Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
2921/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon, että oli vihje ja Slovenia se on, lähtee maanantaina

Miten se vihje liittyy Sloveniaan? Menee ratsastamaan Bojanilla?

Musta tuo on kyllä nyt aika kaukaa haettua. 😅 Se nainen siinä videolla tais olla muute se valokuvaaja (Janita Autio), jonka luona olivat kuvailemassa. Tai näin ainakin sillon muistaakseni oletin, sitä videota ei mulla tietty tässä nyt ole että voisin tarkistaa (eikä sillä varmaan väliäkään ole). Mä tulkitsin vaan sen että K pelleili sen ponin kanssa. Varmaan tullu vaan aiemmin puheeksi että lomalle kohta ja siinä sitten vitsailivat että ai nytkö meet sitte.

Joo, Janita se oli.

Vierailija
2922/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiian listaa katsellen näyttää että Euroopankiertuetta lukuunottamatta melkein kaikki tulevat keikat on k-18. Eli nyt taisi tosiaan koko perheen viihdyttäjä-Kärtsä jäädä taakse, vuoden 2023 kesän muistoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne sukkanauhat on?

Ne jäi Kärtsän luo.

Aamukahveilla unohtunut.

Uskallanko mennä enää koskaan naapuriin aamukahville, jos siellä voi käydä noin?

Riippuu, asuuko naapuri Vantaalla.

Jos mun naapuri olisi eräs ilman paitaa viihtyvä tyyppi Vantaalta, todellakin menisin aamukahveille vaikka olisi vaarana sukkanauhojen menetys.

Joo minä myös menisin. Vaikka en edes juo kahvia. 😅

Aamuteelle sitten!

Kuka jotain teetä menee Kärtsän luo juomaan?😉

No mutta K puhui jossain haastiksessa juovansa teetä. No olisiko silloin, jos punaista Marlia ei ole saatavilla.

Vierailija
2924/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne sukkanauhat on?

Ne jäi Kärtsän luo.

Aamukahveilla unohtunut.

Uskallanko mennä enää koskaan naapuriin aamukahville, jos siellä voi käydä noin?

Jos mun naapuri olisi eräs ilman paitaa viihtyvä tyyppi Vantaalta, todellakin menisin aamukahveille vaikka olisi vaarana sukkanauhojen menetys.

Aamuteelle sitten!

No mutta K puhui jossain haastiksessa juovansa teetä. No olisiko silloin, jos punaista Marlia ei ole saatavilla.

Eikös se juo kuitenkin kahvia myös? Siis glögi ykkönen, mutta lisäksi teetä ja varmaan kahviakin?

Vierailija
2925/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne sukkanauhat on?

Ne jäi Kärtsän luo.

Aamukahveilla unohtunut.

Aamuteelle sitten!

Eikös se juo kuitenkin kahvia myös? Siis glögi ykkönen, mutta lisäksi teetä ja varmaan kahviakin?

Ei juo kahvia, olisko Aitoon keikan yhdessä välispiikissä puhunut siitä.

Vierailija
2926/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ne sukkanauhat on?

Ne jäi Kärtsän luo.

Aamukahveilla unohtunut.

Aamuteelle sitten!

Ei juo kahvia, olisko Aitoon keikan yhdessä välispiikissä puhunut siitä.

Ainakin energiajuomia näyttää silti juovan.

Vierailija
2927/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta tuo on kyllä nyt aika kaukaa haettua. 😅 Se nainen siinä videolla tais olla muute se valokuvaaja (Janita Autio), jonka luona olivat kuvailemassa. Tai näin ainakin sillon muistaakseni oletin, sitä videota ei mulla tietty tässä nyt ole että voisin tarkistaa (eikä sillä varmaan väliäkään ole). Mä tulkitsin vaan sen että K pelleili sen ponin kanssa. Varmaan tullu vaan aiemmin puheeksi että lomalle kohta ja siinä sitten vitsailivat että ai nytkö meet sitte.

Joo, Janita se oli.

Juu, mutta K nosti sen vihreän leikkihevosen ihan tarkoituksella esille, asettui sen selkään ratsastamaan kuvausta varten. Tuleva loma ja ratsastus vaikutti olevan tietoisesti yhdistetty. Eli voi hyvin olla vinkki.

Onhan tässä sekin, että melko vastottain B ja muitakin JO-poikia oli kuvattu ratsastamassa, videoita siitä ollut esillä jossain näistä feedeistä. Ettei nyt pelkkään possujunalla ratsaustukseen tarvitsisi tyytyä.

Vierailija
2928/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä varmaan joku noita Slovenian lentoja seuraa?

Ihan varmasti. Samoin kuin Bojanin Suomeen tuloa kytättiin. Pari, kolme liian syvälle fanitukseen uponnutta yksilöä.

Vierailija
2929/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä varmaan joku noita Slovenian lentoja seuraa?

Ihan varmasti. Samoin kuin Bojanin Suomeen tuloa kytättiin. Pari, kolme liian syvälle fanitukseen uponnutta yksilöä.

Onneksi heillä on nyt koulut alkaneet, niin on vähemmän aikaa kuin kesällä.

Vierailija
2930/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, tässä tilanteessa Bojan on se joka itse asiassa "kärsii" artistina ja imagomielessä eniten. Me emme sitä niinkään huomaa, koska suurin osa meistä fiilistelee B:tä myös. Mutta kuvitelkaa seuraavanlainen käänteinen tilanne, ja miten noloa se olisi K:lle ja K:n perusfaneille:

Sanotaan vaikka että Kärtsän ja Alessandran vitsailuista ois syntynyt shippaajafaniryhmä. Alessandralla olisi tässä rinnakkaistoellisuudessa noin 3x suurempi somefanikunta kuin K:lla (ennemmin kuin oikean elämän samankokoiset) ja A olisi ollut se viisujen megasuosikki, K taas A:n symppis sidekick suuren yleisön näkökulmasta. 

4kk viisujen jälkeen Alessandra valmistuisi julkaisemaan ekan viisujen jälkeisen biisin, joka on duetto häntä itseään tunnetumman artistin kanssa jota Alessandra on fanittanut vuosia. Ensiesitys vedetään huikeasti Oslossa kymmenientuhansien katsojien edessä. Mutta kun biisin promomateriaali julkaistaan, Alesandran tiktok tuleekin 95% täyteen "But what abbout Käärijä!? Oh no, poor Käärijä. Käärijä crying" 

Ajatelkaa oikeasti! Mehän kuoltaisiin nolouteen täällä! Alessandra ja sen julkkis yhteistyökumppani ehkä vaan hihittelisivät tilanteelle, koska uskovat biisin menestyvän joka tapauksessa, mutta kyllähän A:n ja sen toisen artistin omat fanikunnat ärsyyntyisivät tuosta ihan hitosti. Olisivat ihan että "heittäkää se väsynyt Käärijänne hittoon jo". Ja tämä aiheuttaisi ihan todellista mainehaittaa K:lle, jos se ei lopu biisin julkaisuun mennessä. Kuvitelkaa jos se A:n mv tulis ulos, ja sielläkin ekat 10 kommenttia jotka kaikki näkee on "poor Käärijä ;_;", ikuistettuna youtubeen, miljoonien katsottaviksi. Huh, sanon minä!

Tämä.on ihan totta! Myötähäpeää koin lukiessani TikTok kommentteja.. onneksi Tumblr on noilta faneilta säästynyt 😬

Tuota on vaikeampi siksi kuvitella, kun Alla on poikakaveri (ja onhan Klla gf). Mutta jos olisikin joku muu, vapaa artisti, niin en tiedä, mikä olisi Kn (ja Bnkin) reaktiot. Ja jos vielä olisikin niin, että An tilalla olisi joku homo miesartisti.

Se oli siis fiktiivinen ajatusleikki, jotta ihmiset osaisivat samaistua siihen miten tällainen tilanne voi negtiivisesti vaikuttaa pienemmän muusikon (Bojan) imagoon jos sen fanikunta käyttäytyy jatkuvasti nolosti muiden artistien julkisissa somekentissä.

Juu, kyllä ymmärsin, että oli fiktiivinen. Siihen oli kuitenkin vähän vaikea samaistua noilla "eväillä". Tuohan se on isompi ongelma tuo fanikunta.

No yritä nyt kuitenkin edes samaistua vähäsen, jos olet kyseisiä ylimeneviä B-shippaajia, aiheutat nimittäin "ihailusi" kohteelle vain oikean elämän haittaa. JO:n pojat yrittävät kuitenkin ihan oikeasti olla todesta otettava bändi ja iskeä läpi Euroopassa suuremmin, se vaikeutuu entisestään mitä enemmän heidän pääsolisti leimataan Balkanin ulkopuolella yhden alt-räppärin sidekick-vitsiksi.

Oletuksesi on siis, että kaikki JO-fanit olettaisivat hänet K:n sidekickiksi vai? Yritän tässä nyt muistuttaa, että JO:lla on myös oma fanikunta täysin ilman K:ta, euroviisufanit ovat tässä vaiheessa jo rauhoittuneet ja siirtyneet seuraavaan vuoteen, joten jäljellä on enää tämä pieni ja aktiivinen Käärijan-fanikunta, joka nyt sitten ehkä kirjoittelee viestikentät täyteen whataboutBojania. En usko, että tämä todellakaan häiritsee JO:ta pientä hymähtelyä enempää. Kun sama fanikunta panikoi K:n olevan riidoissa B:n kanssa, huvitti se vain Nacea ja B:tä ei vaikuttanut edes kiinnostavan pätkääkään. En siis usko, että JO tuijottaa silmät suurina tiktokia ja itkee, miten heidän maineensa on mennyttä, kun K:n videoon on tullut tuollaisia viestejä. Enintään hymähtävät (ärtyneesti tai huvittuneesti, valinta on vapaa) ja tajuavat, että kyse on nyt tästä tietystä fanikunnasta, joka fanittaa molempia vähän liian vakavalla kiihkolla.

Enemmän ehkä JO:ta voisi häiritä osan heidän faniensa lähes pakonomainen pelko yhden pohjoisen räppärin edesottamusten vaikutuksesta bändiin ja heidän laulajaansa aivan kuin faneilla ei olisi pätkääkään luottamusta siihen, että nämä osaavat ja kykenevät suhtautumaan satunnaisiin someviesteihin riittävällä huumorilla ja välinpitämättömyydellä. Se, että B on lähtenyt somesta, on merkki siitä, että hän todellakin tietää omat rajansa ja osaa laittaa myös faneille rajan. Mielestäni tämä on paras esimerkki siitä että hän pystyy käsittelemään somen negatiivisia vaikutuksia ja suojaamaan itsensä niiltä ihan ilman, että yhdenkään fanin tarvitsee pakottaa muita faneja itsesensuuriin.

Vierailija
2931/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääryle en pointti on näyttää kieltänsä kaikille,hyi saatana

Nyt kyllä erehdyt. K näyttää kieltänsä vain harvoille ja valituille. Kielen näyttäminen on yksi hänen "tavaramerkki". Kelpaahan noin kaunista kieltä näyttää.

P.s. Toivottavasti et asu Vantaalla sen Prisman lähellä, johon Käärijä-muraali tulee. Kuten olet ehkä huomannut tulee tuon kaupan seinään Käärijä-muraali ja siinä Klla on kieli esillä.

Vierailija
2932/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Janita se oli.

Juu, mutta K nosti sen vihreän leikkihevosen ihan tarkoituksella esille, asettui sen selkään ratsastamaan kuvausta varten. Tuleva loma ja ratsastus vaikutti olevan tietoisesti yhdistetty. Eli voi hyvin olla vinkki.

Onhan tässä sekin, että melko vastottain B ja muitakin JO-poikia oli kuvattu ratsastamassa, videoita siitä ollut esillä jossain näistä feedeistä. Ettei nyt pelkkään possujunalla ratsaustukseen tarvitsisi tyytyä.

Mä en kyllä ihan ymmärrä näitä vihjeiden hakemista kaikista asioista. Ei ole tarkoitus ankeutta kenenkään shippausta, mutta minusta tämä vihjeiden etsiminen on kummallista ja näen näissä sen vaaran että mennään siihen ei kovin terveeseen shippaukseen. Kuka elää niin että heittelee jotain vihjeitä elämästään? Mä en tajua. Ymmärrän vihjeiden antamisen esim. tulevasta biisistä, mutta omasta henkilökohtaisesta elämästä en.

Vierailija
2933/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niille teepusseille tapahtui Kärtsän luona?

Vierailija
2934/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan siveyspoliisi tuli ja rohmusi kaikki teepussit itselleen.

Vierailija
2935/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa K:n stoorissa myös B

Vierailija
2936/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poistuu ne täältäkin voin luvata

Ole ystävällinen ja seuraa edes saamiesi alapeukkujen määrää. Tee niistä johtopäätöksesi ennen kuin ryhdyt vain vihasi vallassa mitään poistelemaan. Mieti sitä, kannattaako sinun ylipäänsä olla mukana tässä ketjussa.

Vierailija
2937/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi ihan vain tee, jos pääsisin Kärtsän luo.

Vierailija
2938/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin? Mutta semmosia ne pohjoiskorealaiset diktaattorit on, niille ei mikään riitä.

Vierailija
2939/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikö aivan kaikki?

Vierailija
2940/20845 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi ihan vain tee, jos pääsisin Kärtsän luo.

Its Tea time. T: Kärtsä