La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (38873)
Lorenzo taisi jossain kohtaa tuntea itsensä vähän ulkopuoliseksi tuon Catalinan vauvahuuman keskellä, olin huomaavinani. Huolimatta siitä, että piti tietysti ilkeilyä harrastaa siinäkin tilanteessa. Pappi Samuelin tilannetaju ja sanojen merkitys hukassa viimeisinä voiteluineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina on ongelmissa Jacobon kanssa. Mies sanoo että liian vähän on keskinäistä aikaa. Lisäksi Lorenzo huomauttelee että Jacon pitäisi kiristää parisuhteessa ohjia kuin hevoselle. Vain siten kaikki toimii paremmin. Paraskin nevoja. Itsellä kaikki suhteet naisiin on menneet täydellisen pilalle. Ilotaloon pitää tyytyä.
Jacobo haluaa niin sanotun perinteisen naisen.
En löydä Promesasta yhtäkään naista joka Jacobolle sopisi. Eletään muutoksen aikaa, ja hyvässä lykyssä Jacobo ei löydä ketään. Jää yksin lipomaan huuliaan tuo komea mies.
Se olisi aikamoista mieskomeuden tuhlausta.
Imettääkö Catalina itse vai hankkivat kyliltä jonkun luotettavan naisen. Vai pullorukintaan?
Usein aatelisnaiset ei tainneet itse olla intona ruokkimaan lapsiaan. Se Romulon tuttu Emilia ilm palkataan.
Lorenzo jakelee edelleen parisuhdeneuvoja. --Naiset ovat sellaisia kuin sallimme heidän olevan.
Onkohan niin että ole kaunis, ja mielellään varakas, anna aina kun mies haluaa ja tarkkaan harkitse miten kannattaa puhua niin sopu säilyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Petra on heikkona pappeihin?
Uskonto antaa luvan rakastaa lähimmäistään.
Petra saa paljon apua ja myötätuntoa Samuelilta. Myös Petran mieli eheytyy siinä samalla.
Ajatella. Kyllä se Samuel osaa tosiaan vedellä oikeista naruista, vaikka hän onkin pappi.
Vierailija kirjoitti:
Imettääkö Catalina itse vai hankkivat kyliltä jonkun luotettavan naisen. Vai pullorukintaan?
Usein aatelisnaiset ei tainneet itse olla intona ruokkimaan lapsiaan. Se Romulon tuttu Emilia ilm palkataan.
Eipä lapsella tunnu edes olevan nälkä, kun tyytyväisenä nukkuu jo hyvän aikaa synnytyksen jälkeen. Taas niin kovin realistista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina on ongelmissa Jacobon kanssa. Mies sanoo että liian vähän on keskinäistä aikaa. Lisäksi Lorenzo huomauttelee että Jacon pitäisi kiristää parisuhteessa ohjia kuin hevoselle. Vain siten kaikki toimii paremmin. Paraskin nevoja. Itsellä kaikki suhteet naisiin on menneet täydellisen pilalle. Ilotaloon pitää tyytyä.
Jacobo haluaa niin sanotun perinteisen naisen.
En löydä Promesasta yhtäkään naista joka Jacobolle sopisi. Eletään muutoksen aikaa, ja hyvässä lykyssä Jacobo ei löydä ketään. Jää yksin lipomaan huuliaan tuo komea mies.
Olipas melkoinen riita Martinan ja Jacon kesken. Väärälle naiselle alkoi lukemaan lakia..😂
Ana Ricardolle: "Synnytys runtelee naisen."
Outo lääkäri miksei keisarileikannut Janan vauvaa ulos ? Eikä nähnyt myrkkyä . Tämä toinen lääkäri keisarileikkasi. Järkyttävä nimi leikkauksella tosin.
Vierailija kirjoitti:
Lorenzo taisi jossain kohtaa tuntea itsensä vähän ulkopuoliseksi tuon Catalinan vauvahuuman keskellä, olin huomaavinani. Huolimatta siitä, että piti tietysti ilkeilyä harrastaa siinäkin tilanteessa. Pappi Samuelin tilannetaju ja sanojen merkitys hukassa viimeisinä voiteluineen.
Lorenzo voisi muutenkin häipyä hevon kuuseen ja osoittaa edes sen verran olevansa mies, ettei loisisi toisten nurkissa. Mutta eihän siitä ole siihenkään.
Vierailija kirjoitti:
Outo lääkäri miksei keisarileikannut Janan vauvaa ulos ? Eikä nähnyt myrkkyä . Tämä toinen lääkäri keisarileikkasi. Järkyttävä nimi leikkauksella tosin.
Miksi lääkäri olisi leikannut Janan epäkypsän sikiön ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä lapsella tunnu edes olevan nälkä, kun tyytyväisenä nukkuu jo hyvän aikaa synnytyksen jälkeen. Taas niin kovin realistista.
Jep. Ja Cata synnytti ulkona vaaleassa mekossa, mut kun Adriano nosti hänet syliinsä, mekossa ei ollut veripisaraakaan, ei edes helmassa, eikä mekko ollut ees kastunut. Realistista tämäkin.
Minua Marian olemus ei häirinnyt yhtään.
Vauvat olivat liian suuria, eivät näyttäneet vastasyntyneiltä.
"Keisarinleikkaus" on saanut nimensä siitä, että kuuluisan roomalaisen Julius Caesar - suvun jäsenen, todennäköisesti Julius Caesarin itsensä, sanotaan syntyneen keisarinleikkauksella.Tämä on vanha, osittain myyttinen selitys, ja latinaksi leikkaus on sectio, jolla nimellä tätä toimenpidettä myös kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpompi kuvata ja muutenkin käsitellä vatsat maitoa täynnä olevia palleroita. Nälkäkiukku ei ole mukavaa kuunneltavaa varsinkaan kahdesta kaiuttimesta ainakaan elokuvassa.
Ensiviikolla Areenassa Ayalan kreivi ilmoittelee olemassa olostaan kun on se Loren synttäripäivä. Varmaan yllättää monet.
Vierailija kirjoitti:
Ana Ricardolle: "Synnytys runtelee naisen."
Tekosyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manuel näyttäisi jo selättäneen suurimman surun.
Olisi jo aika Mariankin päästä eteenpäin.
Hän on oikea drama queen. Luulee että kaikki pyörii hänen ympäri. Häipyis jo! Häiritsee Manueliakin omilla asioilla. Kuinka hän on päätynyt Catalinan synnytykseen? Hölöttää jatkuvasti ja häritsee kovasti. Esim. Angela olisi ollut oikea henkilö auttamaan Catalinaa yhdessä lääkärin kanssa..
Äänettömällä pitää nykyisin katsoa kun saa liikaa ruutuaikaa.