La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36560)
Huomioiko kukaan tätä? Cruz otti rasvapurkin pöydältä ja ojensi Petralle. Sitten vasta otti rasvaa. Joitakin kohtauksia pitää katsoa kahdesti. Vaikka Cruz on kylmän laskelmoiva murharouva, en usko, että Eva Martinin persoona olisi sellainen
Mitä yksityiskohtia sinä huomaat?
Vierailija kirjoitti:
Huomioiko kukaan tätä? Cruz otti rasvapurkin pöydältä ja ojensi Petralle. Sitten vasta otti rasvaa. Joitakin kohtauksia pitää katsoa kahdesti. Vaikka Cruz on kylmän laskelmoiva murharouva, en usko, että Eva Martinin persoona olisi sellainen
Huomasin saman, mutta sehän oli hyvin käytännöllistä, että purkki pysyy paikoillaan, kun sieltä kuopasee + purkki pysyy paremmin puhtaana.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Salvador palaa takaisin, mutta Romulo kutsuu ystävänsä jakamaan työtaakkaa. Richard Pellicer tuleekin ja myöhemmin myös poikansa Santos.
Kylläpä Pialla silmät vilkkuu ja hymy on herkässä Pellicerille. Tuleeko heistä pari?
Pialla on tosi aistikkaat kasvot👌
Vierailija kirjoitti:
Huomioiko kukaan tätä? Cruz otti rasvapurkin pöydältä ja ojensi Petralle. Sitten vasta otti rasvaa. Joitakin kohtauksia pitää katsoa kahdesti. Vaikka Cruz on kylmän laskelmoiva murharouva, en usko, että Eva Martinin persoona olisi sellainen.
Ei tietenkään Eva Martin ole mikään laskelmoiva murharouva, mutta erittäin hyvä näyttelijä roolissaan kylläkin.
Minua ei häiritse sarjassa juuri mikään. Sitten huomasin, että Pian pään ravistelu puhuessa on aika rasittavaa katsottavaa. Hänellä pää heiluu aina puhuessa. Mukava henkilö hän on noin muuten.
La Promesan logo - siis toi koukero jossa on yhdistetty L ja P on mun mielestä jotenkin kömpelö. Näyttää ihan jonkun koulupojan "suunnittelemalta".
Aiheesta olis saanut paljon tyylikkäämmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman, mutta sehän oli hyvin käytännöllistä, että purkki pysyy paikoillaan, kun sieltä kuopasee + purkki pysyy paremmin puhtaana.
Paremminhan se pysyy puhtaana jos toinen ei koskisi siihen ollenkaan.
Mä olen kiinnittänyt huomiota että useimmat naisten puvut ihan oikeasti istuukin käyttäjänsä päälle mutta se hääpuku jota Catalina sovitti, suorastaan roikkui päällä yläosasta. Muuten se oli ihan nätti. Leonorin sininen puku oli kyin aamutakki ja Martinsn sellainen vaaleansininen kauhtana ei sovi edes mummoikäiselle saati nuorelle neidolle, mutta nää on makuasioita eikä niinkään yksityiskohtia.
Se Cruzin voidepurkki on aika nätti.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei häiritse sarjassa juuri mikään. Sitten huomasin, että Pian pään ravistelu puhuessa on aika rasittavaa katsottavaa. Hänellä pää heiluu aina puhuessa. Mukava henkilö hän on noin muuten.
Nyt kun sanoit niin totta tosiaan. Pää heiluu kuin jollain lasten lelulla. Melkoisesti yrittää tehostaa sanomisiaan. 😆
Minua taas häiritsee se Candelan räkä kurkussa-ääni. Ja että hänen rintansa on nostettu melkein leuan alle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompas tapahtumien tahti piristynyt kummasti! 👍👍👍
🙄
Ompas- om
Onpas -on
Kumpi on oikein, mieti ?
Hei mä tiiän! Jompikumpi ...kai sen jokainen sydämmessään tietää :- ))))
Vierailija kirjoitti:
Siis Pelayon vanhemmat on elossa. Kunnon rahasta gigolo .
Eikös hän ole joku muu kuin se, jonka vanhemmat menehtyivät hiljattain? Sain yhdestä nopeasta puhelunpätkästä sellaisen
käsityksen, ettei oikea Pelayo ole Cruzin värväämä kosija Catalinalle. Ymmärsinkö asian väärin?
Promesan logo on Kreikan tunnus. Ja Catalina ei pidä häitä. Asekauppias saa kenkää. Cruz oli luvannut maksaa Pelayolle että vie Catalinan pois. Huijari on. Eikä Salvadoria enää kiinnosta Maria koska sai jo seksiä. Monessa englannin kielisessäkin sarjassa on ihan suomalaisia näyttelijöitä jopa eri nimellä kuin Suomessa. Ja kääntäjät taas eri maiden taustojen mukaan kääntävät. Eva nimi on useilla. Martin Buber vai Martin Luther.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! olen jo miettinyt että olenko tosiaan ainoa josta tämä on kummallista. Mua se oikein ärsyttää toden teolla eikä siihen ole mitään kunnon selitystä. Joku väitti että siksi kun maria joutuu komentamaan mutta ei mene läpi. Komennetaan siellä Candelaakin ja moni muita. Musta se on outoa, että yhdestä tyypistä puhutaan melkein koko ajan koko nimellä, jopa peräkkäisissä lauseissa. Itsestäni se on yksi raivotuttavimpis seikkoja koko sarjassa. 🤔
Olen harkinnut vakavasti kirjoittaa ja kysyä Cisteriltä tätä asiaa 😁
Kyllä tästä asiasta on keskusteltu palstalla aiemmin paljonkin.
Aihe vain on jostain kumman syystä joillekin yksi niistä, joita jäädään loputtomiin jankkaamaan.
Näitä jankkausta 'aiheuttavia' aiheita moni -ihan viisaasti- kommentoi vain alapeukulla.
Mitä ihmeen väliä ko asialla on, eipä tuo sarjan seuraamista haittaa. Nautitaan vaan, nyt on niin hyvät jaksot meneillään!
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten ihmiset kiinnittää huomiota eri asioihin js hyvä niin. Mä en tunnu pääsevän yli siitä ärtymyksestä joka syntyy joka kerta kun kuulen sen yhden nimen kokonaan kun taas joku ei edes tajua että häntä sanotaan koko nimellä, tai ei häiriinny siitä, voi olla ettei kiinnitä koko asiaan mitään huomiota. Martina taas ärsyttää joskus pikkuaisella käytöksellään, toisaalta tiedän omakohtaisesti että masentunut ja ahdistunut henkilö ei aina toimi kovin johdonmukaisesti tai järkevästi.
Jimenassa on selkeästi manipuloivaa ilkeyttä mutta osittain myös psyykkisesti sairaan ihmisen käytöstä. Osittain suututtaa ja osittain säälittää.
Mariassa moni näkee lapsellisen hölöttäjän mutta itse pidän häntä ihmisenä joks on monesti antanut kavereilleen ihan viisaitskin neuvoja, välillä vähän sotkeentuu sanoissaan ja höpöttää mutta on musta yks ihanampia tyyppejä koko sarjassa
Jana on ärsyttävä.
Saa kai tänne kirjoittaa myös omia ajatuksia, kunhan ei mainitse erästä sotaa käyvää🤨Jana on alkanut ärsyttämään, voi kuinka jalo hän onkaan tukiessaan tossukkaa, joka nyt pikkasen nostaa päätään.
Jimena poistuu TV sarjasta ensi viikolla. Curro ja Martina sotku sopii nuorisolle mutta aikuiset seuraa enemmän tätä kuka ampui Doloreksen juttua. Myös Lorenzon on poistuttava kun mokaili.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää, kun piikoja juoksee jonossa ja lakeijat avaavat ja sulkevat ovia.
Pelayo on Cruzin palkkaama. Eikä sen vanhemmat ole kuollut.
Erikoisjakson numero on 473 ja alusta laskien meillä näkyy tänään jakso 335. Matkaa on siis vielä138 jakson verran eli noin 27 - 28 viikkoa. Kolmosjakson lopussa on siis meillä.