Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
2021/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin keskustella Kärtsän vaatetuksesta. Uskotteko, että uusia esiintymisasuja tulossa? Minkä tyylisiä? Vai käyttääkö hän jatkossa vaan ns. arkisempia esiintymisasuja? Milloin uskotte tai toivotte, että bolerosta ja piikkihousuista luovutaan.

Piikkihousut tais jo sanoo sopimuksensa irti :D Ja veikkaan et bolero näkyy tän viikon keikoilla, mut sit luovutaan siitäkin. Syksyn keikoilla nähdään sit jotain uutta.

Toivon todella, että joko bolero siirtyy Häärijälle tai se haudataan lopullisesti siinä videossa ja K esiintyy jatkossa muissa kuteissa. Jos saa toivoa niin asuna mustaa nahkaa, mustia farkkuja, glitteriä, hihattomia paitoja jne koruilla ja meikeillä höystettynä, kiitos.

Muuten hyvä, mutta jätetään ne hihattomat paidat B:lle, haluan tämän riehujan edelleen paidattomana 😘

En tarkoita B:n liuhuvia hihattomia vaan ihan ihon myötäisiä toppimaisia hihattomia :D. Ne saa myös helposti pois, kun tulee liian kuuma.

Ne vois olla tehty jostain helposti repeytyvästä/revittävästä kankaasta 😂

Vierailija
2022/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tekisi mieli laittaa Käärijä ruotuun piiskan kanssa. En tykkää siitä, kun hän kiusaa minun Häärijääni. Ettäs tiedät Kärtsä, mä olen tulossa.

I like it sanois Kärtsäri ja nostais kulmakarvojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2023/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musavideon odottelusta tulee vaikeaa täällä koska K-riippuvuus on kova. Pitäisi yli 2 viikkoa kestää ja välissä on vain kaksi keikkaa joista saadaan matskua.

Ainoa toivo on että viimeistään ens viikolla alkaa lisää promomateriaalia pukkaamaan eri tahojen someen, muuten tapahtuu nääntyminen.

Vierailija
2024/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2025/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä vihje mv:hen?

https://www.tumblr.com/eslack/726257934166835200?source=share

Toi virne näyttäytyy ihan eri valossa kun miettii sitä näin :D

Vierailija
2026/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskinpa, tuo on niin kauan sitten, ennen yhtäkään K:n kesän keikoista. Onkohan tuossa vaiheessa T ja K edes olleet yhteydessä, vielä vähemmät todennäköistä että olis musavideokin suunniteltu.

Vierailija
2027/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi K:lla ollut mielessä K:n "tappaminen" viisujen jälkeen :D

Vierailija
2028/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselläänpä täältäkin (seikkailen siis kummassakin ketjussa): oliko täällä ketään K:n Pakkahuoneen keikalle menijöitä? Sorruin nimittäin ostamaan sinne lipun, mullahan oli siis entuudestaan tiedossa Logomon Pikkujoulut 🙈😄

- Jossu

Menossa ollaan. Ja kyllä joku muukin oli tulossa.

Vierailija
2029/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvästi K:lla ollut mielessä K:n "tappaminen" viisujen jälkeen :D

Tuskin se Käärijää on vielä hautaan laittamassa, mutta sen viisuversion hyvinkin mahdollisesti? Itsekin jopa alkanut toivomaan sitä, was fun while it lasted mutta nyt olen niiin valmis tälle mv:n tiimoilta vihjaillulle, paria pykälää hullummalle ja rankemmalle Käärijälle 😍

Vierailija
2030/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeee, Jossu löysi kanssa-palstailijan!

Vierailija
2031/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku uusi pitkä haastattelu K:lta olisi ihan mahtava syksyllä kun se on saanut ajatuksensa taas koottua, kiinnostaisi niin tietää miten ajatukset ovat muuttuneet kesän jälkeen. Onko projektit menneet niin kuin oli ajateltu, onko päätetty muuttaa suunnitelmia syystä tai toisesta, onko väenpaljous joka ikisellä keikalla koko kesän läpi ollut yllätys jne. Siinä yleX haastiksessa kun ei ollut edes black-box keikkaa ollut vielä, nyt on festaritolkulla vedetty keikkaa ympäri ämpäri Suomea. Ihan hullua miten paljon yhteen kesään mahtuu.

Vierailija
2032/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tekisi mieli laittaa Käärijä ruotuun piiskan kanssa. En tykkää siitä, kun hän kiusaa minun Häärijääni. Ettäs tiedät Kärtsä, mä olen tulossa.

Meille tulee vielä kissatappelu H:sta 🤣 Onkohan se sinkku ja minkä pituinen se on? Kelpuuttaisko se itseään pidemmän naisen?

Sormus nähty sormessa, mutta ei siitä sen enempää. Ja pituuksista en kommentoi.

Vierailija
2033/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin keskustella Kärtsän vaatetuksesta. Uskotteko, että uusia esiintymisasuja tulossa? Minkä tyylisiä? Vai käyttääkö hän jatkossa vaan ns. arkisempia esiintymisasuja? Milloin uskotte tai toivotte, että bolerosta ja piikkihousuista luovutaan.

Toivottavasti  tulee Euro Tourille uusia asuja ja vaihtelevuutta, värejä, nahkaa, remmejä, koruja yhdistellen.

Vierailija
2034/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos Kärdestä kuulunut mitään? Onko se mennyt meitä piiloon?

T: Ake, Make ja Pera

Vierailija
2035/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette K:ta niin helposti löydä! :D

Vierailija
2036/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin siitä Yle -haastatteluideasta... Mielestäni olisi hyvä aika sen uuden biisin julkaisun alla, että saisi nostetta yleiseen kansaan sitä mv:tä ja biisi kohtaan. 

Vierailija
2037/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille tulee vielä kissatappelu H:sta 🤣 Onkohan se sinkku ja minkä pituinen se on? Kelpuuttaisko se itseään pidemmän naisen?

Oi voi. No niinpä tietysti. Kaikki symppikset on varattuja 😭 No aina sitä saa haaveilla. 😂

Vierailija
2038/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi voi. No niinpä tietysti. Kaikki symppikset on varattuja 😭 No aina sitä saa haaveilla. 😂

Yritin pitää kaupassa silmäpeliä Häärijän kaksoisolennon kanssa, mutta ei se ihan lähtenyt. Epätoivoinen, much? 😂

Vierailija
2039/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin taas K:n instassa ne mv-kuvat läpi... ARAARARZXZSXS... en malta odottaa sitä julkaisua!! D:D:D:D

Vierailija
2040/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te ette K:ta niin helposti löydä! :D

No höh, antais nyt edes pienen vinkin missä piileskelee!

T: A, M ja P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi