Oletko koskaan kohdannut aidon namusedän?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Itse olen nähnyt vain mamusetiä - vai onko se sama asia?
Vierailija kirjoitti:
Olen.
En ole tai jos olen, en tiennyt, että mies on sellainen. Mutta lapsiin sekaantujan olen kohdannut tosielämässä yhdessä kyläpaikassa. Onneksi olin ulkopuolinen hänen touhuistaan. Hänen sukulaisensa kertoivat asiasta sitten, kun tyyppi oli tuomittu vankeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on namusetä?
Tunnetaan myös nimellä "p u p p a"
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ne on netissä.
Esiintyvät 13 vuotiaina.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ne on netissä.
Näin on. Jos joku etsii lapsia ulkona, niin nykyaikana lasta houkutellaan, että tule katsomaan kivaa kissanpoikasta tai koiranpentua. Karkki ei enää tehoa, koska lapset saavat kotona niin paljon makeisia.
Olen ja en, en tosin ihan perinteistä sellaista. Kun olin 90-luvulla 12-vuotias, oltiin äidin kanssa kerran lomalla Turkissa. Käytiin jossain ostoskeskuksen ja basaarin välimuodossa katselemassa, enkä muista missä äitini juuri sillä sekunnilla oli, katseltiin molemmat jotain tavaroita. Yhdessä liikkeessä/kojussa oli komea nuori (ehkä noin parikymppinen) mies joka puhutteli minua englanniksi, että halusi tarjota minulle jotain jos tulen hänen kanssaan. En muista enää tarkalleen miten se meni, en tiedä miksi vahva mielikuva on jäänyt jostain teestä, oliko se ehkä teekauppa?
Joka tapauksessa en onneksi mennyt ja äitinikin tuli nopeasti hakemaan minut pois. Myöhemmin kyllä mietitytti, mikäköhän tuokin juttu oli ja minne olisin päätynyt.
Olen, alakouluiässä. Äitini oli
valistanut ja luennoinut aiheesta
monet kerrat, joten tiesin pinkaista
nopeasti juoksuun ped4ritaaton udellessa
'tosi söpön tytön' nimeä p-rvonkiilto
silmissään. Itsensäpaljastajiin olen myös
törmännyt useita kertoja lapsuudessani.
>>>
Kerran Turussa (19 vee) kuumottava tilanne, kun hlöauto seurasi minua, kunnes pysähtyi viereeni. Mies kysyi ajo-ohjetta. Näky oli kuvottava. Hampaattomalla friikillä yllään t-paita, valtava maha, ei housuja. Jalassa naisten stay up-sukat ja korkokengät, mela puolikovana. 'Mihin tyttö menossa, hyppäähän kyytiin..' Psykoottinen katse.
🤧😳😨 pinkaisin juoksuun jälleen kerran..
Puppa👴