Iida Vainio pöyristyi: "Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi"
"Cruz kiisti suhteen Iltalehdelle ja kertoi sen olleen vitsi. Iltalehti tavoitti myös Vainion, joka pöyristyi miehen sanoista. Hänelle pikaromanssi ei ollut tuntunut vitsiltä.
- Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi. Jos hän kerta näin ajattelee, se on hänen mielipiteensä. Ehkä miehet ajattelevat usein asioista näin.
Vainio ihmettelee sitä, miksi Cruzilla oli tarve puhua toista hänelle ja toista medialle. Hän kokee koko tempauksen epäilyttäväksi.
- Itse en lähde elämässäni mihinkään vitsinä. On tosi harmi, että hän ajattelee asiasta näin.
Cruz kutsui kaksikon aiempaa kohumatkaa Ruotsiin sekoilureissuksi ja tämäkin ihmetyttää Vainiota, sillä hänen mukaansa heidän välillään oli myös kemiaa.
- Kyllähän meillä tavallaan on ollut kaikkea. Mutta en viitsi tässä vaiheessa kommentoida. Sanon vaan, että on inhottavaa kuulla mitä hän ajattelee."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/959e5911-da73-4a7a-9300-88d677…
Kommentit (1130)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tätä
iidaa täällä 24/7 herjaavaa hullua vaivaa? Joku heikkolahjainen pakkomielteinen vainoaja taitaa olla. Puistattava.Oletko vainoharhainen. Mitään vainoajaa ei ole. Av on Suomen suosituin nettipalsta, täällä on monia kirjoittajia.
Onhan täällä, mutta ei ne kaikki hauku julkkisnaisia 24/7 vuosia putkeen, asialle totaalisesti omistautuneena kuten sinä. :)
Artsi taitaa itse olla vitsi.
Käyttää hyväkseen nuorta tyttöä. Itsekin sanoi Idan iän olevan syy sille miten häntä on kohdellut. "Kun se on niin nuori".
Aikaisemmin tyyppi on haukkunut lehtien palstoilla paremmin menestyviä bändejä. Ihan kuin joku incel joka haukkuu naisia ja laatikkoleukoja. Artsi vaan saa naisia kun näyttää rokkarilta.
Ehkä incelien kannattaisi matkia artsin tyyliä..
Vierailija kirjoitti:
Käyttää hyväkseen nuorta tyttöä. Itsekin sanoi Idan iän olevan syy sille miten häntä on kohdellut. "Kun se on niin nuori".
Aikaisemmin tyyppi on haukkunut lehtien palstoilla paremmin menestyviä bändejä. Ihan kuin joku incel joka haukkuu naisia ja laatikkoleukoja. Artsi vaan saa naisia kun näyttää rokkarilta.
Ehkä incelien kannattaisi matkia artsin tyyliä..
No mikset sitten matki sen tyyliä??? Olisi sullakin jotain muuta tekemistä kuin täällä läyhääminen. Kunnon pano voisi tehdä hyvää sulle, joten omipa rokkarityyli itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tätä
iidaa täällä 24/7 herjaavaa hullua vaivaa? Joku heikkolahjainen pakkomielteinen vainoaja taitaa olla. Puistattava.Oletko vainoharhainen. Mitään vainoajaa ei ole. Av on Suomen suosituin nettipalsta, täällä on monia kirjoittajia.
Onhan täällä, mutta ei ne kaikki hauku julkkisnaisia 24/7 vuosia putkeen, asialle totaalisesti omistautuneena kuten sinä. :)
Nyt ne lääkkeet ja sitten vaikka rentouttavalle kävelylenkille mukavassa verkkariasussa ilman meikkejä!
Näkee, että tuo yksi Iidan pakkomielteinen fani peukuttaa omia viestejään uudelleen ja uudelleen, olet nolo. Ota yhteys Iidaan, ehkä hän rakastuu sinuun(kin). Voi alkaa bi:ksi, jos olet nainen. Tosin tuskin vastaat hänen ulkonäkövaatimuksiaan, mutta hei, aina voi fantasioida. 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tätä
Nyt ne lääkkeet ja sitten vaikka rentouttavalle kävelylenkille mukavassa verkkariasussa ilman meikkejä!
Noudatapa ensin itse omia neuvojasi niin katsotaan sitten. 😅 Lääkkeet naamaan ja ulos peiliin katsomatta siis!
Vierailija kirjoitti:
Minusta Archie tavallaan heräsi siihen, kuinka lapsellinen Iida on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä incelien kannattaisi matkia artsin tyyliä..No mikset sitten matki sen tyyliä??? Olisi sullakin jotain muuta tekemistä kuin täällä läyhääminen. Kunnon pano voisi tehdä hyvää sulle, joten omipa rokkarityyli itsellesi.
Huh, palstahullu rokkarin kuteet päällä. 🤪🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Näkee, että tuo yksi Iidan pakkomielteinen fani peukuttaa omia viestejään uudelleen ja uudelleen, olet nolo. Ota yhteys Iidaan, ehkä hän rakastuu sinuun(kin). Voi alkaa bi:ksi, jos olet nainen. Tosin tuskin vastaat hänen ulkonäkövaatimuksiaan, mutta hei, aina voi fantasioida. 💋
Jos joku on nolo peukuttaja, se olet sinä. :D otetaanko taas kunnon peukutuskisa? XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä incelien kannattaisi matkia artsin tyyliä..No mikset sitten matki sen tyyliä??? Olisi sullakin jotain muuta tekemistä kuin täällä läyhääminen. Kunnon pano voisi tehdä hyvää sulle, joten omipa rokkarityyli itsellesi.
Moi artsi. Miten menee? Onko viikonloppusuunnitelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttää hyväkseen nuorta tyttöä. Itsekin sanoi Idan iän olevan syy sille miten häntä on kohdellut. "Kun se on niin nuori".Minusta Archie tavallaan heräsi siihen, kuinka lapsellinen Iida on.
Mitä heräämistä siinä on, johan sen ikäkin kertoo. Ainakin meille normaaliälyisille, teistä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi artsi. Miten menee? Onko viikonloppusuunnitelmia?
No voisin tulla vaikka leipomaan sua lättyyn, kuulostaako hyvältä?
Miksi tuo pennun lapsellisuuksista edes kirjoitetaan yhtään mihinkään. En ole tätä( kään) ketjua lukenut, mutta hämmästyn kiinnostuksen määrää viestien määrästä päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tätä
Lääkkeitä en syö, mutta aina käyn kyllä meikittä lenkillä urheiluvaatteissa. :D
Luuliko Iida tosiaan , että tulossa on vakava parisuhde ? Eihän tuo kundi ihan oikein tehnyt. Eikö hän luullut myös , että lätkäpelaajan kanssa suhde. Elämässä tulee pettymyksiä ja jos ei niitä kestä niin pitäköön housut jalassa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/pettynyt-iida-vainio-paljastaa-seiskalle-…
Ihan fiksultahan tuo Iida vaikuttaa?
Keskenkasvuiselta ja helposti höynäytettävältä, mikä toki on tyypillistä tuon ikäiselle. Toinen on käyttänyt nuoren sinisilmäisyyttä hyväkseen ihan törkeästi. Mitenkähän monta kertaa Iida saa vielä nenilleen ennen kuin oppii, tuolla ulkonäöllä taitaa valitettavasti vetää puoleensa lähinnä k*sipäitä. Sääliksi käy, äiti on vielä sellainen sekopää joka oikein kannustaa tuohon bimbon rooliin...
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo pennun lapsellisuuksista edes kirjoitetaan yhtään mihinkään. En ole tätä( kään) ketjua lukenut, mutta hämmästyn kiinnostuksen määrää viestien määrästä päätellen.
Mielenterveysongelmaisille viihdettä, siksi. Pääsevät haukkumaan toista niin omat ongelmansa tuntuvat hetken pienemmiltä, eikös se syynä ole 😅
Jos blondilla typyllä silikonit kuin vappupallot niin ei sellaista kovin vakavasti oteta 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttää hyväkseen nuorta tyttöä. Itsekin sanoi Idan iän olevan syy sille miten häntä on kohdellut. "Kun se on niin nuori".Minusta Archie tavallaan heräsi siihen, kuinka lapsellinen Iida on.
19-vuotias lapsellinen 31-vuotiaaseen verrattuna? Megayllätys! Archie tosin on poikkeuksellisen kakara ikäisekseen.
Niinhän sinä sanoman trolli täällä aina toitotat, mutta totuudesta se on kaukana. Ja tieto alkaa saavuttaa yhä enemmän ihmisiä ja kohta surkea palstanne kuolee. :)