Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
7741/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aukeispa se emoketju teille jotka kaipailee. Sanonpa vaan.

Ai kui?🤣😂

Vierailija
7742/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä täällä enää taida puhella kuin röllit keskenään, porukka tajusi lopettaa oikeet keskustelut edellisellä sivulla. Hyvää yötä ja palataan huomenna toivottavasti niin, että emoketju auennut.

Heippa ja hyvä jos saatiin emoketjun porukka täältä pois. Toivottavasti tämä ketju palaa tästä pikkuhiljaa ennalleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7743/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo sekoilija kyllä emoketjusta ellei se häirikkö joka häiriköi siellä

Vierailija
7744/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos meiltä palstat säpissä huomenna anyways? Päästäänkö puutarhaan hämmentämään? Paras, ettei niitä pyllymyyriä viedä kuitenkaan mennessämme, ettei kukkasipulit katoa.

Siltsun heivaatte kyllä hvettiin poppoosta. Kaiken ihmisyyden ja eläimyydenkin tähden.

Vierailija
7745/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos meiltä palstat säpissä huomenna anyways? Päästäänkö puutarhaan hämmentämään? Paras, ettei niitä pyllymyyriä viedä kuitenkaan mennessämme, ettei kukkasipulit katoa.

Pläh, mä kestän yhden illan palstavieroitusta, kun ei K:lla ole edes mitään menoja huomenna. Muutama tunti se vaan on.

Vierailija
7746/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plussan NT ketjuun huomenna. Siellä on tälläkin hetkellä osa porukasta. Pari tyyppiä siellä uhoili, että tulevat laittamaan tämän ketjun hyrskyn myrskyn. No tulos oli tämä.😂

Vierailija
7747/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole meikäläisiä, häirikkö.

T: Yksi emoketjulainen

Vierailija
7748/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on kerrankin vähän reippaampi meno, ei tule niin ikävä emoketjuun

Vierailija
7749/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mitä tarkoitat? Nimittäin ihan samat hahmo ja nöpötys jutut siellä emoketjussa on usein käynnissä.

Vierailija
7750/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteisbiiseistä viis, K:lla on jo seuraava biisi valmiina! Se on luultavasti yksinbiisi, ja odotan sitä kovastikin! 💪😇 (Jos saamme T:n levyllä heille yhteisbiisin, en voisi muuta toivoakaan).

Minä myös, odotan niin innolla kaikkea tulevaa K:n tuotantoa, varsinkin soolokamaa! Musiikkia ja musavideoita! Eri tyylisiä! Sinkkuja ja levyjä! Me ollaan just sen uuden uran lähtökuopissa, ja ICIP oli vain eka hieno askel (lähtölaukaisu oli CCC, edellinen tuotanto oli treenit ja verryttelyt)

Sama!!! Odotan ennen kaikkea K:n uutta musiikkia! Ja tietenkin mv:t ja kaikki mahdolliset yhteistyökuviot tulevat olemaan tajuttoman hauskaa seurattavaa! Varmaan tullut ehdotuksia vaikka ja mistä 💚

Niinpä💚 Toivon hänen tekevän omaa linjaansa eikä radiohittejä. Ja uskon tosiaan hänen lähtevän siihen suuntaan. Tää uusi biisi voi olla vielä viisumeiningin jälkimakuja, kun ei ole sitä mitenkään hehkuttanut ja tehty sen tän hullunmyllyn kesken. Mutta odotan innolla ensi kevättä.

En itsekään odota tältä uudelta biisiltä hirveästi, varmaan ihan välisinkku tai voin olla väärässäkin. Mutta toivon myös, että K osaa kuunnella itseään ja jatkaa tuolla linjalla, mistä nyt ollaan saatu esimakua.

Mä olen aika luottavainen että jotain hyvää tulee. Jos Auto Jää luetaan pois, joka muutenkin on vain feat. Käärijä, niin ennen CCC:tä viime biisit oli Välikuolema, Siitä Viis, Menestynyt Yksilö ja Paidaton Riehuja. Tykkään niistä kaikista tosi paljon, Siitä Viis henkilökohtaisesti pois lukien (se on noista heikoin rakenteellisessa mielessä, ja vaikuttaa siltä että se on tehty aika nopeasti tunteidenpurkamis-biisinä, mutta ihan kiva soundi siinäkin on.)

Olisi vaikea kuvitella että K:n seuraava soolobiisi olisi huonompaa tasoa kuin kaikki nuo. ICIP:kin on tehty hirveässä "kiireessä" ja 50 keikan välissä... eli olen varovasti toiveikas. Mutta ei liian korkeita odotuksia.

Ei saa dissata mun ihanaa lempparia.

T. Auto Jää -jankkis

Anteeksi! xD Olen vaan niin närkästynyt kun Auto Jää rikkoo mun Menestynyt yksilö -> Välikuolema -> CCC fiilistelylinjan tulemalla heti tuohon perään. Toisaalta se auttaa laskemaan mun odotuksia K:n tuotannosta normaalille tasolle, niin ehkä parempi niin. Ja ONNEKSI se ei julkaistu heti viisujen jälkeisenä sinkkuna, vaan jossain välikuukausina!

T Auto Jää dissaaja nro.2

Ajatelkaa nyt jos Auto Jää:tä ei olisi julkaistu keväällä, vaan se olisi julkaistu nyt ICIP:in sijaan , hirveän Antti+K hypetyksen saattelemana! Ja ICIP musavideon sijasta oltaisiin nyt ihailtu sitä AJ valokuva-kollaasivideota... hyi kauhea mikä antikliimaksi se olisi ollut! x''D Auto Jää-jankkis, sinunkin on myönnettävä se!

Mutta soi silti päässänne päiväkausia joka kerta kun tulee mieleen.

Tättärää.

T. Auto Jää -jankkis

Vierailija
7751/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 päivää vain seuraavaan Kärppä-keikaan! Hyvää yötä kaikille, painun nukkumaan

Vierailija
7752/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä täällä enää taida puhella kuin röllit keskenään, porukka tajusi lopettaa oikeet keskustelut edellisellä sivulla. Hyvää yötä ja palataan huomenna toivottavasti niin, että emoketju auennut.

Heippa ja hyvä jos saatiin emoketjun porukka täältä pois. Toivottavasti tämä ketju palaa tästä pikkuhiljaa ennalleen.

Jep hyvä, että saadaan tää ketju taas normaaliksi. Hyviä keskusteluja ollut ennen emoketjun lukkiutumista. Mutta ei syytetä emoketjun porukkaa, sieltä tuli vaan nämä röllit mukana.

Vierailija
7753/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltsun heivaatte kyllä hvettiin poppoosta. Kaiken ihmisyyden ja eläimyydenkin tähden.

Joo Siltsu joutaa pois, mutta minä ja Olavi kuulutaan kalustoon. Osataan me olla kunnollaki.

T. Lasse

Vierailija
7754/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Jo ja K yhteisbiisi voisi yhdistää kahta eri musiikkilaji, ei välttämättä pelkkä räppibiisi

On vaan niin vaikea nähdä JO:n lähtevän tuohon suuntaan, mihin K selkeästi suuntaa, joten siksi pidän epätodennäköisenä.

Bojanin puheista saanut kuvan, että raskaampaakin haluaisi tehdä. Ettei tuo nykyinen ole ainoa vaihtoehto hänelle.

kuka bändiläisistä haluaa tilulilujatsia? Ei kai vaan Jan.

Olisiko Bojanista raskaampaan suuntaan, vaikka ääntä on. Hän on kuitenkin aika pehmo, vai onko, jos saisi muuhun mahdollisuuden. Oliko niin, että mukana oli jotain erimielisyyttä musiikillisesta suunnasta, silloin kun B lähti bändistä joksikin aikaa.

Vierailija
7755/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteisbiiseistä viis, K:lla on jo seuraava biisi valmiina! Se on luultavasti yksinbiisi, ja odotan sitä kovastikin! 💪😇 (Jos saamme T:n levyllä heille yhteisbiisin, en voisi muuta toivoakaan).

Minä myös, odotan niin innolla kaikkea tulevaa K:n tuotantoa, varsinkin soolokamaa! Musiikkia ja musavideoita! Eri tyylisiä! Sinkkuja ja levyjä! Me ollaan just sen uuden uran lähtökuopissa, ja ICIP oli vain eka hieno askel (lähtölaukaisu oli CCC, edellinen tuotanto oli treenit ja verryttelyt)

Sama!!! Odotan ennen kaikkea K:n uutta musiikkia! Ja tietenkin mv:t ja kaikki mahdolliset yhteistyökuviot tulevat olemaan tajuttoman hauskaa seurattavaa! Varmaan tullut ehdotuksia vaikka ja mistä 💚

Niinpä💚 Toivon hänen tekevän omaa linjaansa eikä radiohittejä. Ja uskon tosiaan hänen lähtevän siihen suuntaan. Tää uusi biisi voi olla vielä viisumeiningin jälkimakuja, kun ei ole sitä mitenkään hehkuttanut ja tehty sen tän hullunmyllyn kesken. Mutta odotan innolla ensi kevättä.

En itsekään odota tältä uudelta biisiltä hirveästi, varmaan ihan välisinkku tai voin olla väärässäkin. Mutta toivon myös, että K osaa kuunnella itseään ja jatkaa tuolla linjalla, mistä nyt ollaan saatu esimakua.

Mä olen aika luottavainen että jotain hyvää tulee. Jos Auto Jää luetaan pois, joka muutenkin on vain feat. Käärijä, niin ennen CCC:tä viime biisit oli Välikuolema, Siitä Viis, Menestynyt Yksilö ja Paidaton Riehuja. Tykkään niistä kaikista tosi paljon, Siitä Viis henkilökohtaisesti pois lukien (se on noista heikoin rakenteellisessa mielessä, ja vaikuttaa siltä että se on tehty aika nopeasti tunteidenpurkamis-biisinä, mutta ihan kiva soundi siinäkin on.)

Olisi vaikea kuvitella että K:n seuraava soolobiisi olisi huonompaa tasoa kuin kaikki nuo. ICIP:kin on tehty hirveässä "kiireessä" ja 50 keikan välissä... eli olen varovasti toiveikas. Mutta ei liian korkeita odotuksia.

Ei saa dissata mun ihanaa lempparia.

T. Auto Jää -jankkis

Anteeksi! xD Olen vaan niin närkästynyt kun Auto Jää rikkoo mun Menestynyt yksilö -> Välikuolema -> CCC fiilistelylinjan tulemalla heti tuohon perään. Toisaalta se auttaa laskemaan mun odotuksia K:n tuotannosta normaalille tasolle, niin ehkä parempi niin. Ja ONNEKSI se ei julkaistu heti viisujen jälkeisenä sinkkuna, vaan jossain välikuukausina!

T Auto Jää dissaaja nro.2

Ajatelkaa nyt jos Auto Jää:tä ei olisi julkaistu keväällä, vaan se olisi julkaistu nyt ICIP:in sijaan , hirveän Antti+K hypetyksen saattelemana! Ja ICIP musavideon sijasta oltaisiin nyt ihailtu sitä AJ valokuva-kollaasivideota... hyi kauhea mikä antikliimaksi se olisi ollut! x''D Auto Jää-jankkis, sinunkin on myönnettävä se!

Mutta soi silti päässänne päiväkausia joka kerta kun tulee mieleen.

Tättärää.

T. Auto Jää -jankkis

P.S. laskin kyllä jossain vaiheessa, että ekan 48 tunnin aikana julkaisun jälkeen kuuntelin ICIP:iä yli 80 kertaa. Ja vieläkin loopilla huudatan harva se päivä.

Vierailija
7756/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole meikäläisiä, häirikkö.

T: Yksi emoketjulainen

Mistä häiriköstä puhutte?

Vierailija
7757/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin ihan asiallisen kommentin, jossa kerroin, että minua lähinnä huvitti se nimimerkeistä tehty shippi. Samalla tavalla te shippaatte kahta oikeaa ihmistä yhteen jokaikinen päivä. Koittakaa nyt kestää se, ettei kaikki pidä siitä tai ei ymmärrä sitä.

Mietipä, miltä sinusta olisi tuntunut, jos olisit ollut yksi niistä nimimerkeistä, joista tuo shippi oli kirjoitettu. Sehän oli ihan sairas, mieleltään sairaan ihmisen kirjoittama.

Vierailija
7758/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen pylly-, pyllykkä-, pylpyrä- jne myyrä ja puutarhan vakkari. Ei siellä mitään siveyden sipuleita olla 🤭. Reippaasti vaan peremmälle!

Vierailija
7759/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo Siltsu joutaa pois, mutta minä ja Olavi kuulutaan kalustoon. Osataan me olla kunnollaki.

T. Lasse

Lassen viesti taisi poistua, mutta Siltsu jutut jäivät. Miksi muuten yläpeukutatte Siltsu juttuja? Ei ne jutut sillä lopu.

Tän on röllit vallannut nyt. Ei kukaan muu niitä yläpeukuta. Öitä.

Vierailija
7760/20844 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Jo ja K yhteisbiisi voisi yhdistää kahta eri musiikkilaji, ei välttämättä pelkkä räppibiisi

On vaan niin vaikea nähdä JO:n lähtevän tuohon suuntaan, mihin K selkeästi suuntaa, joten siksi pidän epätodennäköisenä.

Bojanin puheista saanut kuvan, että raskaampaakin haluaisi tehdä. Ettei tuo nykyinen ole ainoa vaihtoehto hänelle.

kuka bändiläisistä haluaa tilulilujatsia? Ei kai vaan Jan.

Olisiko Bojanista raskaampaan suuntaan, vaikka ääntä on. Hän on kuitenkin aika pehmo, vai onko, jos saisi muuhun mahdollisuuden. Oliko niin, että mukana oli jotain erimielisyyttä musiikillisesta suunnasta, silloin kun B lähti bändistä joksikin aikaa.

Olen muutamasta haastattelusta ymmärtänyt ettei tuo nykyinen tyyli ole ihan sitä mitä Bojan haluaisi. Että olisi alunperinkin raskaampaa halunnut. Mutta tiedä sitten. Tuo on toki tuolla alueella varmasti se varmin