Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
3101/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen toisen cccn alkaessa K mutisi, että "tätä en enää jaksa" viitaten boleroon ja riisui sen yltään. Bolero tällä kertaa Häärijän sijasta päätyi Jaakon päälle viimeiseen biisiin. Mutta kyllä, aivan selkeästi boleroa nyt ns. ajetaan ulos.

Apua! Nyt tuntuu että bolero oikeasti haudataan! 😬💚😭😇 outoa miten olen sekä surullinen että iloinen... Viisukausi on todella ohi... Jessen IG:ssä oli myös boleron eläköitymisestä vihje

Jep, haikeaa mutta jännittävää! End of an era. Uskon että K itse alkaa olla koko boleroon ja viisuhommaan melko kypsä, mutta ihanasti on silti jaksanut koko kesän tarjoilla jokaisella keikalla pienen palasen viisuhypeä, niin että mahdollisimman moni, vauvasta vaariin, on saanut siitä osasensa. Ja nyt kun kesäkiertue on ohi, on hyvä aika haudata myös viisukäärijä boleroineen.

En kyllä malta odottaa, mitä sieltä on tulossa tilalle, kun ainakin kaikki tähän asti vihjailtu on sellaista settiä että huooooh. 🥵

Plus, olen ihan varma että 15.9. tulee myös mv, biisihän on tavallaan jo ulkona.

Vierailija
3102/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Never forget pitkän Tavastia-illan jäljiltä puremajäljet K:n rintakehässä yhdessä storyssa.

Löytyvä täältä

https://vm.tiktok.com/ZGJtDA7QK/

Vähän epäselvästi näkyy, ei kai K oikeasti puremajälkiä kaikelle kansalle esittelisi. Kenen tekemiksi nuo oletetaan. Eikös se ollut epäselvää, kuka/ketkä siellä asunnolla oli.

Eipä kai sitä muut tiedä että kenen. Vaihtoehtoja lienee kaksi, ja jokaisella on varmaan oma mielipiteensä siitä, kumpi on todennäköisempi.

Onhan nuo aivan selvät hampaanjäljet ja ilmestyneet keikan jälkeen. Poikahan toki myös näyttää saaneelta.

Saaneelta ja selvästi juopuneelta. Tuskin edes tajunnut videota kuvatessaan, että rintakehässä on hampaan jäljet. 😏

Mä mietin jo sillon aiemmin että eiköhän nuo jäljet oo vaan tuosta kaulakorusta mikä sillä on kaulassa. Tismalleen sama kaari molemmissa. Lisäksi jos ois hampaanjäljet, mihin ylähampaat on jääny? 😅 Koettakaapa purra vaikka omaa kättänne, pelkillä alahampailla ei saa millään tuollasta jälkeä aikaan.

Minun mielstäni jäljet eivät ole tuosta kaulakorusta. Miten olisi siitä tullut. Koru ei ulotu tuohon kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3103/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä K, sulavaliikkeisenä kuin ballerina 😂

https://www.tumblr.com/katinkulta/727421850502742016?source=share

Vierailija
3104/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin viime yönä unta Tommysta ja hänellä oli sukkanauhat.🙈 Ne oli kimaltavat ja jostakin ilmestyi hyvin kännissä oleva Jan, joka alkoi vaatia niitä itselleen, koska kaikki kimaltava kuuluu hänelle.

Minä taas olin hovineitona ja Tommy aatelisherrana Versailles'ssa. Hän oli todella kyyninen, mutta samalla hyvin intohimoinen mies. Hän rakastui minuun, koska olin hyvä pianonsoittaja. Voi jessus 😅

Vierailija
3105/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti uusi aika tuo uudet värit.

Onko paluu keltaiseen? Itse toivon pinkkiä 😊

Vierailija
3106/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen toisen cccn alkaessa K mutisi, että "tätä en enää jaksa" viitaten boleroon ja riisui sen yltään. Bolero tällä kertaa Häärijän sijasta päätyi Jaakon päälle viimeiseen biisiin. Mutta kyllä, aivan selkeästi boleroa nyt ns. ajetaan ulos.

Apua! Nyt tuntuu että bolero oikeasti haudataan! 😬💚😭😇 outoa miten olen sekä surullinen että iloinen... Viisukausi on todella ohi... Jessen IG:ssä oli myös boleron eläköitymisestä vihje

Jep, haikeaa mutta jännittävää! End of an era. Uskon että K itse alkaa olla koko boleroon ja viisuhommaan melko kypsä, mutta ihanasti on silti jaksanut koko kesän tarjoilla jokaisella keikalla pienen palasen viisuhypeä, niin että mahdollisimman moni, vauvasta vaariin, on saanut siitä osasensa. Ja nyt kun kesäkiertue on ohi, on hyvä aika haudata myös viisukäärijä boleroineen.

En kyllä malta odottaa, mitä sieltä on tulossa tilalle, kun ainakin kaikki tähän asti vihjailtu on sellaista settiä että huooooh. 🥵

Plus, olen ihan varma että 15.9. tulee myös mv, biisihän on tavallaan jo ulkona.

Jooo!! Selviän tästä kuusta odottamalla mv:tä! Varmasti jotain promoa vielä tulee ulos ennen sitä!

Vierailija
3107/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näitä tässä vaiheessa auta spekuloida 😅 mutta joo, varmaan on korusta tuo painauma. Nyt täyttä höyryä eteenpäin! Toivottavasti saamme seuraavan icip-promon (lue oikein!) Pian 😇🙏

Mä en enää kykene lukemaan tuota oikein. Ja vaikka lukisin, silti yhdistyy väärin. Tai no en mä tiedä onko se oikeasti väärin tässä tapauksessa. 😅

Kattelin eilen sen utukarsilan videoita (siellä oli muute pitkästi, käykää vilkaiseen jos ette jo oo käyny, IG siis ja reelsseinä) niin taas se K siellä Onlyfanssista puhu. Jokohan se kohta sen oikeesti pykää? Pitääköhän mun hankkia oma luottokortti kun nykyinen on niin että ukkokin pääsee halutessaan näkemään sen laskut? Vaikka ei se niitä kyllä ikinä katso mutta uskallankohan ottaa riskiä? 😅😂

Onko K koskaan avannut mikä sen kiinnostus OnlyFansin perustamiseen on? Puhtaasti taloudellinen vai haluaako se toteuttaa jotain puolia itsessään mikä vaatisi K18-ympäristön? 🙈

Käärijä perustaa kokonaisen tee tehtaan.

Mä luulen että sillä on vaan luomua ja käsin hellävaraisesti poimittuja ja punnittuja teepusseja.

Jossain keväällä tulleessa haastiksessa / podcastissa K siitä puhui. Kertoi olleen mielessä ja lähipiirin (joidenkin ihmisten) kanssa keskustelussa jo pidempään. Tuossa haastiksessa ei noussut esille taloudelliset syyt. Oli varmaan ajatuksiin saanut lisäpotkua siitä, kun Käärijää pidetään seksuaalisena hahmona. Kertoi, että ehkä ensi vuoden alussa saattaa O f-tilin perustaa.

Mä toivon, että ei perusta OnlyFansia ainakaan siihen asti, että musiikkiura on hyvässä vaiheessa. Syö mielestäni artistin uskottavuuden aivan täysin.

Vierailija
3108/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näitä tässä vaiheessa auta spekuloida 😅 mutta joo, varmaan on korusta tuo painauma. Nyt täyttä höyryä eteenpäin! Toivottavasti saamme seuraavan icip-promon (lue oikein!) Pian 😇🙏

Mä en enää kykene lukemaan tuota oikein. Ja vaikka lukisin, silti yhdistyy väärin. Tai no en mä tiedä onko se oikeasti väärin tässä tapauksessa. 😅

Kattelin eilen sen utukarsilan videoita (siellä oli muute pitkästi, käykää vilkaiseen jos ette jo oo käyny, IG siis ja reelsseinä) niin taas se K siellä Onlyfanssista puhu. Jokohan se kohta sen oikeesti pykää? Pitääköhän mun hankkia oma luottokortti kun nykyinen on niin että ukkokin pääsee halutessaan näkemään sen laskut? Vaikka ei se niitä kyllä ikinä katso mutta uskallankohan ottaa riskiä? 😅😂

Onko K koskaan avannut mikä sen kiinnostus OnlyFansin perustamiseen on? Puhtaasti taloudellinen vai haluaako se toteuttaa jotain puolia itsessään mikä vaatisi K18-ympäristön? 🙈

Käärijä perustaa kokonaisen tee tehtaan.

Mä luulen että sillä on vaan luomua ja käsin hellävaraisesti poimittuja ja punnittuja teepusseja.

Jossain keväällä tulleessa haastiksessa / podcastissa K siitä puhui. Kertoi olleen mielessä ja lähipiirin (joidenkin ihmisten) kanssa keskustelussa jo pidempään. Tuossa haastiksessa ei noussut esille taloudelliset syyt. Oli varmaan ajatuksiin saanut lisäpotkua siitä, kun Käärijää pidetään seksuaalisena hahmona. Kertoi, että ehkä ensi vuoden alussa saattaa O f-tilin perustaa.

Eikös Tommykin oo puhunut Onlyfansista. Jotain että jos tää postaus saa tietyn määrän tykkäyksiä niin hän liittyy Onlyfansiin. Tykkäykset tuli täyteen mut liittyikö hän sinne kuitenkaan?

Nehän vois K:n kanssa perustaa yhteisen tilin?

Vierailija
3109/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Never forget pitkän Tavastia-illan jäljiltä puremajäljet K:n rintakehässä yhdessä storyssa.

Löytyvä täältä

Vähän epäselvästi näkyy, ei kai K oikeasti puremajälkiä kaikelle kansalle esittelisi. Kenen tekemiksi nuo oletetaan. Eikös se ollut epäselvää, kuka/ketkä siellä asunnolla oli.

Eipä kai sitä muut tiedä että kenen. Vaihtoehtoja lienee kaksi, ja jokaisella on varmaan oma mielipiteensä siitä, kumpi on todennäköisempi.

Onhan nuo aivan selvät hampaanjäljet ja ilmestyneet keikan jälkeen. Poikahan toki myös näyttää saaneelta.

Saaneelta ja selvästi juopuneelta. Tuskin edes tajunnut videota kuvatessaan, että rintakehässä on hampaan jäljet. 😏

Mä mietin jo sillon aiemmin että eiköhän nuo jäljet oo vaan tuosta kaulakorusta mikä sillä on kaulassa. Tismalleen sama kaari molemmissa. Lisäksi jos ois hampaanjäljet, mihin ylähampaat on jääny? 😅 Koettakaapa purra vaikka omaa kättänne, pelkillä alahampailla ei saa millään tuollasta jälkeä aikaan.

Minun mielstäni jäljet eivät ole tuosta kaulakorusta. Miten olisi siitä tullut. Koru ei ulotu tuohon kohtaan.

No esmes jos kyyryssä moshaat päätä puolelta toiselle, mitä K tekee keikoillaan jatkuvasti, niin varmasti tuon muutaman sentin alempana on koru. Tai onhan se voinut vaikka kuperkeikkoja Blle esitellä siellä keikan jälkeen. 🤷🏻 Hampaista tuo jälki ei kyllä ole koska kenenkään leuat ei aukea noin että sais pelkistä alahampaista tuollaiset jäljet suht tasaiseen pintaan. Eikä saa myöskään pelkistä ylähampaista.

Vierailija
3110/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyvä täältä

Tämä menee nyt ehkä vähän ohi.🙈 Minne he B:n laittoivat tuoksi ajaksi nukkumaan vai sammuiko hän sohvalle? Joo, menen häpeämään kysymystäni. Ei tarvitse vastata.🙈

Jospa olikin 3? 🙈🙉🙊

Vierailija
3111/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon mustaa, vaikka onhan sitä jo ollutkin. Mutta ei kun lisää vaan, ja hyvin pukee.

Vierailija
3112/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyvä täältä

Makoillessa koru voinut asettua eri kohtaan. Vähän alemmas. 😊

Vierailija
3113/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näin viime yönä unta Tommysta ja hänellä oli sukkanauhat.🙈 Ne oli kimaltavat ja jostakin ilmestyi hyvin kännissä oleva Jan, joka alkoi vaatia niitä itselleen, koska kaikki kimaltava kuuluu hänelle.

Minä taas olin hovineitona ja Tommy aatelisherrana Versailles'ssa. Hän oli todella kyyninen, mutta samalla hyvin intohimoinen mies. Hän rakastui minuun, koska olin hyvä pianonsoittaja. Voi jessus 😅

Toisaalta kuulostaa Tommylta.

Vierailija
3114/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se jälki on selvästi tullut korusta, mutta ymmärrän, että puremajälki kuulostaa kiehtovammalta.

Tämäkin on totta. Videossa salkkarit taustalla. K makoillut vatsalleen näyttäessään Bojanille salkkareita ja korusta tullut painauma.

Mäkään en tähän enempää varmaan sano, mutta faktahan on, että K haastattelussa sanoi haluavansa katsoa salkkareita Bn kanssa ja pötköttää.

Noinko sanoi haastattelussa. Minä muistan vain sellaisen haastattelun viisujen päätösvaiheessa, että aikoi itse katsoa rästiin jääneet Salkkareiden jaksot pötköttelyn ja lomailun lisäksi.

Tavastian jälkeen katsoivat yhdessä K, B ja gf? Twilightiä. Leneekö katsonut Bn kanssa Salkkareita, siinähän ei ole englannin kielistä tekstitystä. Eihän heillä silloin ollut kovin paljon aikaa

Siis tämä oli ihan haastattelusta ja näillä sanoilla nimenomaan liittyen Bojaniin. Olen itsekin nähnyt.

- eri

Vierailija
3115/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000009573931.html

"Otan hänet (Bojan) viereen nukkumaan ja katsomaan Salkkareita."

Vierailija
3116/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon mustaa, vaikka onhan sitä jo ollutkin. Mutta ei kun lisää vaan, ja hyvin pukee.

Pinkki ja musta sopisi hyvin yhteen.

Vierailija
3117/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä materiaalia myös juhlatuulella olevista Kärtsästä ja Tommysta. Varmaan aikamoista räkätystä olisi sekin. Mun ns. juhlahumu suosikki on kuitenkin sparklative-Jan.

Vierailija
3118/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000009573931.html

"Otan hänet (Bojan) viereen nukkumaan ja katsomaan Salkkareita."

Herrajee mennyt tämä multa ohi. Nyt kyseenalaistan kaiken aiemmin miettimäni siitä videosta, jossa K on tuuterissa ja taustalla on ne salkkarit Tavastian jälkeen.

Vierailija
3119/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva nähdä materiaalia myös juhlatuulella olevista Kärtsästä ja Tommysta. Varmaan aikamoista räkätystä olisi sekin. Mun ns. juhlahumu suosikki on kuitenkin sparklative-Jan.

Mulla on känninen Kris. Vaikka tiedän, että menisi hermo siihen mölyämiseen, mutta silti!

Vierailija
3120/20845 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooo-lala, Jodelin k**mailukanavalta lainattua...

"Miten toi jatkui tosta sen jälkeen, kum suihkuverho sulkeutui?"

"Tommy jatkoi huulillaan hamuten Käärijån sykkivälle kaulasuonelle - K inahti. Heidän kireinä ja kovina paukkuvat housunetumuksensa koskettivat toisiaan, kun Tommy painoi huohottavan Käärijän vasten suihkuhuoneen seinää...."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi