Kuinka kaukana oot pituus miinus 110 ?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 179cm ja koen, et 69kg on hieman liikaa jopa.
Niin. Oikea kaava on pituus miinus 120.
Totta! Mun paino osuu juuri siihen:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 kiloa.
165cm/55 kiloisena olisin luuranko. Olin jo 58 kiloisena kuivan kesän orava.
Eli normaalipainoisia saa haukkua, mutta vetäisit saatanalliset itkupotkuraivarit, jos sinua sanotaan läskikasaksi, sotanorsuksi tai ihraperseeksi.
Vaikea sanoa, kukaan ei ole ikinä sanonut mitään tuollaista. Päinvastoin. Mulla on hyvintoimiva lihaksikas kroppa. Tavoitepaino on n. 65- 68.
Mutta mihin kommenttisi siis liittyi?
Siihen että 10kg sinua laihempi olisi luuranko ja kuivan kesän orava... Käsittämätöntä miten voi jonkun mielestä olla ok puhua noin rumasti hoikista ihmisistä. Jos joku toinen sanoisi että 65kg painoisena olisi pullero niin siitähän suututtaisiin heti.
Käsittämätöntä miten vaikea tässä on tajuta että ap puhuu itsestään. Joku toinen tuon painoisena näyttäsi ihan hyvältä, ap ei.
Kaikesta sitä voikin mielensä pahoittaa...
NIIN-miehen on pakko olla joku autisti. Siinä ja siinä, riittääkö Asperger vai lipsahtaako jo tollon puolelle.
Olen 157 cm ja minun pitäisi tuon mukaan painaa 47 kg.
Kovasti on laihdutettavaa vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 kiloa.
165cm/55 kiloisena olisin luuranko. Olin jo 58 kiloisena kuivan kesän orava.
Eli normaalipainoisia saa haukkua, mutta vetäisit saatanalliset itkupotkuraivarit, jos sinua sanotaan läskikasaksi, sotanorsuksi tai ihraperseeksi.
Vaikea sanoa, kukaan ei ole ikinä sanonut mitään tuollaista. Päinvastoin. Mulla on hyvintoimiva lihaksikas kroppa. Tavoitepaino on n. 65- 68.
Mutta mihin kommenttisi siis liittyi?
Siihen että 10kg sinua laihempi olisi luuranko ja kuivan kesän orava... Käsittämätöntä miten voi jonkun mielestä olla ok puhua noin rumasti hoikista ihmisistä. Jos joku toinen sanoisi että 65kg painoisena olisi pullero niin siitähän suututtaisiin heti.
Käsittämätöntä miten vaikea tässä on tajuta että ap puhuu itsestään. Joku toinen tuon painoisena näyttäsi ihan hyvältä, ap ei.
Kaikesta sitä voikin mielensä pahoittaa...
Kuivan kesän orava ei tarkoita pelkästään hoikkuutta, vaan ennemminkin erittäin pientä rasvaprosenttia usein liikunnallisella ihmisellä. Eli näyttää ikään kuin kuivalta, lihakset erottuu, kasvojen uurteet syvemmät jne. Monestihan sopiva määrä rasvaa esim. piilottaa ryppyjä naamasta ja ihminen voi olla todella hoikka näyttämättä kuivan kesän oravalta.
Mutta en minäkään ymmärrä, miksi nyt kaikesta pitää loukkaantua. Jos on paksu, niin kai nyt sen voi ääneen sanoa, tai jos on rasvan puutetta, voi sanoa kuivan kesän orava. Ainakin itsestään ja ehkä siitä hyvästä kaverista, joka vain nauraisi moiselle kommentille.
Vierailija kirjoitti:
Olen 157 cm ja minun pitäisi tuon mukaan painaa 47 kg.
Kovasti on laihdutettavaa vielä
Pystyt siihen!
176 cm, 66 kg. Olen tyytyväinen tähän painoon.