Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
3221/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kyllä jotenkin suvaitsematon ilmapiiri🥺🥺🥺

T. Koditon shippaaja

Uusi K/B-paatti löytyy täältä, tervetuloa: https://www.vauva.fi/keskustelu/5271033/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…

Matkatavarat valitettavasti upposivat edellisen paatin mukana, mukana jotain meressä lilluvia saataneen talteen!

Vierailija
3222/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Koditon shippaaja

Ei suvaitsematon, vaan moraalisesti terveempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3223/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Koditon shippaaja

Uusi K/B-paatti löytyy täältä, tervetuloa: https://www.vauva.fi/keskustelu/5271033/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…

Matkatavarat valitettavasti upposivat edellisen paatin mukana, mukana jotain meressä lilluvia saataneen talteen!

*mutta

Vierailija
3224/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten elastusveneellä tähän laivaan ensimmäistä kertaa, voisko joku tiivistää säännöt ja toimintatavat??

Semmonen toimintatapa, että voitte perustaa Joksuille, sohviksille ja häillenne oman puutarhaketjunne.

Tää ketju perustuu Kärtsään fanitukseen ja hänen projekteihinsa ja tähån hetkeen.

Kiitos

Tämä!

Vierailija
3225/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä taida jaksaa enää tuonne uuteen fiilistelyketjuun kun BK-shippaus ei enää kiinnosta. Eli täällä ei pahastuta jos puhuu Kärtsästä, Bojanista, JO:sta, Tommystä.. ? juurikin keikka-asiaa ja muita heidän tapahtumia.

Tarkoittaako tämä, että mistään parista ei ficcejä, ei fanitaidetta, videoita ja/tai kuvia? Päteekö kaikkiin kirjainyhdistelmiin?

Ei, kun tänne nimenomaan sopii aivan kaikki tälläinen.

Vierailija
3226/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shippaaminen/fiilistely sallittaneen, mutta täällä on vähän enemmän realisteja, mitä olen itse havainnut

Vierailija
3227/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Koditon shippaaja

Ketä shippaat? Kyllä tänne mahtuu K&B myös kaiken muun sekaan mikäli heistä on kyse.

Usko nyt, ei mahdu!

Vierailija
3228/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shippaaminen/fiilistely sallittaneen, mutta täällä on vähän enemmän realisteja, mitä olen itse havainnut

Ketju ei ole tarkoitettu shippaamiselle. Siitä nimenomaan halutaan pitää pois tässä ketjussa.

Vierailija
3229/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Koditon shippaaja

Ketä shippaat? Kyllä tänne mahtuu K&B myös kaiken muun sekaan mikäli heistä on kyse.

Usko nyt, ei mahdu!

Oon ollut täällä alusta asti, joten tiedän kyllä että tänne on kaikki tervetullutta. Turha yrittää trollata.

Vierailija
3230/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä taida jaksaa enää tuonne uuteen fiilistelyketjuun kun BK-shippaus ei enää kiinnosta. Eli täällä ei pahastuta jos puhuu Kärtsästä, Bojanista, JO:sta, Tommystä.. ? juurikin keikka-asiaa ja muita heidän tapahtumia.

Tarkoittaako tämä, että mistään parista ei ficcejä, ei fanitaidetta, videoita ja/tai kuvia? Päteekö kaikkiin kirjainyhdistelmiin?

Ei, kun tänne nimenomaan sopii aivan kaikki tälläinen.

Kiitos, kun tarkensit, lainaamani viesti antoi ymmärtää toisin 👍

Vierailija
3231/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listalle 3.9 :D Emopaatti ammuttiin alas, mutta seilaaminen jatkuu

Listat vidduun. Nyt on otettu uusi kurssi. Hyppää laidan yli tai seilaa mukana, mutta nyt vain matkustajana. Et kapuna.

Vierailija
3232/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju ei ole tarkoitettu shippaamiselle. Siitä nimenomaan halutaan pitää pois tässä ketjussa.

Ei haluta vaan täällä on kaikki fiilistely sallittua niin ksuan kuin se liittyy K:hon. Ihmiset on olleet keskimäärin realistisempia todellisuuden suhteen kuin emoketjussa ja se on ollut virkistävää.

Vierailija
3233/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas kiitos vierailusta tässä laivassa, vaikuttaa yhtää leppoisalta kun Naton lentotukialus

Vierailija
3234/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Never forget pitkän Tavastia-illan jäljiltä puremajäljet K:n rintakehässä yhdessä storyssa.

Löytyvä täältä

https://vm.tiktok.com/ZGJtDA7QK/

Vähän epäselvästi näkyy, ei kai K oikeasti puremajälkiä kaikelle kansalle esittelisi. Kenen tekemiksi nuo oletetaan. Eikös se ollut epäselvää, kuka/ketkä siellä asunnolla oli.

Eipä kai sitä muut tiedä että kenen. Vaihtoehtoja lienee kaksi, ja jokaisella on varmaan oma mielipiteensä siitä, kumpi on todennäköisempi.

Onhan nuo aivan selvät hampaanjäljet ja ilmestyneet keikan jälkeen. Poikahan toki myös näyttää saaneelta.

Saaneelta ja selvästi juopuneelta. Tuskin edes tajunnut videota kuvatessaan, että rintakehässä on hampaan jäljet. 😏

Mä mietin jo sillon aiemmin että eiköhän nuo jäljet oo vaan tuosta kaulakorusta mikä sillä on kaulassa. Tismalleen sama kaari molemmissa. Lisäksi jos ois hampaanjäljet, mihin ylähampaat on jääny? 😅 Koettakaapa purra vaikka omaa kättänne, pelkillä alahampailla ei saa millään tuollasta jälkeä aikaan.

Minun mielstäni jäljet eivät ole tuosta kaulakorusta. Miten olisi siitä tullut. Koru ei ulotu tuohon kohtaan.

No esmes jos kyyryssä moshaat päätä puolelta toiselle, mitä K tekee keikoillaan jatkuvasti, niin varmasti tuon muutaman sentin alempana on koru. Tai onhan se voinut vaikka kuperkeikkoja Blle esitellä siellä keikan jälkeen. 🤷🏻 Hampaista tuo jälki ei kyllä ole koska kenenkään leuat ei aukea noin että sais pelkistä alahampaista tuollaiset jäljet suht tasaiseen pintaan. Eikä saa myöskään pelkistä ylähampaista.

Jos tulisi tuolla mekanismilla olisi Klla jatkuvasti korusta hankaumajälki. Ei näytä siltä, että koru tuohon yltäisi, ei vaikka olisi kyyryssä. Huulistakin on fritsu voinut tulla. Oli mistä oli eipä se meille kuulu.

Vierailija
3235/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän trolliin ei kannata mennä sitten. Perustettiin ketju sillä periaatteella, että saa seilata s aatana miten sattuu ja shipattu on myös.

Vierailija
3236/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas kiitos vierailusta tässä laivassa, vaikuttaa yhtää leppoisalta kun Naton lentotukialus

Rauhaisaa oli, kunnes emoketju hajosi.

Vierailija
3237/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Koditon shippaaja

Koska trolli hyppäsi tänne sekoittamaan pakkaa. Harmi kun hän alkoi pilaamaan tämänkin ketjun tunnelmaa. Täällä on siis oikeus shipata, fiilistellä jne. Joksuihin, Käärijään ja heihin liittyviä ihmisiä sekä musiikkia. Ainoa toivomus on se, ettei yksityishenkilöitä mainita.

Vierailija
3238/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K postasi ig:ssä Tapiola-festivaaleista... Onkohan nostalgiat kesältä menossa? :)

Vierailija
3239/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä lukituksen taustalla on? 

En tiedä, mutta en olisi yllättynyt, jos joku K:n lähipiiristä olisi pyytänyt sen sulkemista. Jäätävää paskaa koko aamun ajan aikaisemmista trollauksista puhumattakaan. On siellä ollut hyviäkin hetkiä, mutta selvästi vähemmän viime aikoina.

Eiköhän lähipiiriä haittaa enemmän lapselliset shippijutut kuin raskausspekulaatiot.

Tämä!

Vierailija
3240/20844 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän ketjun the listaa tähän väliin.

Tommyn aamukahvit Vantaalla, perhanan mopo, meesta seinale, Rontti-Mikke, Tommy venaa Tallinnan satamassa Tukholman paattia, puuttuva J, seilataan s aatana miten sattuu, Tommyn kynttiläkulkue, pe 25.08.2023, hääkuulutus, Käärijävaellus, väärinluetut promokuvat, kyykystä kaivoon, Tommyn kostohameen alla ei ole mitään, Tommyn sukkanauhat

Teepussit puuttuu 😆.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän