Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kaukana oot pituus miinus 110 ?

Vierailija
21.08.2023 |

Esim.
169(cm)-110=59(kg)

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 14 kg

Vierailija
22/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

168/54 eli muutama kilo vois tulla lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15 kiloa.

165cm/55 kiloisena olisin luuranko. Olin jo 58 kiloisena kuivan kesän orava.

Eli normaalipainoisia saa haukkua, mutta vetäisit saatanalliset itkupotkuraivarit, jos sinua sanotaan läskikasaksi, sotanorsuksi tai ihraperseeksi.

Vaikea sanoa, kukaan ei ole ikinä sanonut mitään tuollaista. Päinvastoin. Mulla on hyvintoimiva lihaksikas kroppa. Tavoitepaino on n. 65- 68. 

Mutta mihin kommenttisi siis liittyi?

Vierailija
24/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-8. Voisin saada vähän lisää painoa, mutta tämäkin on ihan hyvä.

Vierailija
25/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

+6kg

Mielestäni näytän kyllä ihan hyvältä. Olenhan kuitenkin täysin normaalipainoinen.

Toki en varmaan pahalta näyttäisi laihempanakaan.

Vierailija
26/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20kg enemmän painan. Olen keski-ikäinen mies, sopivasti lihaksikas ja käyn salilla. En ole lihava, mutta en hoikka. En edes hyväkuntoisen näköinen mutta valtaosa kuvailee minut normaalipainoiseksi jos kysyn. Rasvaprosentti noin 20. Jos painaisin tuon pituus miinus 110kg niin olisin aivan naurettavan laiha. Olen kyllä painanutkin tuon verran vähemmillä lihaksilla kun olin 16 vuotias.

Vierailija
27/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: 2 kg päässä

Oon 179 cm pitkä. Painan 71 kg, joten kahden kilon päässä tuosta 179-110.

Vierailija
28/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15 kiloa.

Eli normaalipainoisia saa haukkua, mutta vetäisit saatanalliset itkupotkuraivarit, jos sinua sanotaan läskikasaksi, sotanorsuksi tai ihraperseeksi.

Vaikea sanoa, kukaan ei ole ikinä sanonut mitään tuollaista. Päinvastoin. Mulla on hyvintoimiva lihaksikas kroppa. Tavoitepaino on n. 65- 68. 

Kuivan kesän orava on yhtä rumasti sanottu.

Vierailija
29/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 kiloa

Ei ole tavoitteeni

Vierailija
30/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15 kiloa.

Tuskin orava siitä pahastuu?

Vierailija
31/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15 kiloa.

Ei minua hoikkana ihmisenä haittaa, jos joku haluaa kuvailla itseään kuivan kesän oravaksi. Kunhan ei minua nimittele.

Vierailija
32/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

+1 kg ja aion sen kyllä pudottaa vaikka melko timmiksi meneekin.

Vierailija
33/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

163 cm, minulle hyvä paino on n. 61-64 kg, jo vähän "kasaan" mennyt äitini pitää itselleen 60-62 kg sopivana. Näin olemme terveitä ja toimintakykyisiä. Alempaa painoa pitäisi jotenkin väkisin pitää ja se tekee meidät molemmat vain vanhemman näköisiksi ja ennen kaikkea voimattomimmiksi, kokeiltu on. Meidän kohdalla ap:n laskutapa ei siis toimi, ei ole terveellinen tavoite. Terveys ynnä työ-ja toimintakyky ovat oikeita mittareita, nuorena ja ikääntyessä.

Nuo mittarit ei oikein koskaan toimi oikein lyhyempien kohdalla.

163 senttisenä voisi painaa vain 53 kiloa tuon laskukaavan mukaan. Olen joskus painanut tuon verran ja vähän vähemmänkin ja silloin olin niin hoikka, ettei edes ollut mitään muotoja. Onkohan tuossakin laskutavassa ajateltu miehen kehoa ihmisen mittana?

Vierailija
34/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

+3 mutta olen ollut jopa -15 jota suorastaan häpesin

Vierailija
35/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 179cm ja koen, et 69kg on hieman liikaa jopa.

Niin. Oikea kaava on pituus miinus 120.

Vierailija
36/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kieltä aloitus on?

Vierailija
37/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15 kiloa.

Ei minua hoikkana ihmisenä haittaa, jos joku haluaa kuvailla itseään kuivan kesän oravaksi. Kunhan ei minua nimittele.

Ei tulisi mieleenkään kommentoida kenenkään yli-ali- tai edes normaalipainoisen painoa. Pidätän kuitenkin itselläni oikeuden kuvailla itseäni liian laihana kuivan kesän oravaksi. Olin lihaksikas mutta kuiva. Kaikki lihakset näkyi. En ole edes hento keijukainen.

Vierailija
38/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 (cm) - 110 = 62 (kg)

Painan oikeasti 58 kg.

Vierailija
39/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170/56 eli aika lähellä.

Vierailija
40/72 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

163 cm, minulle hyvä paino on n. 61-64 kg, jo vähän "kasaan" mennyt äitini pitää itselleen 60-62 kg sopivana. Näin olemme terveitä ja toimintakykyisiä. Alempaa painoa pitäisi jotenkin väkisin pitää ja se tekee meidät molemmat vain vanhemman näköisiksi ja ennen kaikkea voimattomimmiksi, kokeiltu on. Meidän kohdalla ap:n laskutapa ei siis toimi, ei ole terveellinen tavoite. Terveys ynnä työ-ja toimintakyky ovat oikeita mittareita, nuorena ja ikääntyessä.

Nuo mittarit ei oikein koskaan toimi oikein lyhyempien kohdalla.

163 senttisenä voisi painaa vain 53 kiloa tuon laskukaavan mukaan. Olen joskus painanut tuon verran ja vähän vähemmänkin ja silloin olin niin hoikka, ettei edes ollut mitään muotoja. Onkohan tuossakin laskutavassa ajateltu miehen kehoa ihmisen mittana?

Ei oo miehille toi mittakaava.