Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
20001/20844 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut sitten pieneen mieleenkään, että Käärijällä voi olla erilaisia faneja! Ei kaikki ole fanaattisia ihailijoita, joille kelpaa sellaisenaan kaikki mitä tähti tarjoilee. Itse olen ihmetellyt Häärijän roolia, ja nyt Erikan touhut alkaa mennä yli ymmärryksen.

Mua kyllä kummastuttaa jos mieltää itsensä "faniksi", jos artistin tekemiset ärsyttää ja jatkuvasti vähättelee kaikkea siihen liittyvää. Sitäpaitsi juuri fanaatikkohan on fani-sanan alkuperä. 🤷

Vierailija
20002/20844 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

People's Champion! Pakko myöntää, että Käärijä on osannut hyödyntää maksimaalisesti viisutappionsa Loreenille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20003/20844 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artistit keikkailee koko ajan ympäri maailmaa, Suomessakin käy jatkuvasti ulkomaalaisia artisteja esiintymässä, mutta eipä heistä juuri näy mainintoja mediassa, ellei kyse ole jostakin Goldplaysta. En usko, että Käärijän esiintymiset herättivät mitään sen suurempaa kohinaa edes Alankomaissa.

Musta tää nyt juuri onkin se juttu, miksi ihmettelen tätä ankeilua täällä. Onko ne jokainen muu artisti Coldplayta lukuunottamatta sitten täysin mitättömiä, ei ole menestystä ja keikat ei myy ja huonosti menee? Luuletko, että me täällä intoillessa kuvitellaan Käärijän olevan nyt uusi Coldplay? Ei. Kyllä varmaan kaikilla on ihan realistinen käsitys siitä minkä kokoluokan artisti Käärijä on. Se ei silti sulje pois sitä, että sillä menee hyvin. Ja se tuntuu hyvältä. Ei meistä kukaan odota että jonkun keikkamaan suurimmissa uutisissa mainostetaan Käärijää niinkuin Coldplayta täällä.

Vierailija
20004/20844 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ketään haittaisi pienikin median huomio. Muistaakseni täällä oltiin onnesta soikeina jo yhdestä verkkosivustolla olleesta kirjoituksesta.

Vierailija
20005/20844 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin fiilistelen Kärpän eurotouria ja menestystä (kyllä, menestystä, your read that right!) ihan täysillä. Mun lasi on puoliksi täynnä, ja välillä tulvahtelee yli reunojenkin. Mä oon iloinen siitä että Kärtsällä menee hyvin.

Vierailija
20006/20844 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin fiilistelen Kärpän eurotouria ja menestystä (kyllä, menestystä, your read that right!) ihan täysillä. Mun lasi on puoliksi täynnä, ja välillä tulvahtelee yli reunojenkin. Mä oon iloinen siitä että Kärtsällä menee hyvin.

Ihan kuin olisitte paremmatkin ystävät: Kärppä ja Kärtsä vaan :D

Vierailija
20007/20844 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin olisitte paremmatkin ystävät: Kärppä ja Kärtsä vaan :D

Rakkaalla lapsella monta nimeä. 🤷 Itse ainakin käytän kaikkia (lempinimiä) sekaisin, riippuen vähän tilanteesta ja kontekstista. Eniten kyllä käytän varmaan Kärtsää. Onhan se nyt, meidän Kärde 💚

Vierailija
20008/20844 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, täällähän jo ennusteltiin sitä Hesarin suhtautumista albumiin. No, menin Iltalehden sivuille katsomaan joko siellä on Käärijä mainittu, niin tottahan ensimmäinen otsikko huutaa että "Helsingin sanomat lyttäsi Käärijän albumin". 😁

Vai että surullinen pohjavire jonka voisi kuvitella olevan hätähuuto, jos ei loppuvuoden keikkakalenteri olisi täynnä. Onko tää kirjottaja lainkaan käsittänyt esimerkiksi Autiomaan sanomaa? Selvästi ei. Ja vai että saattaa kannatella vielä Cha cha cha:n voimalla? Anteeksi nyt, mutta kirjoittaja ei selvästikään ole nähnyt ihmisten suhtautumista kaikkiin biiseihin esimerkiksi keikoilla. Surullisen pinnallinen analyysi.

Mulla soi päässä vaan "Sä haluut nähä ku mä mokaan ja maitojunaan meen, hei baby oon ready to go!" 😌

Vierailija
20009/20844 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, täällähän jo ennusteltiin sitä Hesarin suhtautumista albumiin. No, menin Iltalehden sivuille katsomaan joko siellä on Käärijä mainittu, niin tottahan ensimmäinen otsikko huutaa että "Helsingin sanomat lyttäsi Käärijän albumin". 😁

Vai että surullinen pohjavire jonka voisi kuvitella olevan hätähuuto, jos ei loppuvuoden keikkakalenteri olisi täynnä. Onko tää kirjottaja lainkaan käsittänyt esimerkiksi Autiomaan sanomaa? Selvästi ei. Ja vai että saattaa kannatella vielä Cha cha cha:n voimalla? Anteeksi nyt, mutta kirjoittaja ei selvästikään ole nähnyt ihmisten suhtautumista kaikkiin biiseihin esimerkiksi keikoilla. Surullisen pinnallinen analyysi.

Mulla soi päässä vaan "Sä haluut nähä ku mä mokaan ja maitojunaan meen, hei baby oon ready to go!" 😌

Mulla tuli mieleen, että kriitikon kuppi meni nurin just tuon sun siteeraaman jutun takia (ties vaikka oliis näiden palstojen salainen Kärtsä-heitteri) 

Vierailija
20010/20844 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se sanoma sitten on? Oikein ymmärrettynä ja tulkittuna.

Vierailija
20011/20844 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas on Iltalehtikin alas vaipunut, kun pitää levyjuttu tehdä Hesarin kritiikin pohjalta. Ilta-Sanomat ois ymmärtänyt, kun ovat samaa konsernia. 

Mutta kritikistä sen verran, että ei tainnut kriitikko kuunnella koko levyä kuin kertaalleen. Sanoja ei oltu kuunneltu lainkaan, ei ainakaan ajateltu kuunnellessa. 

Vierailija
20012/20844 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas on Iltalehtikin alas vaipunut, kun pitää levyjuttu tehdä Hesarin kritiikin pohjalta. Ilta-

Noilla ns. kohuotsikoilla iltapäivälehdet (ja näköjään Hesari) yrittää vaan saada klikkejä ja K otsikot niitä tuo. Toivottavasti suuri yleisökin nyt uteliaisuudesta menisi kuuntelemaan levyn, niin ei mene saatu näkyvyys hukkaan. Toi alkaa olla jo ikävä kaava, että Hesari kirjoittaa semi-ilkeään sävyyn levy- tai kirja-arvosteluja ja sitten ip-lehdet repii niistä otsikoita. Nykypäivän lehtiala on vajonnut aika alas 🙄

Vierailija
20013/20844 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tehdä paluu palstalle hehkuttamaan People's championia! Rakastan jokaista uutta biisiä todella paljon! Näin pari kertaa kuunneltuna Ready to go on oma lempparini. Olen niin ylpeä kärtsystä! <3

On muuten levyn konsepti muuttunut jo kertaalleen kun aiemmin K sanoi että hänen ei anneta julkaista PC:tä, mutta nyt koko levy on nimetty sen mukaan 

Vierailija
20014/20844 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se sanoma sitten on? Oikein ymmärrettynä ja tulkittuna.

Jokainen tulkitsee biisien sanomaa omista lähtökohdistaan ja miten itse kokee tunnetiloja. Ei ole mitään yhtä ainoaa oikeaa tapaa ymmärtää. Uskon kuitenkin, että todella moni kyllä tulkitsee biisit ihan eri tavalla kuin tämä kyseinen toimittaja.

Vierailija
20015/20844 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tulkitsee biisien sanomaa omista lähtökohdistaan ja miten itse kokee tunnetiloja. Ei ole mitään yhtä ainoaa oikeaa tapaa ymmärtää. Uskon kuitenkin, että todella moni kyllä tulkitsee biisit ihan eri tavalla kuin tämä kyseinen toimittaja.

Riittää ihan se, mitä Käärijä sanoo Autiomaassa "Ei sun tarvii päätä paijaa, kunhan kuuntelet." Siis oikeasti kuuntelee ne biisit ilman valmiita ennakkoasenteita ja on valmis vastaanottamaan sen mitä toinen kertoo. Eihän siitä levystä tarvii pitää, mutta vähän enemmän pitäisi kyllä kriitikonkin yrittää ymmärtää, mitä artisti yrittää sanoa.

Vierailija
20016/20844 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin että levyllä vuoden takaisia biisejä, muttei esimerkiksi trafikia.

Vierailija
20017/20844 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yhteisbiisit olisi saanut jäädä pois niin olisi parempi, tilalla vaikka Masokisti ja Sinkkumies.

Vierailija
20018/20844 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki albumilla olevat biisit sopivat kokonaisuuteen oikein hyvin. Minusta Trafik ei loppujen lopuksi olisi sopinut sinne samalla tavalla.

Vierailija
20019/20844 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yhteisbiisit olisi saanut jäädä pois niin olisi parempi, tilalla vaikka Masokisti ja Sinkkumies.

Tää on kuitenkin se levy, jonka K on itse halunnut laittaa kasaan eli tässä on kokonaisuus tai tarina, jonka hän on nyt halunnut kertoa. Kyse on ihan selvästä konseptialbumista ja varmasti on tarkkaan mietitty tuota kokonaisuutta. 

Vierailija
20020/20844 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on kuitenkin se levy, jonka K on itse halunnut laittaa kasaan eli tässä on kokonaisuus tai tarina, jonka hän on nyt halunnut kertoa. Kyse on ihan selvästä konseptialbumista ja varmasti on tarkkaan mietitty tuota kokonaisuutta. 

Niin kai sitten, itse olen jo kyllästynyt Ruoska, Icip ja Hhh, mutta yllättäin sitten pidinkin Peoples Champion, en ole aiemmin tykännyt, mutta tässä kokonaisuudessa toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi