Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Vierailija kirjoitti:
Mun tekisi mieli laittaa Käärijä ruotuun piiskan kanssa. En tykkää siitä, kun hän kiusaa minun Häärijääni. Ettäs tiedät Kärtsä, mä olen tulossa.
I like it sanois Kärtsäri ja nostais kulmakarvojaan.
Musavideon odottelusta tulee vaikeaa täällä koska K-riippuvuus on kova. Pitäisi yli 2 viikkoa kestää ja välissä on vain kaksi keikkaa joista saadaan matskua.
Ainoa toivo on että viimeistään ens viikolla alkaa lisää promomateriaalia pukkaamaan eri tahojen someen, muuten tapahtuu nääntyminen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä vihje mv:hen?
https://www.tumblr.com/eslack/726257934166835200?source=share
Toi virne näyttäytyy ihan eri valossa kun miettii sitä näin :D
Vierailija kirjoitti:
No tuskinpa, tuo on niin kauan sitten, ennen yhtäkään K:n kesän keikoista. Onkohan tuossa vaiheessa T ja K edes olleet yhteydessä, vielä vähemmät todennäköistä että olis musavideokin suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi K:lla ollut mielessä K:n "tappaminen" viisujen jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Kyselläänpä täältäkin (seikkailen siis kummassakin ketjussa): oliko täällä ketään K:n Pakkahuoneen keikalle menijöitä? Sorruin nimittäin ostamaan sinne lipun, mullahan oli siis entuudestaan tiedossa Logomon Pikkujoulut 🙈😄
- Jossu
Menossa ollaan. Ja kyllä joku muukin oli tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi K:lla ollut mielessä K:n "tappaminen" viisujen jälkeen :D
Tuskin se Käärijää on vielä hautaan laittamassa, mutta sen viisuversion hyvinkin mahdollisesti? Itsekin jopa alkanut toivomaan sitä, was fun while it lasted mutta nyt olen niiin valmis tälle mv:n tiimoilta vihjaillulle, paria pykälää hullummalle ja rankemmalle Käärijälle 😍
Jeee, Jossu löysi kanssa-palstailijan!
Joku uusi pitkä haastattelu K:lta olisi ihan mahtava syksyllä kun se on saanut ajatuksensa taas koottua, kiinnostaisi niin tietää miten ajatukset ovat muuttuneet kesän jälkeen. Onko projektit menneet niin kuin oli ajateltu, onko päätetty muuttaa suunnitelmia syystä tai toisesta, onko väenpaljous joka ikisellä keikalla koko kesän läpi ollut yllätys jne. Siinä yleX haastiksessa kun ei ollut edes black-box keikkaa ollut vielä, nyt on festaritolkulla vedetty keikkaa ympäri ämpäri Suomea. Ihan hullua miten paljon yhteen kesään mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tekisi mieli laittaa Käärijä ruotuun piiskan kanssa. En tykkää siitä, kun hän kiusaa minun Häärijääni. Ettäs tiedät Kärtsä, mä olen tulossa.
Meille tulee vielä kissatappelu H:sta 🤣 Onkohan se sinkku ja minkä pituinen se on? Kelpuuttaisko se itseään pidemmän naisen?
Sormus nähty sormessa, mutta ei siitä sen enempää. Ja pituuksista en kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin keskustella Kärtsän vaatetuksesta. Uskotteko, että uusia esiintymisasuja tulossa? Minkä tyylisiä? Vai käyttääkö hän jatkossa vaan ns. arkisempia esiintymisasuja? Milloin uskotte tai toivotte, että bolerosta ja piikkihousuista luovutaan.
Toivottavasti tulee Euro Tourille uusia asuja ja vaihtelevuutta, värejä, nahkaa, remmejä, koruja yhdistellen.
Onkos Kärdestä kuulunut mitään? Onko se mennyt meitä piiloon?
T: Ake, Make ja Pera
Vierailija kirjoitti:
Te ette K:ta niin helposti löydä! :D
Pidin siitä Yle -haastatteluideasta... Mielestäni olisi hyvä aika sen uuden biisin julkaisun alla, että saisi nostetta yleiseen kansaan sitä mv:tä ja biisi kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meille tulee vielä kissatappelu H:sta 🤣 Onkohan se sinkku ja minkä pituinen se on? Kelpuuttaisko se itseään pidemmän naisen?
Oi voi. No niinpä tietysti. Kaikki symppikset on varattuja 😭 No aina sitä saa haaveilla. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi voi. No niinpä tietysti. Kaikki symppikset on varattuja 😭 No aina sitä saa haaveilla. 😂
Yritin pitää kaupassa silmäpeliä Häärijän kaksoisolennon kanssa, mutta ei se ihan lähtenyt. Epätoivoinen, much? 😂
Katsoin taas K:n instassa ne mv-kuvat läpi... ARAARARZXZSXS... en malta odottaa sitä julkaisua!! D:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ette K:ta niin helposti löydä! :D
No höh, antais nyt edes pienen vinkin missä piileskelee!
T: A, M ja P
Ne vois olla tehty jostain helposti repeytyvästä/revittävästä kankaasta 😂