Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iida Vainio pöyristyi: "Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi"

Vierailija
23.08.2023 |

"Cruz kiisti suhteen Iltalehdelle ja kertoi sen olleen vitsi. Iltalehti tavoitti myös Vainion, joka pöyristyi miehen sanoista. Hänelle pikaromanssi ei ollut tuntunut vitsiltä.

- Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi. Jos hän kerta näin ajattelee, se on hänen mielipiteensä. Ehkä miehet ajattelevat usein asioista näin.

Vainio ihmettelee sitä, miksi Cruzilla oli tarve puhua toista hänelle ja toista medialle. Hän kokee koko tempauksen epäilyttäväksi.
- Itse en lähde elämässäni mihinkään vitsinä. On tosi harmi, että hän ajattelee asiasta näin.

Cruz kutsui kaksikon aiempaa kohumatkaa Ruotsiin sekoilureissuksi ja tämäkin ihmetyttää Vainiota, sillä hänen mukaansa heidän välillään oli myös kemiaa.

- Kyllähän meillä tavallaan on ollut kaikkea. Mutta en viitsi tässä vaiheessa kommentoida. Sanon vaan, että on inhottavaa kuulla mitä hän ajattelee."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/959e5911-da73-4a7a-9300-88d677…

Kommentit (1130)

Vierailija
841/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidan äitikö täällä raivoaa? Vai joku hänen kaveri vai iida itse? Olit kuka tahansa, niin tuo Iidan touhu on todella tuhoisaa hänelle itselleen ja todellakin kannattaisi muuttaa suuntaa vielä kun ehtii. On tosi nuori vielä ja kaikki me ollaan oltu joten ymmärrystä löytyy kyllä kukapa ei olisi nuorena ollut vähän tyhmä.

Vierailija
842/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kyllä sääliksi tämä tyttö. Jotenkin on kauhean lapsellinen ja uhmakas ja yrittää esittää jotain isompaakin somejulkkista. Olen yrittänyt pohtia itseäni samanikäisenä mutta en mä kyllä ihan noin sinisilmäinen ollut. Toivottavasti löytää elämälleen jotain muutakin sisältöä kuin somen, koska pian on tuksu 2.0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iida on kyllä niin lapsellinen ja täysin kujalla... Olivat tunteneet Archien kanssa vasta muutaman päivän, kun jo lausuttiin ne kolme pientä sanaa.. Minä rakastan sinua. Ei rakkaus syty parissa päivässä lähes tuntemattoman kanssa. Olisi ollut oikeampi tapa puhua vahvasta ihastumisesta, mutta ei rakastumisesta.

Archie puhui lämpimikseen, vain päästäkseen sänkyyn. Ja Iida idioottina uskoi kaiken. Molemmat ö-luokan julkkisjätettä.

Nyt niitä valoja päälle itse kukin, Iida on 19-vuotias!

Niinpä, täällä on niitäkin jotka istuvat vanhempainillassa vastustamassa koulukiusaamista ja samalla he itse kivittävät 19 -vuotiaan nuoren naisen.

Vierailija
844/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Iidan sänkytaidoissa niin pahasti puutteita, vai missä vika kun Iida ei tunnu kelpaavan kuin kertapanoksi? Iidan kannattaisi miettiä, että niitä saksia ei tarvitse avata heti kun joku mies vain vilkaiseekin päin. Ensin kannattaisi hieman edes tutustua siihen mieheen, eikä heti olla haarat levällään.

Sama tuli mieleen, Archiehan kyllästyi käytännössä heti. Yleensä romanssit kestää vähän pitempään.

Romanssit kestääkin, hyväksikäyttö on usein kertaluonteista.

Vierailija
845/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsejä nuo on molemmat. Arttua ei kukaan edes tiedä muusta kuin siitä, että on täysi pelle. Iida taas on niin julkisuudenkipeä eikä ole edes kauaa ehtinyt olla julkisuudessa ja on nyt jo mokannut tulevaisuudestaan paljon sillä ei häntä voi ottaa vakavasti. Ehkä hauskinta tuossa on kuitenkin se, että iida on isompi julkkis koska monet tietää hänet kyllä, mutta Arttua ei:D

Keksi joskus jotain uutta jankutettavaa, vitsijuttu on jo aika kulunut. Sinä nyt et varsinkaan ole mikään arvostelemaan yhtään ketään. :D kunnon luuseri.

Mikäs kiukkupylly se siellä! Tuo on eka viesti mitä koko keskusteluun olen kirjoittanut:D

Niinhän sä aina väität. :D

En tiedä keneksi minua luulet enkä ole lukenut kokonaan tätä keskustelua, mutta nyt haukut väärää puuta.

Vierailija
846/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iida on kyllä niin lapsellinen ja täysin kujalla... Olivat tunteneet Archien kanssa vasta muutaman päivän, kun jo lausuttiin ne kolme pientä sanaa.. Minä rakastan sinua. Ei rakkaus syty parissa päivässä lähes tuntemattoman kanssa. Olisi ollut oikeampi tapa puhua vahvasta ihastumisesta, mutta ei rakastumisesta.

Archie puhui lämpimikseen, vain päästäkseen sänkyyn. Ja Iida idioottina uskoi kaiken. Molemmat ö-luokan julkkisjätettä.

Eli aikuinen. Vastuussa itsestään. Me kaikki olemme olleet tuon ikäisiä, mutta me kaikki emme ole toimineet typerästi.

Vastuu on ihan itsellä.

Vierailija
847/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iidan äitikö täällä raivoaa? Vai joku hänen kaveri vai iida itse? Olit kuka tahansa, niin tuo Iidan touhu on todella tuhoisaa hänelle itselleen ja todellakin kannattaisi muuttaa suuntaa vielä kun ehtii. On tosi nuori vielä ja kaikki me ollaan oltu joten ymmärrystä löytyy kyllä kukapa ei olisi nuorena ollut vähän tyhmä.

Sä olet ainoa raivoaja etkä ole iidan äiti.

Sullahan ei sitä ymmärrystä ainakaan ole.

Vierailija
848/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsejä nuo on molemmat. Arttua ei kukaan edes tiedä muusta kuin siitä, että on täysi pelle. Iida taas on niin julkisuudenkipeä eikä ole edes kauaa ehtinyt olla julkisuudessa ja on nyt jo mokannut tulevaisuudestaan paljon sillä ei häntä voi ottaa vakavasti. Ehkä hauskinta tuossa on kuitenkin se, että iida on isompi julkkis koska monet tietää hänet kyllä, mutta Arttua ei:D

Keksi joskus jotain uutta jankutettavaa, vitsijuttu on jo aika kulunut. Sinä nyt et varsinkaan ole mikään arvostelemaan yhtään ketään. :D kunnon luuseri.

Mikäs kiukkupylly se siellä! Tuo on eka viesti mitä koko keskusteluun olen kirjoittanut:D

Niinhän sä aina väität. :D

En tiedä keneksi minua luulet enkä ole lukenut kokonaan tätä keskustelua, mutta nyt haukut väärää puuta.

Juuri sinua tarkoitin, iidahullu.

Vierailija
849/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy kyllä sääliksi tämä tyttö. Jotenkin on kauhean lapsellinen ja uhmakas ja yrittää esittää jotain isompaakin somejulkkista. Olen yrittänyt pohtia itseäni samanikäisenä mutta en mä kyllä ihan noin sinisilmäinen ollut. Toivottavasti löytää elämälleen jotain muutakin sisältöä kuin somen, koska pian on tuksu 2.0

Jokainen meistä varmaan omilta kouluajoiltaa muistavat tällaisen Iidan kaltaisen tytön. Meissä on niitä jotka sai kasvaa sen verran onnekkaan nuoruuden ettei ollut sitä somea. 

Vierailija
850/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Iidan sänkytaidoissa niin pahasti puutteita, vai missä vika kun Iida ei tunnu kelpaavan kuin kertapanoksi? Iidan kannattaisi miettiä, että niitä saksia ei tarvitse avata heti kun joku mies vain vilkaiseekin päin. Ensin kannattaisi hieman edes tutustua siihen mieheen, eikä heti olla haarat levällään.

Sama tuli mieleen, Archiehan kyllästyi käytännössä heti. Yleensä romanssit kestää vähän pitempään.

Romanssit kestääkin, hyväksikäyttö on usein kertaluonteista.

Vai että hyväksikäyttö. Ihan on kaksi aikuista vapaasta tahdosta toisiaan nussineet.

Se ei tarkoita, että pakko viedä vihille. Ei olla enää 1800-luvulla.

Vierailija
851/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain ikuinen totuus, että miehen kiinnostus ja kunnioitus itseä kohtaan mitataan parhaiten sillä, että tutustutaan rauhassa eikä heti sänkytouhuja. Kärsimättömät häipyy piakkoin. :D

Vierailija
852/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iida oli jo tyrkky julkkis ennen , kuin rupesi tämän rokkarin kanssa sekstailee. 

Vierailija
853/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten vaikuttikin, Archie itse puhui vaimon hakemisesta ja rakkaudesta. Eikö Archie myös puhunut lapsen teon harjoittelusta?

https://www.seiska.fi/kotimaa/pettynyt-iida-vainio-paljastaa-seiskalle-…

Seiskan mukaan Archie kertoi Iidalle rakastavansa mutta joi matkalla aika paljon. Ei yllättävää.

Lisäksi Iida oli tehnyt Archien kavereille ruokaa. Olikohan sekin osa esitystä? Miksi Archie halusi näyttää naista ystävilleen?

Jos kaverit epäilivät nuorta julkkisnaista, ovatko itse julkkiksia?

Onkohan Archie nyt selvin päin vai jatkaako dokailua? Ei kuulu julkisuuteen muuten mutta eikö jaksanut ylläpitää julkisuuskuvaa?

Muista julkkiksista esim. Ville Valo on epäröinyt lasten hankkimista, samoin Joel Hokka. Siksi Archien suhtautuminen tuntui alunperin virkistävän terveeltä. Löytyykö nykyään edes rokkareita, joista on siihen? Ennen vanhaan kunnon staroilla riitti vientiä ja monilla oli lapsia vaikka monen naisen kanssa. Vai eivätkö nykyiset Suomi-rokkarit vaan tienaa tarpeeksi hyvin?

Risteilyllä oli kuitenkin flirttaillut kaikille naisille Iidan mukaan. 😅

Totta mutta ei törppöys ja itsevarmuuden saaminen ihailijasta poista sitä, että on saattanut haluta kokea rakastumisen ja lapsenhankinnasta puhumisen Iidan ja median kanssa. Vaikka olisi ollut feikkiäkin.

Kuin Turhapuro, Archien tapauksessa vaan vikitteli puolisokseen avoimesti kuolaamaansa sutturaa. Vaikeaa nähdä, että motivoituisi Turhapuron tapaan hillityn hyvän perheen tytön vikittelyyn, mutta kukapa tietää. Ehkä Uunon puoliso oli hotimpi nuorena?

Vierailija
854/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Iidalla olisi sellainen perusvälittävä äiti luulisi hänen vetäneen touhon touhuun jonkun rajan.

Vierailija
855/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidahullulla psykoosit ja herjat tulilla, kova meno päällä. 😅 jaksaa jaksaa, anna tulla kaikki paha olo, täällä me sua kuunnellaan. 🤪

Vierailija
856/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Iidalla olisi sellainen perusvälittävä äiti luulisi hänen vetäneen touhon touhuun jonkun rajan.

Ööh tuota, toista ihmistä ei voi muuttaa mieleisekseen, edes lastaan. Ei siinä välttämättä vanhempien mielipiteet auta. Tietäisit jos et ole vihainen lapseton sekopää.

Vierailija
857/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti harmi, että tuosta ei tullut mitään. Olisivat olleet ihan passeli pari.

Vierailija
858/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti harmi, että tuosta ei tullut mitään. Olisivat olleet ihan passeli pari.

Tunnetko siis heidät hyvinkin henkilökohtaisesti? :D

Vierailija
859/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli aikuinen. Vastuussa itsestään. Me kaikki olemme olleet tuon ikäisiä, mutta me kaikki emme ole toimineet typerästi.

Vastuu on ihan itsellä.

No, vasta 1983 poistettiin alaikäisen vajaavaltaisuutta pidentävä lainkohta, jonka olisi syytä olla vieläkin voimassa. Kalenteri-ikä ja ns henkinenikä saattaa olla valovuosien päästä toisistaan. 

Vierailija
860/1130 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuija & tosinuija.