Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Vierailija kirjoitti:
Uudessa K:n stoorissa myös B
Ihana K 💚💜
Videossa oli muitakin Klle tärkeitä, läheisiä ihmisiä.
Jos mun naapuri olisi eräs ilman paitaa viihtyvä tyyppi Vantaalta, todellakin menisin aamukahveille vaikka olisi vaarana sukkanauhojen menetys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan, tässä tilanteessa Bojan on se joka itse asiassa "kärsii" artistina ja imagomielessä eniten. Me emme sitä niinkään huomaa, koska suurin osa meistä fiilistelee B:tä myös. Mutta kuvitelkaa seuraavanlainen käänteinen tilanne, ja miten noloa se olisi K:lle ja K:n perusfaneille:
Sanotaan vaikka että Kärtsän ja Alessandran vitsailuista ois syntynyt shippaajafaniryhmä. Alessandralla olisi tässä rinnakkaistoellisuudessa noin 3x suurempi somefanikunta kuin K:lla (ennemmin kuin oikean elämän samankokoiset) ja A olisi ollut se viisujen megasuosikki, K taas A:n symppis sidekick suuren yleisön näkökulmasta.
4kk viisujen jälkeen Alessandra valmistuisi julkaisemaan ekan viisujen jälkeisen biisin, joka on duetto häntä itseään tunnetumman artistin kanssa jota Alessandra on fanittanut vuosia. Ensiesitys vedetään huikeasti Oslossa kymmenientuhansien katsojien edessä. Mutta kun biisin promomateriaali julkaistaan, Alesandran tiktok tuleekin 95% täyteen "But what abbout Käärijä!? Oh no, poor Käärijä. Käärijä crying"
Ajatelkaa oikeasti! Mehän kuoltaisiin nolouteen täällä! Alessandra ja sen julkkis yhteistyökumppani ehkä vaan hihittelisivät tilanteelle, koska uskovat biisin menestyvän joka tapauksessa, mutta kyllähän A:n ja sen toisen artistin omat fanikunnat ärsyyntyisivät tuosta ihan hitosti. Olisivat ihan että "heittäkää se väsynyt Käärijänne hittoon jo". Ja tämä aiheuttaisi ihan todellista mainehaittaa K:lle, jos se ei lopu biisin julkaisuun mennessä. Kuvitelkaa jos se A:n mv tulis ulos, ja sielläkin ekat 10 kommenttia jotka kaikki näkee on "poor Käärijä ;_;", ikuistettuna youtubeen, miljoonien katsottaviksi. Huh, sanon minä!
Tämä.on ihan totta! Myötähäpeää koin lukiessani TikTok kommentteja.. onneksi Tumblr on noilta faneilta säästynyt 😬
Tuota on vaikeampi siksi kuvitella, kun Alla on poikakaveri (ja onhan Klla gf). Mutta jos olisikin joku muu, vapaa artisti, niin en tiedä, mikä olisi Kn (ja Bnkin) reaktiot. Ja jos vielä olisikin niin, että An tilalla olisi joku homo miesartisti.
Se oli siis fiktiivinen ajatusleikki, jotta ihmiset osaisivat samaistua siihen miten tällainen tilanne voi negtiivisesti vaikuttaa pienemmän muusikon (Bojan) imagoon jos sen fanikunta käyttäytyy jatkuvasti nolosti muiden artistien julkisissa somekentissä.
Juu, kyllä ymmärsin, että oli fiktiivinen. Siihen oli kuitenkin vähän vaikea samaistua noilla "eväillä". Tuohan se on isompi ongelma tuo fanikunta.
No yritä nyt kuitenkin edes samaistua vähäsen, jos olet kyseisiä ylimeneviä B-shippaajia, aiheutat nimittäin "ihailusi" kohteelle vain oikean elämän haittaa. JO:n pojat yrittävät kuitenkin ihan oikeasti olla todesta otettava bändi ja iskeä läpi Euroopassa suuremmin, se vaikeutuu entisestään mitä enemmän heidän pääsolisti leimataan Balkanin ulkopuolella yhden alt-räppärin sidekick-vitsiksi.
Oletuksesi on siis, että kaikki JO-fanit olettaisivat hänet K:n sidekickiksi vai? Yritän tässä nyt muistuttaa, että JO:lla on myös oma fanikunta täysin ilman K:ta, euroviisufanit ovat tässä vaiheessa jo rauhoittuneet ja siirtyneet seuraavaan vuoteen, joten jäljellä on enää tämä pieni ja aktiivinen Käärijan-fanikunta, joka nyt sitten ehkä kirjoittelee viestikentät täyteen whataboutBojania. En usko, että tämä todellakaan häiritsee JO:ta pientä hymähtelyä enempää. Kun sama fanikunta panikoi K:n olevan riidoissa B:n kanssa, huvitti se vain Nacea ja B:tä ei vaikuttanut edes kiinnostavan pätkääkään. En siis usko, että JO tuijottaa silmät suurina tiktokia ja itkee, miten heidän maineensa on mennyttä, kun K:n videoon on tullut tuollaisia viestejä. Enintään hymähtävät (ärtyneesti tai huvittuneesti, valinta on vapaa) ja tajuavat, että kyse on nyt tästä tietystä fanikunnasta, joka fanittaa molempia vähän liian vakavalla kiihkolla.
Enemmän ehkä JO:ta voisi häiritä osan heidän faniensa lähes pakonomainen pelko yhden pohjoisen räppärin edesottamusten vaikutuksesta bändiin ja heidän laulajaansa aivan kuin faneilla ei olisi pätkääkään luottamusta siihen, että nämä osaavat ja kykenevät suhtautumaan satunnaisiin someviesteihin riittävällä huumorilla ja välinpitämättömyydellä. Se, että B on lähtenyt somesta, on merkki siitä, että hän todellakin tietää omat rajansa ja osaa laittaa myös faneille rajan. Mielestäni tämä on paras esimerkki siitä että hän pystyy käsittelemään somen negatiivisia vaikutuksia ja suojaamaan itsensä niiltä ihan ilman, että yhdenkään fanin tarvitsee pakottaa muita faneja itsesensuuriin.
Hyvin kiteytetty. Amen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalipakotatte nyt K:ta itsellenne, pakko poistella
Miten niin? Mehän vain juodaan teetä?
Voi pyhä Sylvi. Jo on aikoihin eletty noiden trollin poistelu-syiden osalta. Missä huumorintaju? Ja hän on suojelevinaan Käärijää meiltä. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uudessa K:n stoorissa myös B
Ihana K 💚💜
Videossa oli muitakin Klle tärkeitä, läheisiä ihmisiä.
Ja uusia ystäviä🥰 Ihana stoori, pehmeä K vaihteeksi esillä vai pitäisikö sanoa Jere.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalipakotus listalle.
Totta, se ei enää muuten näköjään ole homopakotusta vaan siitä on tullut seksuaalipakotusta. 🤔
Oliko B ja K esittänyt jonku yhteisbiisin siellä baarissa Hesan reissulla eikä kukaan saanut sitä videolle?! 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niille teepusseille tapahtui Kärtsän luona?
Palstan siveyspoliisi tuli ja rohmusi kaikki teepussit itselleen.
Täälläkin? Mutta semmosia ne pohjoiskorealaiset diktaattorit on, niille ei mikään riitä.
Miten pohjois-korealainen diktaattori olisi tänne eksynyt?
Vierailija kirjoitti:
Oliko B ja K esittänyt jonku yhteisbiisin siellä baarissa Hesan reissulla eikä kukaan saanut sitä videolle?! 😆
On se varmaan Jeren puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille pusseilla taidettiin vihjata muuhun?
Minä ainakin oon vaan ihan teepusseista kokoajan puhunut. Jos joku mieltää ne joksikin muuksi, voi tarkastella omaa mielikuvitustaan tarkemmin. 🤷🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille pusseilla taidettiin vihjata muuhun?
Minä ainakin oon vaan ihan teepusseista kokoajan puhunut. Jos joku mieltää ne joksikin muuksi, voi tarkastella omaa mielikuvitustaan tarkemmin. 🤷🏻
Joo jokainen vastatkoon omasta mielikuvituksestaan! Minä pidän omastani oikein paljon.
Voi ihana nähdä kyllä B ja K jakamatonta materiaalia. 😭 Ja toi kummitytön hiusten korjaaminen, sekä Jesse ja Jere jätskillä.
Jos mun naapuri olisi eräs ilman paitaa viihtyvä tyyppi Vantaalta, todellakin menisin aamukahveille vaikka olisi vaarana sukkanauhojen menetys.
Joo minä myös menisin. Vaikka en edes juo kahvia. 😅
Aamuteelle sitten!
Kuka jotain teetä menee Kärtsän luo juomaan?😉
Vierailija kirjoitti:
Joo minä myös menisin. Vaikka en edes juo kahvia. 😅
Aamuteelle sitten!
Kuka jotain teetä menee Kärtsän luo juomaan?😉
Anteeksi rakkaat muut kommentoijat, kun postaan näitä tänne. Jotain tälle poistolinjalle vaan pitää tehdä.
Mulle kelpaisi ihan vain tee, jos pääsisin Kärtsän luo.
Mitä seksuaalipakottamista tuossa on?
Aito tai kuka oletkin boka poistelet kommentteja, hyppää sekaan pitämään hauskaa v*tuilun sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Noissa ei oo mitään hauskaa
Ei täällä kaikki ole välttämättä hauskaa. Ihan niin kuin ei elämässä yleensäkään ole vain hauskaa. Tähän ketjuun mahtuu huumoria, hauskuutta ja toisaalta vähän vakavampiakin asioita. Mahtuu sellaisia juttuja, jotka ei välttämättä kiinnosta. Ne voi ohittaa.
Ainakin yrittää kaikki Kn teepussit omia ja näyttää olevan hyvin mustasukkainen niistä.