Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nukkuu levottomasti ja minä heräilen, mikä avuksi?

Vierailija
22.08.2023 |

Mies näkee tosi paljon unia ja vauhdikkaita sellaisia, takaa-ajoja ym. En herää siihen jos hätkähtää tai sätkähtää, mutta välillä kääntää kylkeä niin "raivokkaasti" että herään siihen pelästyen, kun koko sänky hyppää. Onko sitten unessa sillä hetkellä tappelemassa vai mitä, en tiedä eikä hän muista.
Mä herään pelästyneenä ja hetken kestää saada taas unta. Mies nukkuu sitten taas ihan rauhassa.
Tätä tapahtuu useana yönä viikossa ja viime yönäkin 3-4 kertaa :(

Meillä on parisänky jossa on erilliset joustinpatjat mutta yhteinen petari. Omat petarit ei tähän kai auta mitään? Ihan erillisiä sänkyjäkään ei haluta. Voiko joku hypnoosi poistaa tuollaiset unet? Joo. Olen tosissani.

Kommentit (135)

Vierailija
121/135 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tossukka ja ahdistunut eukon hössöttämisestä. Alistunut, haluaisi pamauttaa tästä ilmat pihalle, mutta on munaton/aseeton. Unessa ahdistus laukeaa pyörimisenä ja painajaisina. Jätä mies rauhaan. Olet tehnyt kärpäsestä härkäsen.

Oletko mukana kaikissa tutkimuksissa kälättämässä miehesi puolesta?

Semmosen vaikutelman saa.

Tämä on provo koko juttu. 😅 Ei tämmönen ole totta

Vierailija
122/135 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan nukkuisi samassa huoneessa, unettomuus aiheuttaa sairauksia ja muutenkin vaan huonon olon. Ei tähän ole mitään muuta ratkaisua kuin että sängyt ovat kunnolla erillään tai eri huoneissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/135 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tietoinen kaikesta miehen lapsuudessa/nuoruudessa/ silloin, kun ette vielä tunteneet. Onko joutunut kokemaan/näkemään jotain,mikä vasta nyt purkautuu unissa, vaikka ei niitä unia/oikeita tapahtumia muistakkaan selvästi.

Minä tykkäsi kovasti työstäni ja tein pitkän työuran, mutta vasta nyt yli 10 v eläkkeellä oltuani näen tänä kesänä ikäviä unia asioista ,jotka oli alitajunnnassani ja kaitpa silloin töissä ollessani ei niin mukavia, vaikka en niitä tiedostanutkaan rehellisesti ikävänä. Noin yhden viikon ajan näin niitä unia.

Vierailija
124/135 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri makuuhuone ei ole mahdollista eikä edes tarpeen koska ei esimerkiksi puhu unissaan. Ainoa mihin herään on tuo "taistelussa" raivokas kyljen kääntäminen.

Ap

jos et halua ratkaista asiaa (eri makuuhuoneet) niin kärsi unenpuutteesta sitten

Vierailija
125/135 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne patjat tunnu inhalta ilman petaria? Jouset ottaa selkään kiinni. Itsekin olen tuota harkinnut, kun tuo hylje saa sen petarin liukumaan alta, mun paino ei pysty pitämään sitä kyllin hyvin paikoillaan. Erilliset petarit ei passaa, se olisi kumminkin hylkeellä pyörähtänyt peitoksi ja etsisi yöllä kankunkin peittävää täkkiänsä, minne hän lie sen siirtänytkään kuumissaan.

Erilliset petarit, jotka on kyllä huonommat kuin yhteinen, leveä petari on.

Ap

Vierailija
126/135 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap tietoinen kaikesta miehen lapsuudessa/nuoruudessa/ silloin, kun ette vielä tunteneet. Onko joutunut kokemaan/näkemään jotain,mikä vasta nyt purkautuu unissa, vaikka ei niitä unia/oikeita tapahtumia muistakkaan selvästi.

Minä tykkäsi kovasti työstäni ja tein pitkän työuran, mutta vasta nyt yli 10 v eläkkeellä oltuani näen tänä kesänä ikäviä unia asioista ,jotka oli alitajunnnassani ja kaitpa silloin töissä ollessani ei niin mukavia, vaikka en niitä tiedostanutkaan rehellisesti ikävänä. Noin yhden viikon ajan näin niitä unia.

Kiitos hyvästä kommentista. Olen hyvin tietoinen, on ollut traumaattinen lapsuus. Tutustuimme jo nuorina ja ollaan oltu yhdessä melkein 30 vuotta. On aiemmin käynyt terapiassa yksin ja ollaan käyty yhdessäkin. Voihan sekin olla, että asiat on nousseet pintaan.

Ap

Vierailija
127/135 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri makuuhuone ei ole mahdollista eikä edes tarpeen koska ei esimerkiksi puhu unissaan. Ainoa mihin herään on tuo "taistelussa" raivokas kyljen kääntäminen.

Ap

jos et halua ratkaista asiaa (eri makuuhuoneet) niin kärsi unenpuutteesta sitten

Siis nämä provotkin on nyt niin lapsellisia, että oletko sittenkin tosissasi? Olen kertonut monta, monta kertaa että huoneita ei ole, mitä sä et siinä ymmärrä? Voi elämä näitä.

Ap

Vierailija
128/135 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ jos tarpeeksi hokee, kenties teille tulee lisähuoneita? Älä välitä noista.

Vierailija
129/135 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ jos tarpeeksi hokee, kenties teille tulee lisähuoneita? Älä välitä noista.

Jaa niin, että jotain simsalabim-toivetta? :D Luulen kyllä että haluavat minun vain "tunnustavan" että on meillä huoneita, muttei kyetä nukkumaan erillämme. Vaan kun ei ole, meillä on yksi pieni makkari ja pieni tupakeittiö, ja tässä aiomme asua onnellisina vanhuuteen saakka :)

Ap

Vierailija
130/135 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämästä tulee lyhyt jos ei nuku.

Vierailija
131/135 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kun kuitenkin nukkuu viikossa myös täysiä yöunia, niin ei siihen kuole.

Ap

Vierailija
132/135 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju vauva -palstalla kun ollaan huolissaan parin kk valvomisesta. Moni valvoo lasten takia. Joka ainut yö ja vuosia. Ja heräilee jos ei suoranaisesti valvo. Ei siitä olla huolissan?

Vierailija
133/135 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Who cares about mamas.

Vierailija
134/135 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta että moni muukin valvoo, tai nukkuu huonosti. Huonommin minäkin nukuin kun lapset oli pieniä, nykyinen on pientä siihen verrattuna. Ja nyt olisi ihan eri, jos tätä olisi joka yö. Mutta onneksi ei ole :)

Ap

Vierailija
135/135 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko verikokeista tuloksia?

T se hylkeen siippa, kiinnostaa jos olisi vaikka joku vitamiinipuutos kaiken melskaamisen osasyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän