Iida Vainio pöyristyi: "Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi"
"Cruz kiisti suhteen Iltalehdelle ja kertoi sen olleen vitsi. Iltalehti tavoitti myös Vainion, joka pöyristyi miehen sanoista. Hänelle pikaromanssi ei ollut tuntunut vitsiltä.
- Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi. Jos hän kerta näin ajattelee, se on hänen mielipiteensä. Ehkä miehet ajattelevat usein asioista näin.
Vainio ihmettelee sitä, miksi Cruzilla oli tarve puhua toista hänelle ja toista medialle. Hän kokee koko tempauksen epäilyttäväksi.
- Itse en lähde elämässäni mihinkään vitsinä. On tosi harmi, että hän ajattelee asiasta näin.
Cruz kutsui kaksikon aiempaa kohumatkaa Ruotsiin sekoilureissuksi ja tämäkin ihmetyttää Vainiota, sillä hänen mukaansa heidän välillään oli myös kemiaa.
- Kyllähän meillä tavallaan on ollut kaikkea. Mutta en viitsi tässä vaiheessa kommentoida. Sanon vaan, että on inhottavaa kuulla mitä hän ajattelee."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/959e5911-da73-4a7a-9300-88d677…
Kommentit (1130)
Vitsejä nuo on molemmat. Arttua ei kukaan edes tiedä muusta kuin siitä, että on täysi pelle. Iida taas on niin julkisuudenkipeä eikä ole edes kauaa ehtinyt olla julkisuudessa ja on nyt jo mokannut tulevaisuudestaan paljon sillä ei häntä voi ottaa vakavasti. Ehkä hauskinta tuossa on kuitenkin se, että iida on isompi julkkis koska monet tietää hänet kyllä, mutta Arttua ei:D
Itse en pöyristynyt Archien sanomisista, se mieshän on ihan bimbo. En koskisi siihen hanttapuliin pitkällä tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vitsejä nuo on molemmat. Arttua ei kukaan edes tiedä muusta kuin siitä, että on täysi pelle. Iida taas on niin julkisuudenkipeä eikä ole edes kauaa ehtinyt olla julkisuudessa ja on nyt jo mokannut tulevaisuudestaan paljon sillä ei häntä voi ottaa vakavasti. Ehkä hauskinta tuossa on kuitenkin se, että iida on isompi julkkis koska monet tietää hänet kyllä, mutta Arttua ei:D
Keksi joskus jotain uutta jankutettavaa, vitsijuttu on jo aika kulunut. Sinä nyt et varsinkaan ole mikään arvostelemaan yhtään ketään. :D kunnon luuseri.
Iida on kyllä niin lapsellinen ja täysin kujalla... Olivat tunteneet Archien kanssa vasta muutaman päivän, kun jo lausuttiin ne kolme pientä sanaa.. Minä rakastan sinua. Ei rakkaus syty parissa päivässä lähes tuntemattoman kanssa. Olisi ollut oikeampi tapa puhua vahvasta ihastumisesta, mutta ei rakastumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo pennun lapsellisuuksista edes kirjoitetaan yhtään mihinkään. En ole tätä( kään) ketjua lukenut, mutta hämmästyn kiinnostuksen määrää viestien määrästä päätellen.
Mielenterveysongelmaisille viihdettä, siksi. Pääsevät haukkumaan toista niin omat ongelmansa tuntuvat hetken pienemmiltä, eikös se syynä ole 😅
Tämäpä, hyi helv, netin mt-ongelmaiset kiusaajat vois vaikka pommittaa, ei tulisi kellään ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Iida on kyllä niin lapsellinen ja täysin kujalla... Olivat tunteneet Archien kanssa vasta muutaman päivän, kun jo lausuttiin ne kolme pientä sanaa.. Minä rakastan sinua. Ei rakkaus syty parissa päivässä lähes tuntemattoman kanssa. Olisi ollut oikeampi tapa puhua vahvasta ihastumisesta, mutta ei rakastumisesta.
Missäs tuosta kerrottiin vai kuvittelitko omassa päässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/pettynyt-iida-vainio-paljastaa-seiskalle-…
Ihan fiksultahan tuo Iida vaikuttaa?
Et ole tainnut viettää aikaa todellisten fiksujen ihmisten seurassa.
Sanoo tietäjä, joka ei ole viettänyt minuuttiakaan haukkumansa ihmisen seurassa ;D Ja turhaa länkyttää, että "Enhän minä Idasta ole sanaakaan sanonut". Tarkoitus on selvä ilmankin.
Voi olla kuule ihan erilainen kulissien takana, kun tulee se oikea luonne ja lapsen herkkyys esiin. Nyt esittää kovista, koska on todennäköisesti täysin hukassa, naiivi lapsonen, sekoilee ja juo.
Vierailija kirjoitti:
Archie puhui lämpimikseen, vain päästäkseen sänkyyn. Ja Iida idioottina uskoi kaiken. Molemmat ö-luokan julkkisjätettä.
Ei varmasti ole ainut pari jolla iso ikäero. Sekä molemmat varmasti hypänneet vapaa ehtoisesti seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artsi taitaa itse olla vitsi.
Käyttää hyväkseen nuorta tyttöä. Itsekin sanoi Idan iän olevan syy sille miten häntä on kohdellut. "Kun se on niin nuori".Minusta Archie tavallaan heräsi siihen, kuinka lapsellinen Iida on.
Tietenkin 19-vuotias on lapsellinen.
Ei se ole mikään syy käyttää häntä hyväkseen. Ei edes silloin kun on vähän tylsää ja tyttö on "tosi nuori", niinkuin A asian ilmaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo pennun lapsellisuuksista edes kirjoitetaan yhtään mihinkään. En ole tätä( kään) ketjua lukenut, mutta hämmästyn kiinnostuksen määrää viestien määrästä päätellen.
Mielenterveysongelmaisille viihdettä, siksi. Pääsevät haukkumaan toista niin omat ongelmansa tuntuvat hetken pienemmiltä, eikös se syynä ole 😅
Tämäpä, hyi helv, netin mt-ongelmaiset kiusaajat vois vaikka pommittaa, ei tulisi kellään ikävä.
Voisi käyttää ukrainan sodassa näitä sekoja, pääsisivät toteuttamaan väkivaltaisuuttaan ihan käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Archie puhui lämpimikseen, vain päästäkseen sänkyyn. Ja Iida idioottina uskoi kaiken. Molemmat ö-luokan julkkisjätettä.
Miksi olet niin kiinnostunut ö-luokan seuraamisesta ja kommentoinnista? Jokin ei nyt täsmää..
Onko Iidan sänkytaidoissa niin pahasti puutteita, vai missä vika kun Iida ei tunnu kelpaavan kuin kertapanoksi? Iidan kannattaisi miettiä, että niitä saksia ei tarvitse avata heti kun joku mies vain vilkaiseekin päin. Ensin kannattaisi hieman edes tutustua siihen mieheen, eikä heti olla haarat levällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt niitä valoja päälle itse kukin, Iida on 19-vuotias!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksi joskus jotain uutta jankutettavaa, vitsijuttu on jo aika kulunut. Sinä nyt et varsinkaan ole mikään arvostelemaan yhtään ketään. :D kunnon luuseri.
Mikäs kiukkupylly se siellä! Tuo on eka viesti mitä koko keskusteluun olen kirjoittanut:D
Vierailija kirjoitti:
Onko Iidan sänkytaidoissa niin pahasti puutteita, vai missä vika kun Iida ei tunnu kelpaavan kuin kertapanoksi? Iidan kannattaisi miettiä, että niitä saksia ei tarvitse avata heti kun joku mies vain vilkaiseekin päin. Ensin kannattaisi hieman edes tutustua siihen mieheen, eikä heti olla haarat levällään.
Sama tuli mieleen, Archiehan kyllästyi käytännössä heti. Yleensä romanssit kestää vähän pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, hienosti tunnistit, että kyse on vain sinun TUNTEESTASI. Siitä se tunnetaitojen harjoittelu lähtee.
Jotkut ihmiset pitävät seksistä, vaikka kaltaisesi seksuaalisesti traumatisoituneen frigidin on sitä vaikeaa ymmärtää.
Aikuinen mies hyväksikäytti teinityttöä. oksettavaa.
Toivottavasti tuosta Iidasta ei tule tyrkkyjulkkista ja saisi elää sekä toteuttaa unelmiaan ilman että vanhemmat miehet käyttävät häntä seksileluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs kiukkupylly se siellä! Tuo on eka viesti mitä koko keskusteluun olen kirjoittanut:D
Niinhän sä aina väität. :D
Älä hämmästy, muutama tyyppi kirjoittanut lähes koko ketjun. Kuten muutkin tällä kakkapalstalla.