Kääriä: keikat ja some -keskustelu
Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.
Kommentit (20845)
Vierailija kirjoitti:
Teinifanit pyörtyy onnesta, kun näkevät H jumppavideot :D
Mitä, mistä löytyy jumppavideoita? 😮
Vierailija kirjoitti:
Upeita kuvia Kalajoelta! Tuo tapa miten seisoo saa aikaan tunteita 😂
https://www.tumblr.com/illbringyousolace/726911920762961920/2682023-kal…
Aika boss. Ja sitten ne solakat koivet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä
Toivon kanssa uusia asuja. Käärijämäisiä eli ei mitään ihan tavallisia! Mulla on kaksijakoinen suhtautuminen noihin tämänhetkisiin kuteisiin. Olen niin ylpeä K:n antamasta esimerkistä liittyen siihen, ettei ole väliä vaikka housut roikkuu jne., mutta samaan aikaan en aina pysty katsomaan niitä nike-kalsareita 😆 eli ihailen hänen välittömyyttään suunnattomasti (koska olen itse siinä vastakohta), mutta samalla toivoisin uusia, mutta yhtä kreisejä vaatteita kun nämä kesän käytetyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin keskustella Kärtsän vaatetuksesta. Uskotteko, että uusia esiintymisasuja tulossa? Minkä tyylisiä? Vai käyttääkö hän jatkossa vaan ns. arkisempia esiintymisasuja? Milloin uskotte tai toivotte, että bolerosta ja piikkihousuista luovutaan.
Piikkihousut tais jo sanoo sopimuksensa irti :D Ja veikkaan et bolero näkyy tän viikon keikoilla, mut sit luovutaan siitäkin. Syksyn keikoilla nähdään sit jotain uutta.
Toivon todella, että joko bolero siirtyy Häärijälle tai se haudataan lopullisesti siinä videossa ja K esiintyy jatkossa muissa kuteissa. Jos saa toivoa niin asuna mustaa nahkaa, mustia farkkuja, glitteriä, hihattomia paitoja jne koruilla ja meikeillä höystettynä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin keskustella Kärtsän vaatetuksesta. Uskotteko, että uusia esiintymisasuja tulossa? Minkä tyylisiä? Vai käyttääkö hän jatkossa vaan ns. arkisempia esiintymisasuja? Milloin uskotte tai toivotte, että bolerosta ja piikkihousuista luovutaan.
Piikkihousut tais jo sanoo sopimuksensa irti :D Ja veikkaan et bolero näkyy tän viikon keikoilla, mut sit luovutaan siitäkin. Syksyn keikoilla nähdään sit jotain uutta.
Toivon todella, että joko bolero siirtyy Häärijälle tai se haudataan lopullisesti siinä videossa ja K esiintyy jatkossa muissa kuteissa. Jos saa toivoa niin asuna mustaa nahkaa, mustia farkkuja, glitteriä, hihattomia paitoja jne koruilla ja meikeillä höystettynä, kiitos.
Muuten hyvä, mutta jätetään ne hihattomat paidat B:lle, haluan tämän riehujan edelleen paidattomana 😘
Vierailija kirjoitti:
Upeita kuvia Kalajoelta! Tuo tapa miten seisoo saa aikaan tunteita 😂
https://www.tumblr.com/illbringyousolace/726911920762961920/2682023-kal…
Nuo tummat varjokuvat ja nuo raitahousut paljastaa K n sutjakan lihaksikkaat reidet. Ne nahkahousut oli aikamoiset pilkkihousut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta jätetään ne hihattomat paidat B:lle, haluan tämän riehujan edelleen paidattomana 😘
En tarkoita B:n liuhuvia hihattomia vaan ihan ihon myötäisiä toppimaisia hihattomia :D. Ne saa myös helposti pois, kun tulee liian kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän paremmin, mitä joku tarkoitti sanoessaan, että H hahmon takana piilee aikamoinen vilkkusilmä. 🤩
Se olin minä. On myös pirun seksikäs sen lisäksi, ehkä hän vilauttaa joku päivä sitäkin puolta itsestään.😘
Mun tekisi mieli laittaa Käärijä ruotuun piiskan kanssa. En tykkää siitä, kun hän kiusaa minun Häärijääni. Ettäs tiedät Kärtsä, mä olen tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä
OMG on se kyllä söpö!!
Vierailija kirjoitti:
Mun tekisi mieli laittaa Käärijä ruotuun piiskan kanssa. En tykkää siitä, kun hän kiusaa minun Häärijääni. Ettäs tiedät Kärtsä, mä olen tulossa.
Mä voin tulla käsirautojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Meille tulee vielä kissatappelu H:sta 🤣 Onkohan se sinkku ja minkä pituinen se on? Kelpuuttaisko se itseään pidemmän naisen?
Mopedisti K fanitaidetta 😂
https://www.tumblr.com/marcoofthemoon/726914833314889728/wip-okay-i-dec…
Tältä tulee lentokenttä-kohtaaminen B:n ja K:n välillä näyttämään. Suloista fanitaidetta! 💙💚
Vierailija kirjoitti:
TV2:lta Johanneksen leffa tänään!
Mikä on Johanneksen leffa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Löytyykö lisää apujoukkoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TV2:lta Johanneksen leffa tänään!
Mikä on Johanneksen leffa?
Leffa "Elvis & Onerva" pääosissa Johannes Brotherus ja Mimosa Willamo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti. Löytyykö lisää apujoukkoja?
Minä tulen!
T: Boitsu
Mä vastasin sulle sinne :D Tämän:
Mä muistelisin että on porukkaa menossa sinne Pakkahuoneelle, oisko ollut peräti kukkiskin. Ja itseäkin kiinnostelis. Pikkujouluihin minä ainakin olen menossa ja lauantaina Harjavaltaan :)