La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (35898)
Samallaista juonittelua kuin muissakin sarjoissa, vähän ehkä raaempaa, jos ei tykätä niin tapetaan.
Onko Suomessa jo näytetty se kun Leocadia tappaa ampumalla Janan? Tyyny äänenvaimentimena ampuu raskausvatsaan.
En ymmärrä, mikä minua vaivaa. Cristóbal Ballesterosin ääni saa minut aivan ekstaasiin. Sama juttu on tosielämän puolelta amerikkalaispoliitikko Gavin Newsomin äänen kanssa. Monet eivät voi sietää tällaisia ääniä: matalan tummia ja karheita, mutta minä suorastaan rakastan niitä.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikä minua vaivaa. Cristóbal Ballesterosin ääni saa minut aivan ekstaasiin. Sama juttu on tosielämän puolelta amerikkalaispoliitikko Gavin Newsomin äänen kanssa. Monet eivät voi sietää tällaisia ääniä: matalan tummia ja karheita, mutta minä suorastaan rakastan niitä.
Viestistäsi tuli mieleen:
Lee Marvin ~ Wandrin Star
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä muuten tietoa, kuinka pitkiä nuo näyttelijät on? Cruzin näyttelijä on ilmeisesti pitkä n. 176cm ja Pia on ilmeisesti 173cm. Muista ei hajuakaan 😂
Eva Martin 178 cm ja Maria Castro 174 cm.
Pitkiä naisia. Upeita kyllä molemmat :) Maria näyttää kyllä tosi lyhyeltä kaikkien rinnalla. On varmaan alle 160cm. Teresa, Petra ja Jimena vaikuttavat aika pitkiltä n 170cm? Janan pituutta on vaikea arvioida, mutta jotain 160cm-170cm väliltä. Googlen uumenista löysin tiedon, että Martina olisi 172cm ja Petra 170cm.
Hongankolistajanaisia 1910-luvulla.
Olen 78 v ja 162cm, olin aikanaan luokan pisin tyttö, nyt olen 8cm lyhyempi enkä tunne mikään luonnottoman lyhyt olevani vaikka Maria Fernandes spekulaation mukaan on pitempi kuin minä. Ikäiseni ystävät ovat samaa pituusluokkaa kanssani, nuoremmat pitempiä. Pituuskasvu kiihtyy, meillä vanhoilla on vanhanaikaiset mitat joka sektorilla mutta isompia ollaan kuin espanjalais-mummut, ja osataan lukeakin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestistäsi tuli mieleen:
Lee Marvin ~ Wandrin Star
Rakastan minäkin kunnon miesääniä mutta harmaavarpunen ei sytytä millään tavalla, täysin mitäänsanomaton ukkeli minulle.
Kätevää tuo kenkien lankkaaminen ja valkoisten liinavaatteiden silitys samalla työpöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se katala Leocadia elättelee ajatusta että tytär tulevaisuudessa ostaa hänelle jonkun aatelisarvon, tittelin ym Sille naiselle ei kyllä aatelisarvo sovi, sivistymättömältä moukalta näyttää ja omaisuuskin rikoksilla hankittu.
Kuitenkin uskottelee, että hänellä on läheiset suhteet kuningashuoneeseen. Miten Alonsokin voi olla niin pöllö, että uskoo ja vapisee.
Romulon näyttelijä tulee takaisin uutena hahmona.
Vierailija kirjoitti:
Kätevää tuo kenkien lankkaaminen ja valkoisten liinavaatteiden silitys samalla työpöydällä.
Olen sitä huomannut jo ajat sitten, eikä puhtaat likaannut putsattavista kengistä?
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa pyykit juu pysyä puhtaina. Luulisi olevan eri huoneet likaisille ja puhtaille askareille.
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa jo näytetty se kun Leocadia tappaa ampumalla Janan? Tyyny äänenvaimentimena ampuu raskausvatsaan.
Ei ole näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää nuo Catan muksut, aina vaan sängyssä pidetään, eikö tuonikäisten kuuluisi olla jo lattialla ryömimässä, johan ne saa makuuhaavoja.
Ei meille näytetä heidän vallattomuuttaan ja äänekkyyttään. Vauvat on ihania ja puhtoisia esittelykappaleita ja kellivät koreissaan.
Eihän parikuukautinen imeväinen vielä osaa ryömiä. Kenenkähän näyttelijän omia vaaleja mahtavat olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää nuo Catan muksut, aina vaan sängyssä pidetään, eikö tuonikäisten kuuluisi olla jo lattialla ryömimässä, johan ne saa makuuhaavoja.
Ei meille näytetä heidän vallattomuuttaan ja äänekkyyttään. Vauvat on ihania ja puhtoisia esittelykappaleita ja kellivät koreissaan.
Eihän parikuukautinen imeväinen vielä osaa ryömiä. Kenenkähän näyttelijän omia vaaleja mahtavat olla.
Siis Vaaveja tietysti ei vaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julieta. Nimestä Juliet, tulee aina mieleen kappale Romeo & Julia. Juliet,
Juliet, the dice was loaded from the start.
Manuelin naiset, kaikki alkavat jiillä ja päättyvät aahan, Jimena, Jana ja Julieta.
Kuka oli Julieta ?
Pieni juonipaljastus
Julieta on viidennellä kaudella ilmaantuva kaunis nainen, johon Manuel kiinnittää kutsuilla huomiota. Myös Julieta kiinnostuu Manuelista. Manuel jää naista ajattelemaan ja huomaa, että Julieta on ensimmäinen kiinnostava nainen Janan kuoleman jälkeen. Toistaiseksi eivät vielä ole kohdanneet uudelleen.
Vauvoista tuli mieleen että Mauroa esittänyt näyttelijä sai tyttövauvan tammikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Saammeko esitellä Jimenan kaksoissisko Jeminan?
😂
Vierailija kirjoitti:
Vauvoista tuli mieleen että Mauroa esittänyt näyttelijä sai tyttövauvan tammikuussa.
Jahas. Alapeukku. Voimia sinulle faktojen alapeukuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se katala Leocadia elättelee ajatusta että tytär tulevaisuudessa ostaa hänelle jonkun aatelisarvon, tittelin ym Sille naiselle ei kyllä aatelisarvo sovi, sivistymättömältä moukalta näyttää ja omaisuuskin rikoksilla hankittu.
Kuitenkin uskottelee, että hänellä on läheiset suhteet kuningashuoneeseen. Miten Alonsokin voi olla niin pöllö, että uskoo ja vapisee.
Karvajalan kanssa on kuitenkin hyvissä väleissä, joka ON lähellä kuningashuonetta. Muut yhteydet lienee kyllä sepitettä.
Mites suomalaisten luokittelu. Kyllä sitä on nykyisinkin vaikka ei kovin avoimesti.