Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
2001/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselläänpä täältäkin (seikkailen siis kummassakin ketjussa): oliko täällä ketään K:n Pakkahuoneen keikalle menijöitä? Sorruin nimittäin ostamaan sinne lipun, mullahan oli siis entuudestaan tiedossa Logomon Pikkujoulut 🙈😄

- Jossu

Mä vastasin sulle sinne :D Tämän:

Mä muistelisin että on porukkaa menossa sinne Pakkahuoneelle, oisko ollut peräti kukkiskin. Ja itseäkin kiinnostelis. Pikkujouluihin minä ainakin olen menossa ja lauantaina Harjavaltaan :)

Vierailija
2002/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinifanit pyörtyy onnesta, kun näkevät H jumppavideot :D

Mitä, mistä löytyy jumppavideoita? 😮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeita kuvia Kalajoelta! Tuo tapa miten seisoo saa aikaan tunteita 😂

https://www.tumblr.com/illbringyousolace/726911920762961920/2682023-kal…

Aika boss. Ja sitten ne solakat koivet.

Vierailija
2004/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä

https://areena.yle.fi/1-50489724

Vierailija
2005/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kanssa uusia asuja. Käärijämäisiä eli ei mitään ihan tavallisia! Mulla on kaksijakoinen suhtautuminen noihin tämänhetkisiin kuteisiin. Olen niin ylpeä K:n antamasta esimerkistä liittyen siihen, ettei ole väliä vaikka housut roikkuu jne., mutta samaan aikaan en aina pysty katsomaan niitä nike-kalsareita 😆 eli ihailen hänen välittömyyttään suunnattomasti (koska olen itse siinä vastakohta), mutta samalla toivoisin uusia, mutta yhtä kreisejä vaatteita kun nämä kesän käytetyt.

Vierailija
2006/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin keskustella Kärtsän vaatetuksesta. Uskotteko, että uusia esiintymisasuja tulossa? Minkä tyylisiä? Vai käyttääkö hän jatkossa vaan ns. arkisempia esiintymisasuja? Milloin uskotte tai toivotte, että bolerosta ja piikkihousuista luovutaan.

Piikkihousut tais jo sanoo sopimuksensa irti :D Ja veikkaan et bolero näkyy tän viikon keikoilla, mut sit luovutaan siitäkin. Syksyn keikoilla nähdään sit jotain uutta.

Toivon todella, että joko bolero siirtyy Häärijälle tai se haudataan lopullisesti siinä videossa ja K esiintyy jatkossa muissa kuteissa. Jos saa toivoa niin asuna mustaa nahkaa, mustia farkkuja, glitteriä, hihattomia paitoja jne koruilla ja meikeillä höystettynä, kiitos.

Vierailija
2007/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin keskustella Kärtsän vaatetuksesta. Uskotteko, että uusia esiintymisasuja tulossa? Minkä tyylisiä? Vai käyttääkö hän jatkossa vaan ns. arkisempia esiintymisasuja? Milloin uskotte tai toivotte, että bolerosta ja piikkihousuista luovutaan.

Piikkihousut tais jo sanoo sopimuksensa irti :D Ja veikkaan et bolero näkyy tän viikon keikoilla, mut sit luovutaan siitäkin. Syksyn keikoilla nähdään sit jotain uutta.

Toivon todella, että joko bolero siirtyy Häärijälle tai se haudataan lopullisesti siinä videossa ja K esiintyy jatkossa muissa kuteissa. Jos saa toivoa niin asuna mustaa nahkaa, mustia farkkuja, glitteriä, hihattomia paitoja jne koruilla ja meikeillä höystettynä, kiitos.

Muuten hyvä, mutta jätetään ne hihattomat paidat B:lle, haluan tämän riehujan edelleen paidattomana 😘

Vierailija
2008/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upeita kuvia Kalajoelta! Tuo tapa miten seisoo saa aikaan tunteita 😂

https://www.tumblr.com/illbringyousolace/726911920762961920/2682023-kal…

Nuo tummat varjokuvat ja nuo raitahousut paljastaa K n sutjakan lihaksikkaat reidet. Ne nahkahousut oli aikamoiset pilkkihousut

Vierailija
2009/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta jätetään ne hihattomat paidat B:lle, haluan tämän riehujan edelleen paidattomana 😘

En tarkoita B:n liuhuvia hihattomia vaan ihan ihon myötäisiä toppimaisia hihattomia :D. Ne saa myös helposti pois, kun tulee liian kuuma.

Vierailija
2010/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärrän paremmin, mitä joku tarkoitti sanoessaan, että H hahmon takana piilee aikamoinen vilkkusilmä. 🤩

Se olin minä. On myös pirun seksikäs sen lisäksi, ehkä hän vilauttaa joku päivä sitäkin puolta itsestään.😘

Vierailija
2011/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekisi mieli laittaa Käärijä ruotuun piiskan kanssa. En tykkää siitä, kun hän kiusaa minun Häärijääni. Ettäs tiedät Kärtsä, mä olen tulossa.

Vierailija
2012/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä

https://areena.yle.fi/1-50489724

OMG on se kyllä söpö!!

Vierailija
2013/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tekisi mieli laittaa Käärijä ruotuun piiskan kanssa. En tykkää siitä, kun hän kiusaa minun Häärijääni. Ettäs tiedät Kärtsä, mä olen tulossa.

Mä voin tulla käsirautojen kanssa.

Vierailija
2014/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille tulee vielä kissatappelu H:sta 🤣 Onkohan se sinkku ja minkä pituinen se on? Kelpuuttaisko se itseään pidemmän naisen?

Vierailija
2015/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2016/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältä tulee lentokenttä-kohtaaminen B:n ja K:n välillä näyttämään. Suloista fanitaidetta! 💙💚

https://twitter.com/KAARlJAN/status/1696162283360067852

Vierailija
2017/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TV2:lta Johanneksen leffa tänään!

Mikä on Johanneksen leffa?

Vierailija
2018/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti. Löytyykö lisää apujoukkoja?

Vierailija
2019/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TV2:lta Johanneksen leffa tänään!

Mikä on Johanneksen leffa?

Leffa "Elvis & Onerva" pääosissa Johannes Brotherus ja Mimosa Willamo.

Vierailija
2020/20845 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti. Löytyykö lisää apujoukkoja?

Minä tulen!

T: Boitsu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän