Kuinka kaukana oot pituus miinus 110 ?
Kommentit (72)
20 kg.
Mutta mitään tuollaista pituus miinus kymmenen -ihannepainoa ei ole olemassakaan. Joskus ajateltiin, että naisen ihannepaino voitaisiin laskea kaavalla
pituus miinus sata miinus 10 %
Eli 160 cm/54 kg.
Vierailija kirjoitti:
20 kg.
Mutta mitään tuollaista pituus miinus kymmenen -ihannepainoa ei ole olemassakaan. Joskus ajateltiin, että naisen ihannepaino voitaisiin laskea kaavalla
Eli 160 cm/54 kg.
Mä oon 162 ja olin 54kg painoisena täysin luurangon näköinen. Itselle paras paino on 58kg, toki sekin on tällä hetkellä haave vaan, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Piruako aina utelet? Kerro omasi.
Oon +2kg tosta ideaalista.
Mä oon 179cm ja koen, et 69kg on hieman liikaa jopa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 kg.
Eli 160 cm/54 kg.
Mä oon 162 ja olin 54kg painoisena täysin luurangon näköinen. Itselle paras paino on 58kg, toki sekin on tällä hetkellä haave vaan, mutta kuitenkin.
Et ollut.
Ihannepaino olisi mulla tuon mukaan 56kg. Mä painan 54kg. Eli ihan ihannepainossa olen.
1 kg oli keväällä. Nyt oon kesällä luultavasti lihonut muutaman kilon.
163 cm, minulle hyvä paino on n. 61-64 kg, jo vähän "kasaan" mennyt äitini pitää itselleen 60-62 kg sopivana. Näin olemme terveitä ja toimintakykyisiä. Alempaa painoa pitäisi jotenkin väkisin pitää ja se tekee meidät molemmat vain vanhemman näköisiksi ja ennen kaikkea voimattomimmiksi, kokeiltu on. Meidän kohdalla ap:n laskutapa ei siis toimi, ei ole terveellinen tavoite. Terveys ynnä työ-ja toimintakyky ovat oikeita mittareita, nuorena ja ikääntyessä.
15 kiloa.
165cm/55 kiloisena olisin luuranko. Olin jo 58 kiloisena kuivan kesän orava.
191 cm ja 97 kg, rasvaprosentti 9,8%.
M57
En tiedä painoani. Viimeksi vaaalla olin +2kg tuosta. Pidän vartalostani, enkä ole koskaan laihduttanut.
Vierailija kirjoitti:
15 kiloa.
165cm/55 kiloisena olisin luuranko. Olin jo 58 kiloisena kuivan kesän orava.
Eli normaalipainoisia saa haukkua, mutta vetäisit saatanalliset itkupotkuraivarit, jos sinua sanotaan läskikasaksi, sotanorsuksi tai ihraperseeksi.
Piruako aina utelet? Kerro omasi.