosi paljon, Siitä Viis henkilökohtaisesti pois lukien (se on noista heikoin rakenteellisessa mielessä, ja vaikuttaa siltä että se on tehty aika nopeasti tunteidenpurkamis-biisinä, mutta ihan kiva soundi siinäkin on.)

Olisi vaikea kuvitella että K:n seuraava soolobiisi olisi huonompaa tasoa kuin kaikki nuo. ICIP:kin on tehty hirveässä "kiireessä" ja 50 keikan välissä... eli olen varovasti toiveikas. Mutta ei liian korkeita odotuksia.

T. Auto Jää -jankkis

Anteeksi! xD Olen vaan niin närkästynyt kun Auto Jää rikkoo mun Menestynyt yksilö -> Välikuolema -> CCC fiilistelylinjan tulemalla heti tuohon perään. Toisaalta se auttaa laskemaan mun odotuksia K:n tuotannosta normaalille tasolle, niin ehkä parempi niin. Ja ONNEKSI se ei julkaistu heti viisujen jälkeisenä sinkkuna, vaan jossain välikuukausina!

T Auto Jää dissaaja nro.2

Vierailija
7731/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukeispa se emoketju teille jotka kaipailee. Sanonpa vaan.

Vierailija
7732/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulukaa nyt prkl auttaan. Löin vahingosa Olavilla seinään ku ulisutin homonvokottelu sireeniä. Homoja tulee ovista ja ikkunoista, myös Kärsy. Apua! Pyllymyyrät vokottelee mun tajutonta Olavia. Tehkää nyt joku jotaki!

T. Lasse

Kerro osoite, niin minäkin tulen panem eikun siis auttamaan.

T: Siltsu

Vierailija
7733/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Siltsu

Hyivttu. Tommy tulee ja kuoppaa tommoset kolmannen asteen miehet.

Seojjjämpti!!

Vierailija
7734/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aukeispa se emoketju teille jotka kaipailee. Sanonpa vaan.

Eipä täällä enää taida puhella kuin röllit keskenään, porukka tajusi lopettaa oikeet keskustelut edellisellä sivulla. Hyvää yötä ja palataan huomenna toivottavasti niin, että emoketju auennut.

Vierailija
7735/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K polysuhteessa kai sen verran voi puhua

Vierailija
7736/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gf on ykkönen. Bf ok kakkonen

Hyvä muistisääntö Kärppylille, et mihin ja kumpaa.

😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
7737/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän yksityiselämästä ei saa puhua!!!

Ei meidän suhde ole salaisuus, olihan meistä Kärtsyn kanssa juuri suuri rakkaushaastattelu seiska lehdessä. Siltsu vaan yritti pilata sen väittämällä seiskan toimittajalle, että hän Kärtsä ovat rakastavaiset.

T: Kaija K

Vierailija
7738/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos meiltä palstat säpissä huomenna anyways? Päästäänkö puutarhaan hämmentämään? Paras, ettei niitä pyllymyyriä viedä kuitenkaan mennessämme, ettei kukkasipulit katoa.

Vierailija
7739/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se säppi alkaa huomenna klo:18.00 vasta

Vierailija
7740/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Auto Jää -jankkis

Anteeksi! xD Olen vaan niin närkästynyt kun Auto Jää rikkoo mun Menestynyt yksilö -> Välikuolema -> CCC fiilistelylinjan tulemalla heti tuohon perään. Toisaalta se auttaa laskemaan mun odotuksia K:n tuotannosta normaalille tasolle, niin ehkä parempi niin. Ja ONNEKSI se ei julkaistu heti viisujen jälkeisenä sinkkuna, vaan jossain välikuukausina!

T Auto Jää dissaaja nro.2

Ajatelkaa nyt jos Auto Jää:tä ei olisi julkaistu keväällä, vaan se olisi julkaistu nyt ICIP:in sijaan , hirveän Antti+K hypetyksen saattelemana! Ja ICIP musavideon sijasta oltaisiin nyt ihailtu sitä AJ valokuva-kollaasivideota... hyi kauhea mikä antikliimaksi se olisi ollut! x''D Auto Jää-jankkis, sinunkin on myönnettävä se!