Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Hei poistelija! Sait jo yhdessä vaiheessa fiilistelyketjun melkein ajettua alas poisteluillasi. Nyt teet sitä samaa täällä. Et kuitenkaan osaa elää ilman näitä ketjuja, joten mitä mahdat sen jälkeen tehdä, jos saat nämä ketjut loppumaan/poistumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko B ja K esittänyt jonku yhteisbiisin siellä baarissa Hesan reissulla eikä kukaan saanut sitä videolle?! 😆
Niinpä, missähän baarissa tuo videopätkä oli otettu silloin Tavastian keikan jälkeen?
Ihkulta näyttää, ja siellähän istuivat iltaa. Siis seuraavana päivänä.
Sori, ei seuraavana päivänä, mut you know.
Vierailija kirjoitti:
Hei poistelija! Sait jo yhdessä vaiheessa fiilistelyketjun melkein ajettua alas poisteluillasi. Nyt teet sitä samaa täällä. Et kuitenkaan osaa elää ilman näitä ketjuja, joten mitä mahdat sen jälkeen tehdä, jos saat nämä ketjut loppumaan/poistumaan?
Etsii seuraavan uhrin.
Tuollainen viestien poistelu kertoo halusta kontrolloida kaikkea sekä tarpeesta saada valtaa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/devotedlydarkcrown/727369357973422080/obsess-ove…
Vähän sama, mutta mulle tää on enempi Jere&Bojan ja sitte K&Tommy. Molemmille oma paikkansa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama, mutta mulle tää on enempi Jere&Bojan ja sitte K&Tommy. Molemmille oma paikkansa. :)
Sama juttu, ja kyllä on muuten ollut vapauttavaa seilata miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen viestien poistelu kertoo halusta kontrolloida kaikkea sekä tarpeesta saada valtaa.
Viikonloput on muutenkin mahdottomia tällä palstalla.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt sunnuntai-iltana pitäisi jo valmistautua arkeen poistelijoidenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nyt sunnuntai-iltana pitäisi jo valmistautua arkeen poistelijoidenkin?
Sain juuri pienimuotoisen sydänkohtauksen, mutta tänään on lauantai. Ootko sama, joka on sekoillut täällä ennenkin viikonpäivien kanssa? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisuklipeissäkin se on mun mielestä selvästi Jere pääosin B:n kanssa ja muutenkin, sen jälkeen on ollu enempi K;n roolissa julkisesti. Tommyn kanssa on nähty pääosin vain promomatskua eli K, stadikan lavalla oli selvästi välillä ihan aitoa yhteyttä loppu poskipusussa jne.
Positiivisena illan huomautuksena Kärtsän uusimmassa tiktokissa 95% kommenteista EI ole Bojan-huutelua, vaikka hän siinä vilahtaakin. Eli ehkä torstain postauksen hämmentävä kommentointitilanne oli enemmänkin sitä että monelle vaan tuli ekana mieleen B-vitsi eivätkä lukeneet muita kommentteja ennen omansa postaamista, niin sit tuli tuutin täydeltä vahingossa sitä samaa, eikä K/B shippaajat tiktokissa oikeasti ole niin päällekäyviä kuin siinä vaikutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ihan onnistu tässä, kun mun ajatus on se, että Tommy on kiinnostunut K sta alunperin artistina ja sitten tykästynyt Jereen tutustuttuaan. Toki ymmärrän, miksi monille tämä menee niin yhteistyön vuoksi, mutta on he varmasti tutustuneet myös videon teon ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Positiivisena illan huomautuksena Kärtsän uusimmassa tiktokissa 95% kommenteista EI ole Bojan-huutelua, vaikka hän siinä vilahtaakin. Eli ehkä torstain postauksen hämmentävä kommentointitilanne oli enemmänkin sitä että monelle vaan tuli ekana mieleen B-vitsi eivätkä lukeneet muita kommentteja ennen omansa postaamista, niin sit tuli tuutin täydeltä vahingossa sitä samaa, eikä K/B shippaajat tiktokissa oikeasti ole niin päällekäyviä kuin siinä vaikutti.
On ne, siinä vaan "hermostuttiin" siitä, että oli jonkun toisen miehen kanssa kuvannut vastaavaa. Samaa aihetta Ei ollut tässä uudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että oli vihje ja Slovenia se on, lähtee maanantaina
Miten se vihje liittyy Sloveniaan? Menee ratsastamaan Bojanilla?
Ei kun ihan oikealla hevosella Bn kanssa. Olisikohan se Klle ihan opettelua. B osaa jo. Sloveniassa tai jossain muualla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisuklipeissäkin se on mun mielestä selvästi Jere pääosin B:n kanssa ja muutenkin, sen jälkeen on ollu enempi K;n roolissa julkisesti. Tommyn kanssa on nähty pääosin vain promomatskua eli K, stadikan lavalla oli selvästi välillä ihan aitoa yhteyttä loppu poskipusussa jne.
Mulle tämä on jotenkin outo keskustelun aihe. Mistä me oikeasti voidaan tietää, että missä ja kenen kanssa Jere on enemmän Jere ja milloin taas Käärijä? Eiköhän nämä roolit vähän häily ja Käärijän läpi pilkistää aina se Jere?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tämä on jotenkin outo keskustelun aihe. Mistä me oikeasti voidaan tietää, että missä ja kenen kanssa Jere on enemmän Jere ja milloin taas Käärijä? Eiköhän nämä roolit vähän häily ja Käärijän läpi pilkistää aina se Jere?
No siis, sen verran nyt voi tietää, että Jere se on siviilissä. Käärijä esiintyessään, mutta tottakai Jere on siellä kaiken taustalla ja jos tulee joku yllättävä poskipusu spontaanisti, on siihen tosi vaikea reagoida muuta, kuin aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että oli vihje ja Slovenia se on, lähtee maanantaina
Miten se vihje liittyy Sloveniaan? Menee ratsastamaan Bojanilla?
Musta tuo on kyllä nyt aika kaukaa haettua. 😅 Se nainen siinä videolla tais olla muute se valokuvaaja (Janita Autio), jonka luona olivat kuvailemassa. Tai näin ainakin sillon muistaakseni oletin, sitä videota ei mulla tietty tässä nyt ole että voisin tarkistaa (eikä sillä varmaan väliäkään ole). Mä tulkitsin vaan sen että K pelleili sen ponin kanssa. Varmaan tullu vaan aiemmin puheeksi että lomalle kohta ja siinä sitten vitsailivat että ai nytkö meet sitte.
Joo, Janita se oli.
Mitenkähän K oli tullut menneeksi Janitan studiolle. Tuli vaan mieleen.
Niinpä, missähän baarissa tuo videopätkä oli otettu silloin Tavastian keikan jälkeen?