La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33323)
Vierailija kirjoitti:
Vauvat olivat liian suuria, eivät näyttäneet vastasyntyneiltä.
Kyseessä oli selvästi nukke, kun vedettiin ulos äidistään. Kuka toisaalta edes haluaisi antaa vastasyntyneitä lapsiaan kuvauksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manuel näyttäisi jo selättäneen suurimman surun.
Olisi jo aika Mariankin päästä eteenpäin.
Hän on oikea drama queen. Luulee että kaikki pyörii hänen ympäri. Häipyis jo! Häiritsee Manueliakin omilla asioilla. Kuinka hän on päätynyt Catalinan synnytykseen? Hölöttää jatkuvasti ja häritsee kovasti. Esim. Angela olisi ollut oikea henkilö auttamaan Catalinaa yhdessä lääkärin kanssa..
Angelako muka? Hänhän koki niin kovin traumatisoivana Catalinan ensimmäisen lapsenkin ulos auttamisen, että täytyi oikein turvautua Curron syliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on oikea drama queen. Luulee että kaikki pyörii hänen ympäri. Häipyis jo! Häiritsee Manueliakin omilla asioilla. Kuinka hän on päätynyt Catalinan synnytykseen? Hölöttää jatkuvasti ja häritsee kovasti. Esim. Angela olisi ollut oikea henkilö auttamaan Catalinaa yhdessä lääkärin kanssa..
Angelako muka? Hänhän koki niin kovin traumatisoivana Catalinan ensimmäisen lapsenkin ulos auttamisen, että täytyi oikein turvautua Curron syliin.
Tilanteen ollessa päällä Angela toimi hyvin ja järkevästi. Jälkeenpäin sitten iski tajuntaan tieto mitä tulikaan tehtyä.
Adriano on ihana! Haluun tollasen itelleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettääkö Catalina itse vai hankkivat kyliltä jonkun luotettavan naisen. Vai pullorukintaan?
Usein aatelisnaiset ei tainneet itse olla intona ruokkimaan lapsiaan. Se Romulon tuttu Emilia ilm palkataan.
Eipä lapsella tunnu edes olevan nälkä, kun tyytyväisenä nukkuu jo hyvän aikaa synnytyksen jälkeen. Taas niin kovin realistista.
Jep. Ja Cata synnytti ulkona vaaleassa mekossa, mut kun Adriano nosti hänet syliinsä, mekossa ei ollut veripisaraakaan, ei edes helmassa, eikä mekko ollut ees kastunut. Realistista tämäkin.
Joo, kyllä oli niin siisti ja nopea synnytys kuin olla ja voi. Vähän enemmän realismia tähän sarjaan saisi kyllä panostaa.
Kaikki tapahtumat ovat Promesassa hiukan sinne päin ja suuntaa antavasti. Aikuinen katsoja osaa kyllä päätellä ja kuvitella mielessään loput.
Vierailija kirjoitti:
Ensiviikolla Areenassa Ayalan kreivi ilmoittelee olemassa olostaan kun on se Loren synttäripäivä. Varmaan yllättää monet.
Ei! Tämä ei saa olla totta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imettääkö Catalina itse vai hankkivat kyliltä jonkun luotettavan naisen. Vai pullorukintaan?
Usein aatelisnaiset ei tainneet itse olla intona ruokkimaan lapsiaan. Se Romulon tuttu Emilia ilm palkataan.
Eipä lapsella tunnu edes olevan nälkä, kun tyytyväisenä nukkuu jo hyvän aikaa synnytyksen jälkeen. Taas niin kovin realistista.
Jep. Ja Cata synnytti ulkona vaaleassa mekossa, mut kun Adriano nosti hänet syliinsä, mekossa ei ollut veripisaraakaan, ei edes helmassa, eikä mekko ollut ees kastunut. Realistista tämäkin.
Joo, kyllä oli niin siisti ja nopea synnytys kuin olla ja voi. Vähän enemmän realismia tähän sarjaan saisi kyllä panostaa.
Höpön höpön, oma mielikuvitus vaan reippaasti mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Adriano on ihana! Haluun tollasen itelleni.
Hän oh varattu, minulle.
Vierailija kirjoitti:
Lorenzo taisi jossain kohtaa tuntea itsensä vähän ulkopuoliseksi tuon Catalinan vauvahuuman keskellä, olin huomaavinani. Huolimatta siitä, että piti tietysti ilkeilyä harrastaa siinäkin tilanteessa. Pappi Samuelin tilannetaju ja sanojen merkitys hukassa viimeisinä voiteluineen.
Lorenzo parhaansa yritti heittelemällä ilkeyksiään, onneksi jäi täysin ulkopuolelle. Kateellinen / mustasukkainen, ei ole saanut perillistä itselleen ja pikku Katti Alonson käsivarsilla taisi olla aika koettelemus. Samuelin käytökselle on vaikea löytää puolustettavaa, todella asiatonta ja vailla ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Alonso maininnut että Carmen imetti kaksoset ainakin alkukuukausina. Cruz ei varmaan ole imettänyt, ei syöttänyt edes pullosta, ei varmaan kylvettänyt eikä pyllyjä pyyhkinyt kertaakaan. Piika kelpasi hoitamaan ja maksusta opettamaan lapsille että äiti tietää aina kaiken ja äitiä on kunnioitetteva aina.
Romulon Emilia-tuttua en ole huomannut, olenko vahingossa kelannut vai onko hän vasta Espanjassa. Sieltä ei kauaa kestä Suomeen tulla :-))))
Emilialla varmaan kiireitä riittää. Onneksi meidän talouteen on ehtinyt näyttäytymään.
Ihan kiva katsoa nyt la promesaa kun ei enää tarvi Janasta hätäillä, en kaipaa sitä kyllä yhtään. Ja näyttelijä oli huono
Vierailija kirjoitti:
Pieni juonipaljastus
Ei Emiliaa tokikaan imettäjäksi palkata, vaan Emilia on lastenhoitaja. Niin, ja Romulon entinen naisystävä tai oikeastaan ainoa sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva katsoa nyt la promesaa kun ei enää tarvi Janasta hätäillä, en kaipaa sitä kyllä yhtään. Ja näyttelijä oli huono
Ana siis tämä joka näytteli Janaa, niin huomasi ettei ollut kokemusta näyttelijän työstä.
Ihmettelen vaan kun kiinnittivät "keltanokan" pääosan näyttelijäksi. Enenmän kokemusta olisi ehdottomasti vaatinut tuo rooli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä nauru maittoi, kun näki, miten Ángela oli niin järkyttynyt tapahtuneesta.
Mutta kukaan ei romahda psyykkisesti niin kuin Pía.
Tää on kyllä tosi surkeassa jamassa koko sarja.
koetin kattoo, lässynlässyn,
ja tätä tulee vielä viudes kausi?
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä tosi surkeassa jamassa koko sarja.
koetin kattoo, lässynlässyn,
ja tätä tulee vielä viudes kausi?
Kiitoskiitos lässynlässyn mielipiteestäsi, me muut olemme eri mieltä. Ja viudeskin (!) kausi aiotaan katsoa.
Onneksi säästymme jatkossa mielipiteistäsi, kun tätä ei ole pakko katsoa.