La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (36555)
Sitä olen sarjan alusta asti ihmetellyt, miksi kaikkia muita kutsutaan etunimellä tai virallisilla don/dona tms mutta Maria on usein Maria Fernandez, ei ketään muuta puhutella etu- ja sukunimellä
Tuleekohan tää sarja kirjana ja suomeksi.
Salvador on vähän omituinen näyttelijänä. Lähtee pois ja onhan sen rooli hahmo myös lässy.
Sukset jalkaan ja ulos , suomalainen liikunta kulttuuri ja hiki tulee. Ensi viikolla nähdään Jimenan viimesekoilut.
Vierailija kirjoitti:
Salvador on vähän omituinen näyttelijänä. Lähtee pois ja onhan sen rooli hahmo myös lässy.
Taas löytyi uusi haukuttava, Salvador. Kukahan on seuraava?
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen sarjan alusta asti ihmetellyt, miksi kaikkia muita kutsutaan etunimellä tai virallisilla don/dona tms mutta Maria on usein Maria
Fernandez, ei ketään muuta puhutella etu- ja sukunimellä
Jospa siellä on töissä useampi Maria. Sukunimi on silloin tarpeen mainita tai sitten koko nimi on tehokeino. Kyllä välillä kuulee muidenkin koko nimeä mainittavan.
Onko Netflix ilmainen?
Onko titta, että Maurolla on lapsi Leonorin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mauron paluulla spekuloidaan paljon muuallakin. Käsikirjoittaja sanookin että Maurolla jäi vielä paljon kerrottavaa. Ovi on siis auki että saattaa hyvinkin näkyä Promesassa. Poikalapsi hänellä on Leonorin kanssa..
Paluu voi olla mahdollinen mutta en ole mistään lukenut että olisi Leonorin kanssa lapsi. Olisko tää nyt yks niistä valejuonikuvioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan käytös on todella lapsellista ja sen Currokin huomaa. Voisin ymmärtää että pikkulapsi hajottaa äitinsä puvun, mutta aikuinen ihminen tekee kiukkuispäissään sellaista. Martinan ongelmat ovat sellaiset että terapeuttia kaipaisi, ehkä samalle hullujen huoneelle missä Eugenia on. Ja miten eivät toimita jo Jimenaa hullujen huoneelle? Emäntä hourailee.
:: Olen vähän huolestunut, lauot ohjeita näyttelijöille, Martinan kohdalla käsikirjoitus on muuttunut aivan toiseen suuntaan. Neiti aurinkoinen, on laitettu kohtaamaan elämän/aikuistumisen syviä väyliä. Minuakin harmittaa jotkut sarjan nykyiset kuviot. Katson sarjaa edelleen, mutta huomattavasti hitailevammalla tempolla ;)
En oikein ymmärrä mistä täällä pitäisi ja saisi puhua jos ei sarjan ja sen hahmojen herättämistä ajatuksista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä Vera ruhtinaan tytär ole etsintäkuulutettu, kun pakeni rahakassi mukana. Eikö lääkärien virheitä tutki poliisi.
Saippuasarjoissa on omat lait 😉
Tuleekohan tästä neljäs kausi?
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen sarjan alusta asti ihmetellyt, miksi kaikkia muita kutsutaan etunimellä tai virallisilla don/dona tms mutta Maria on usein Maria Fernandez, ei ketään muuta puhutella etu- ja sukunimellä
Kiitos! olen jo miettinyt että olenko tosiaan ainoa josta tämä on kummallista. Mua se oikein ärsyttää toden teolla eikä siihen ole mitään kunnon selitystä. Joku väitti että siksi kun maria joutuu komentamaan mutta ei mene läpi. Komennetaan siellä Candelaakin ja moni muita. Musta se on outoa, että yhdestä tyypistä puhutaan melkein koko ajan koko nimellä, jopa peräkkäisissä lauseissa. Itsestäni se on yksi raivotuttavimpis seikkoja koko sarjassa. 🤔
Olen harkinnut vakavasti kirjoittaa ja kysyä Cisteriltä tätä asiaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tää sarja kirjana ja suomeksi.
Aika hemmetin tylsä kirja olisi kun asiat etenee miten etenee. Ohjelma on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Ompas tapahtumien tahti piristynyt kummasti! 👍👍👍
🙄
Ompas- om
Onpas -on
Kumpi on oikein, mieti ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen sarjan alusta asti ihmetellyt, miksi kaikkia muita kutsutaan etunimellä tai virallisilla don/dona tms mutta Maria on usein Maria
Fernandez, ei ketään muuta puhutella etu- ja sukunimellä
Jospa siellä on töissä useampi Maria. Sukunimi on silloin tarpeen mainita tai sitten koko nimi on tehokeino. Kyllä välillä kuulee muidenkin koko nimeä mainittavan.
No monesti kyllä tiedetään koko ajan kenestä puhutaan kun niistä statisteista harvoin kukaan puhuu. Eikä muita läheskään niin usein kutsuta koko nimellä. Musta on ihan outoa ettei tähän ole kiinnittänyt kuin pari ihmistä huomiota. Tehpkeinonakin sen merkitys häviää kun sitä latelee koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Onko Netflix ilmainen?
Onko titta, että Maurolla on lapsi Leonorin kanssa?
Ei se ilmainen ole. Tuolta voi katsoa hintoja. https://www.netflix.com/fi/
En usko että Maurolla on mitään lasta Leonorin kanssa. Moni ihminen tekee valejuonia tän sarjan tiimoilta. Jos ne on molemmat lähteneet sarjasta niin ei heillä ole enää mitään 😉
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tästä neljäs kausi?
Tulee kyllä. Liian moni juttu jää muuten kesken. Ja voi silti jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Margarita sai kreiviltään RUUSUKVARTSIN (jalokivi). Eikö ruusukvartsi ole väritykseltään vaaleanpunainen? Kohtauksessa käytetty kivi näytti pikemminkin valkoiselta(?).
On, mutta siitäkin on eri sävyjä, vaalempaa ja punaisempaa
Doloreskin herää jossain vaiheessa henkiin.
Jos Salvador on nykyaikaa niin pulassa on väki, eihän pojussa ole mitään otetta.