Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti. Kuinka usein ostat/tilaat itselle uusia vaatteita?

Vierailija
21.08.2023 |

Minä ihan liian usein. Joka kuukasi menee helposti satojakin euroja. Selaan iltaisin eri brändien sivuja ja ihailen tyylikkäitä kokonaisuuksia. Sitten tilaan vaikka moni vaate jää melkein käyttämättä kun ei omalle kropalle käykkään yhtä hyvin kuin kuvassa. Myös ihailen mudoikkaasti pukeutuneita ihmisiä kaupungilla ja otan vaikutteita. Sitten on vaatehuone täynnä vaatteita joita ei tule käytettyä kuin paristi.

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet ei nykypäivänä edes kestä

Vierailija
22/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lähes kaiken kirppiksiltä ja vain tarpeeseen eli muutaman kerran vuodessa. Alusvaatteita uutena vuosittain joutuu täydentämään ja pari vuotta sitten esim talvitakin ostin uutena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan silmäniloa katsoessa hyvin pukeutuneita ihmisiä. Siitä syystä panostan itsekkin pukeutumiseen ja hankintoihin menee rahaa melko paljon. No, tuhansia euroja vuodessa, kun laskee kengät ja ulkovaatteet mukaan.

Vierailija
24/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaatteita nykyään todella harvoin. Hyvä jos kerran vuodessa. Vanhoja vaatteita on kaapit pullollaan, enkä halua ostaa uusia, kun vanhatkin ovat vielä hyviä. Koronan jälkeen etätyö tuli jäädäkseen, joten käytän päivät pitkät enimmäkseen vain jotain rentoja oloasuja. No, sukkia ja alusvaatteita tulee tietysti ostettua.

Vierailija
25/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun on tarve ja katson hintoja. Ei löydy monia samoja erilaisia eikä kenkiä/laukkujakaan oo liikoja. Pyrin käyttämään loppuun ennenkuin ostan uuden. Käytettynä ostan aika paljon.

Vierailija
26/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaatteita netistä pari kertaa kuussa. Plärään eri sivustoja ja heittelen löytöjä ostoskoriin. Kassalle mentäessä alkaa kylmä hiki nousta pintaan, kun loppusumma on taas ihan liian iso. Sitten alan poistelemaan ostoksia korista, kunnes olen jossain järjellisessä loppusummassa. Ostan aina useamman vaatteen kerralla, yhden tai kahden takia en viitsi vaivautua.

Vierailija
27/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvoin. Ei ole mahdollisuuksia päästä yksin shoppailemaan eikä kiinnosta selata netistä vaatteita.

Vierailija
28/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin. Viimeksi ostanut n. kaksi vuotta sitten

Vierailija
29/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden sisään olen ostanut yhdet housut

Vierailija
30/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin että säästän rahaa tiettyä tarvetta varten. Kahteen vuoteen en ole ostanut kun yhdet kengät ja alushousuja.. Hyvin jäänyt säästöön muussakin ostelemisissa. Huomaa miten paljon olen olen ostellut...

Vierailija
31/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kerran jokusen vuoden välein. Olen pysynyt saman kokoisena jo vuosikymmeniä, ja kun ostan vaatteita niin ostan laadukkaita, jotka kestää. Uutta tulee siis ostettua vain silloin, kun johonkin tilaisuuteen tarvitsen tietynlaista tai jotain oleellista on mennyt rikki. Tarpeetonta sanoa, etten oikein koskaan ole trendien aallonharjalla, mutta ihan sama.

Vierailija
32/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin harvoin kuin mahdollista. Mun vartalo on niin omituisen mallinen, että on todella haastavaa löytää päällepantavaa. Kun löytyy hyvä vaate, ostan kerralla useamman samanlaisen, niin ei tarvitse taas pitkään aikaan mitään ostaa. En koskaan tilaa, koska inhoan palautusten kanssa puljaamista. Vaatteiden ostaminen syvältä.

Vierailija
33/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin neljästi vuodessa

Vierailija
34/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim joku nyppyyntyminen ei minua haittaa. Käytän vaatteet oikeasti loppuun

Vierailija
35/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tarvii. Käytännössä kun jotain menee rikki mutten aina silloinkaan. Vähennän koko ajan. Viimeksi ostin alusvaatteita 2 viikkoa sitten. Yhden neuleen ja farkut ostin kesällä. Muita päällysvaatteita en ole tänä vuonna ostanut.

Vierailija
36/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin melkein teitä ketkä ostatte vain harvoin. Olen koukussa kauniisiin vaatteisiin.

Vierailija
37/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan vaatteita netistä pari kertaa kuussa. Plärään eri sivustoja ja heittelen löytöjä ostoskoriin. Kassalle mentäessä alkaa kylmä hiki nousta pintaan, kun loppusumma on taas ihan liian iso. Sitten alan poistelemaan ostoksia korista, kunnes olen jossain järjellisessä loppusummassa. Ostan aina useamman vaatteen kerralla, yhden tai kahden takia en viitsi vaivautua.

Sama harrastus!

Vierailija
38/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden puolella olen ostanut ihan kivijalkakaupasta kuudet alushousut, viime vuonna pari t-paitaa. En siis kovinkaan usein.

Vierailija
39/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama harrastus!

Paremminkin sairaus.

Vierailija
40/85 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran vuodessa. Mittani ovat pysyneet samoina ja olen aina ostanut vain hyvälaatuisia vaatteita, joista oikeasti pidän, puuvillaa, pellavaa, villaa - eli luonnonkuituja, jotka on helppohoitoisia.

Tänä vuonna olen joutunut ostamaan housut kuntosaille ja uimapuvun ja kevättalvella ostin alennusmyynnistä kahdet talvikengät, kun entiset veteli viimeisiään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän