Miten ero voi tulla parisuhteen toiselle osapuolelle yllätyksenä?
Jos asioista on oikeasti puhuttu kunnolla? Jos toiselle ero tulee yllätyksenä, niin silloin asioista ei ole aidosti kunnolla puhuttu. On vain korkeintaan toivottu, että toinen huomaisi toista vaivaavat epäkohdat ilman että niistä pitää saarnata.
Kommentit (462)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on selvästi ainakin yksi narsistinen pettäjä. Hän kaasuvalottaa oikein urakalla muita siitä, että puolisoaan epäilevät ovat valmiita käräyttämään pettäjän. Syyllistää päälle päätteeksi petettyjä rajattomuudesta ja siitä, että petetty onkin itse asiassa se varsinainen syypää eroon, kun ei luottanut sokeasti.
Todennäköisesti sadistista käytöstä suhteissaan ilmentänyt sarjapettäjä. Pelkää rassukka elämää. Siksi pakenee pettämiseen ja fantasioihinsa.
Kyllä. Hänen tekstinsä on kuin narsistin oppikirjasta.
Hyvä ja osuva havainto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks se oo ihan yleinen perustapaus, kun vaimo vuosikausia valittaa suhteen epäkohdista ja sit lopulta haluaa eron kun mikään ei muutu. Miehelle ero tuli puskista.
Ihan samaa tapahtuu toisinpäin. Toki harvemmin, mutta lähipiirissä on parikin tapausta missä mies on ollut vuosia tyytymätön ja sitten kun ilmoittaa erohaluistaa, on vaimo ollut ihan ihmeissään. Kaikki miehet vain totesivat, että tämän oli ihan odotettavaa.
Minä olen tällainen vaimo, jolle tuli yllätyksenä. Mies kritisoi minussa vain sitä, että en purista tiskirättiä tarpeeksi kuivaksi tai en tykkää käydä hänen kanssaan lenkillä. Ja kritisoi, kun olen iltauninen, enkä jaksa valvoa.
Juu, minulle todellakin tuli yllätyksenä, että hän joku eroaa tuollaisista asioista.
Hän oli varmasti jo katsonut uuden rätinpuristajan, joka varmasti puristi rätin tarpeeksi kuivaksi? Kuinka nopeasti hän jäi kiinni toisesta naisesta?
Miehet nimittäin eivät lähde ihan ok suhteesta tyhjän päälle olemaan, mikäli suhteen suurin ongelma on rätinpuristus (näin kärjistettynä).
Pettävät miehet kehittävät vaimoon vikaa ihan mistä vain, jolla oikeuttavat itselleen pettämisen ja lopulta lähtemisen sen salarakkaan matkaan.
Jos ei parempaa syytä keksitä, niin sitten keksitään, että hei sä et purista rättii tarpeeksi kuivaksi.
Näinhän se oli. Ja totta, se nainen oli himosiivooja ja himolenkkeilijä. Iltaunisuudesta en tiedä.
Miten sulle selvisi, että mies oli suhteenne aikana jo hommannut himosiivojan itselleen?
Selvisikö se vasta, kun mies oli sut jättänyt?
Intuitio alkoi varoittamaan. Sen vuoksi ratsasin miehen puhelimen, ensimmäistä kertaa ikinä. Ja niin jäi kiinni.
Mitä sitten tapahtui? Kerroitko miehelle tapahtuneesta ja mies sitten jätti sut vai?
Miten sun intuitio varoitti?
Intuiitio on oikeus ratsata puolison puhelin? Tuleeko se intuiitio montakin kertaa viikossa ja samasta syystä sitten ratsailet puhelimia?
Kuten yllä kerroin, niin ratsasin miehen puhelimen ensimmäistä kertaa ikinä. Minulle se intuitio tuli yhden kerran 18 vuoden aikana.
Olen ikuisesti kiitollinen itselleni, että uskalsin tehdä sen.
Ei sulla ole mitään rajoja muutenkaan. Ei tainut olla eka kerta. Eikä ainakaan vika! Jatkossa mikään ei ole poissuljettua. Ratsaa myös muksujen puhelimet... Varmaan olet senkin jo tehnyt
Ratsaaminen ei ole mitään verrattuna salasuhteeseen.
Kyse onkin siitä, että tuo ihminen voi olla väärässäkin ratsatessaan puhelinta, vaikka tällä kertaa sattui olemaan oikeassa.
Ei paljon kiinnosta minäminäminä-ihmisiä. Aina keksitään selityksiä omalle toiminnalleen.
Se että kerran ratsaa puhelimen 18 v aikana , ei ole merkki minäminäminä- ihmisestä.
Varsinkin kun oli oikeassa.Ohis
Ok
Sulla on oma mielipide ja minulla on omani. Halveksin tuollaisia ihmisiä. Sitä ei tuo voinut tietää, onko oikeassa vai ei. Itse en henk koht edes usko, et oli eka kerta ja itsehän myöns et tulee toimimaan noin jatkossakin.Mut joo, jokainen voi itse päättää millaisen ihmisen kanssa haluaa suhteessa olla. Mulle tuo on ehdottomasti ei.
Olen jälleen paikalla. Olen tuo puhelimen ratsaaja, jolle tuli ero 18 vuoden jälkeen.
Kerroin heti alussa nykyiselle aviomiehelleni, miten ero tuli ja mitä minä tein. Mies antoi saman tien, vaikka olimme tunteneet hyvin vähän aikaa, puhelime, padin ja fb;n koodit minulle sanoen, ettei hänellä ole mitään salattavaa. Ja hän vielä jakoi sijaintitietonsakin kanssani. Ihmeellinen luottamuksen osoitus. Petetyksitullut osaa arvostaa elettä, vaikka kummallakaan ei ole tarvetta stalkata toista.
Ihan sairasta. Olen itsekin ollut liitossa, jossa mies petti, mutta en nyt jumalauta ole siirtänyt ongelmia uusiin suhteisiin. Hyi stana.
Kerropa, miten siirsin ongelmat uuteen suhteeseen? En pyytänyt miestä tekemään mitään.
En huomannut sinun kertovan, kuinka tietysti keskeytit miehen ja sanoit hänelle, että et missään tapauksessa halua tietää hänen tunnuksiaan. Niin normaali ihminen tekisi. En minä haluaisi tietää puolisoni tunnuksia koska minulla ei ole mitään syytä kajota hänen laitteisiinsa. Eikä hänellä minun.
Tuohan se vasta sairasta on, ettei anna toisen tehdä, mitä itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks se oo ihan yleinen perustapaus, kun vaimo vuosikausia valittaa suhteen epäkohdista ja sit lopulta haluaa eron kun mikään ei muutu. Miehelle ero tuli puskista.
Ihan samaa tapahtuu toisinpäin. Toki harvemmin, mutta lähipiirissä on parikin tapausta missä mies on ollut vuosia tyytymätön ja sitten kun ilmoittaa erohaluistaa, on vaimo ollut ihan ihmeissään. Kaikki miehet vain totesivat, että tämän oli ihan odotettavaa.
Minä olen tällainen vaimo, jolle tuli yllätyksenä. Mies kritisoi minussa vain sitä, että en purista tiskirättiä tarpeeksi kuivaksi tai en tykkää käydä hänen kanssaan lenkillä. Ja kritisoi, kun olen iltauninen, enkä jaksa valvoa.
Juu, minulle todellakin tuli yllätyksenä, että hän joku eroaa tuollaisista asioista.
Hän oli varmasti jo katsonut uuden rätinpuristajan, joka varmasti puristi rätin tarpeeksi kuivaksi? Kuinka nopeasti hän jäi kiinni toisesta naisesta?
Miehet nimittäin eivät lähde ihan ok suhteesta tyhjän päälle olemaan, mikäli suhteen suurin ongelma on rätinpuristus (näin kärjistettynä).
Pettävät miehet kehittävät vaimoon vikaa ihan mistä vain, jolla oikeuttavat itselleen pettämisen ja lopulta lähtemisen sen salarakkaan matkaan.
Jos ei parempaa syytä keksitä, niin sitten keksitään, että hei sä et purista rättii tarpeeksi kuivaksi.
Näinhän se oli. Ja totta, se nainen oli himosiivooja ja himolenkkeilijä. Iltaunisuudesta en tiedä.
Miten sulle selvisi, että mies oli suhteenne aikana jo hommannut himosiivojan itselleen?
Selvisikö se vasta, kun mies oli sut jättänyt?
Intuitio alkoi varoittamaan. Sen vuoksi ratsasin miehen puhelimen, ensimmäistä kertaa ikinä. Ja niin jäi kiinni.
Mitä sitten tapahtui? Kerroitko miehelle tapahtuneesta ja mies sitten jätti sut vai?
Miten sun intuitio varoitti?
Intuiitio on oikeus ratsata puolison puhelin? Tuleeko se intuiitio montakin kertaa viikossa ja samasta syystä sitten ratsailet puhelimia?
Kuten yllä kerroin, niin ratsasin miehen puhelimen ensimmäistä kertaa ikinä. Minulle se intuitio tuli yhden kerran 18 vuoden aikana.
Olen ikuisesti kiitollinen itselleni, että uskalsin tehdä sen.
Ei sulla ole mitään rajoja muutenkaan. Ei tainut olla eka kerta. Eikä ainakaan vika! Jatkossa mikään ei ole poissuljettua. Ratsaa myös muksujen puhelimet... Varmaan olet senkin jo tehnyt
Ratsaaminen ei ole mitään verrattuna salasuhteeseen.
Kyse onkin siitä, että tuo ihminen voi olla väärässäkin ratsatessaan puhelinta, vaikka tällä kertaa sattui olemaan oikeassa.
Ei paljon kiinnosta minäminäminä-ihmisiä. Aina keksitään selityksiä omalle toiminnalleen.
Se että kerran ratsaa puhelimen 18 v aikana , ei ole merkki minäminäminä- ihmisestä.
Varsinkin kun oli oikeassa.Ohis
Ok
Sulla on oma mielipide ja minulla on omani. Halveksin tuollaisia ihmisiä. Sitä ei tuo voinut tietää, onko oikeassa vai ei. Itse en henk koht edes usko, et oli eka kerta ja itsehän myöns et tulee toimimaan noin jatkossakin.Mut joo, jokainen voi itse päättää millaisen ihmisen kanssa haluaa suhteessa olla. Mulle tuo on ehdottomasti ei.
Olen jälleen paikalla. Olen tuo puhelimen ratsaaja, jolle tuli ero 18 vuoden jälkeen.
Kerroin heti alussa nykyiselle aviomiehelleni, miten ero tuli ja mitä minä tein. Mies antoi saman tien, vaikka olimme tunteneet hyvin vähän aikaa, puhelime, padin ja fb;n koodit minulle sanoen, ettei hänellä ole mitään salattavaa. Ja hän vielä jakoi sijaintitietonsakin kanssani. Ihmeellinen luottamuksen osoitus. Petetyksitullut osaa arvostaa elettä, vaikka kummallakaan ei ole tarvetta stalkata toista.
Ihan sairasta. Olen itsekin ollut liitossa, jossa mies petti, mutta en nyt jumalauta ole siirtänyt ongelmia uusiin suhteisiin. Hyi stana.
Kerropa, miten siirsin ongelmat uuteen suhteeseen? En pyytänyt miestä tekemään mitään.
En huomannut sinun kertovan, kuinka tietysti keskeytit miehen ja sanoit hänelle, että et missään tapauksessa halua tietää hänen tunnuksiaan. Niin normaali ihminen tekisi. En minä haluaisi tietää puolisoni tunnuksia koska minulla ei ole mitään syytä kajota hänen laitteisiinsa. Eikä hänellä minun.
Tuohan se vasta sairasta on, ettei anna toisen tehdä, mitä itse haluaa.
Koska minä. Sanoinko jo minä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monella on tuo, että puolison sijaintitieto näkyy toiselle puolisolle?
Ymmärrän sen alaikäisten lasten kanssa jollain tasolla, vaikka meillä ei sellaiseen ole tarvetta ollut, mutta että aikuisten pitää koko ajan tietää missä toinen menee, en ymmärrä.
Jos luottamusta ei ole sen vertaa, niin onko järkeä olla yleensä parisuhteessa. Se, että aikuinen ihminen ei voi liikkua missään ilman että puoliso tietää, olisi oikeastaan aika järkyttävää.
Olen pitkässä parisuhteessa, on ollut ylä- ja alamäet, koskaan ei tietääkseni ole ollut ero lähelläkään ja toiseen on luotto molemminpuolin. Ei ole tiedossa puhelimen tai padien tunnareita tms. Ei seurantaa missä toinen menee. Me kerromme sen missä liikutaan ihan itse. Meillä puhutaan ikävistäkin asioista, viihdymme yhdessä ja erikseen, eikä ole tarvetta miettiä että toinen kävisi vieraissa. Jos olen sinisilmäinen, sitten olen, mutta näin on parempi.
Mikäli mulla olisi pitkään suhteessa huono olla, se on keskustelun paikka ja jos toinen ei siihen suostu, eikä olo parane, voin tehdä omat johtopäätökset.
Meillä näkyy sijaintitiedot. Se on kätevää, kun mietin, mihin aikaan ajoitan päivällisen valmistumisen. Mutta eihän sitä muuten mihinkään tarvitse.
Kerran av:lla oli ketju luottamuksesta. Osa oli sitä mieltä, että parisuhteessa ihmisen tulee luottaa sokeasti heti alusta alkaen. Osa oli sitä mieltä, että luottamus ansaitaan, eikä heti alussa voi olla luottamusta.
Tämä ketju sivuaa sitä ketjua. Osa on sitä mieltä, että toiseen pitää luottaa, vaikka olisi mitä salaisuuksia. Osa on sitä mieltä, että salaisuudet eivät luo luottamusta.
Minä en suostu luottamaan toiseen ihmiseen sokeasti. En ole mustasukkaista tyyppiä, vaan olen varovainen. Luotan vasta, kun mitään epäilyttävää ei ole tullut esiin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran av:lla oli ketju luottamuksesta. Osa oli sitä mieltä, että parisuhteessa ihmisen tulee luottaa sokeasti heti alusta alkaen. Osa oli sitä mieltä, että luottamus ansaitaan, eikä heti alussa voi olla luottamusta.
Tämä ketju sivuaa sitä ketjua. Osa on sitä mieltä, että toiseen pitää luottaa, vaikka olisi mitä salaisuuksia. Osa on sitä mieltä, että salaisuudet eivät luo luottamusta.
Minä en suostu luottamaan toiseen ihmiseen sokeasti. En ole mustasukkaista tyyppiä, vaan olen varovainen. Luotan vasta, kun mitään epäilyttävää ei ole tullut esiin.
Tuo on nurinkurista: jos luottaa toiseen sokeasti, niin sittenhän ihminen vasta avaisi kaikki koodit pankkitunnuksia myöten toiselle. Koska luottaa.
Eli sehän on toisin päin: ihminen, Joka ei kerro kännyn koodeja missään vaiheessa puolisolle, ei siis itse asiassa luota puolisoon ja siksi pitää salaisuuksia.
Koodinsa jakavat ovat näitä luottavaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka väittää, että toiseen pitäö pystyä luottamaan sokeasti on joko
A) ihminen, joka ei ole koskaan joutunut petetyksi tai hyväksikäytetyksi
B) ihminen, joka pettää tai hyväksikäyttää.
Vierailija kirjoitti:
Itselle ero tuli yllätyksenä, koska meidän liitossa mistään asioista ei koskaan puhuttu kunnolla. Se ei vaan kuulunut mieheni toimintatapoihin.
Miten ero voi tulla yllätyksenä jos ei puhuta kunnolla asioista ja varmisteta että onhan molemmilla hyvä olla suhteessa? Tässä on juuri klassikko "tuli yllätyksenä" kun ei itse edes vaivauduta puhumaan missä mennään. Toki jos laput silmillä kulkee niin seiniin törmäilee yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle ero tuli yllätyksenä, koska meidän liitossa mistään asioista ei koskaan puhuttu kunnolla. Se ei vaan kuulunut mieheni toimintatapoihin.
Miten ero voi tulla yllätyksenä jos ei puhuta kunnolla asioista ja varmisteta että onhan molemmilla hyvä olla suhteessa? Tässä on juuri klassikko "tuli yllätyksenä" kun ei itse edes vaivauduta puhumaan missä mennään. Toki jos laput silmillä kulkee niin seiniin törmäilee yllätyksenä.
No news is good news.
Olemme olleet naimisissa 10 vuotta. Vuosien myötä kaikki on näkyvillä. Meilläon sama koodi kaikkiin laiitteisiin. Käytämme toistemme padeja ristiin. Mies päivittää kännyäni. Minä luen joskus uutisia hänen kännystään. Sijaintitiedotkin on jaettu. Ainoat, jotka ovat omien tunnusten takana, on työläppärit.
Me olemme me. Vain he, jotka eivät ole. Me-olemme-me -tiimi, niin toimivat toisin.
Mun exälle ero tuli ihan yllätyksenä. Hän kohteli mua huonosti, oli henkistä väkivaltaa, nöyryytystä muiden ihmisten edessä ym. Koitin puhua monta kertaa että meidän suhteessa on ongelmia ja asioiden pitää muuttua tai muuten tämä loppuu tähän ja minä lähden. Hänen mielestään suhteessa ei ollut mitään ongelmia, jos jossain oli ongelmia niin ne oli mun omia ongelmia ja saisin selvittää ne ihan itse. Lopulta sain tarpeekseni ja lähdin. Mies oli aivan järkyttynyt ja halusi että mentäisiin johonkin parisuhdeneuvontaan vai miksikä sitä nyt kutsutaan. Sanoin että se on myöhäistä nyt, olin tehnyt parhaani ja koittanut puhua asiasta mutta nyt on kaikki rakkaus ja kunnioitus kuollut aikaa sitten. Niin että kuunnelkaa ja ottakaa tosissanne se puolisonne niin ehkä ei tunnu että ero tulee ihan puskista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös on tyypillistä, että tuppisuukin osaa puhua siinä suhteen alussa. Kun on vielä se alkuhuuma sun muu.
Suhteille on hyvin ominaista se, että puhutaan tyyliin vaikkapa ekat puoli vuotta ummet ja lammet aamuyöhön saakka.
Sitten pikku hiljaa selviää, että onko tämä mies oikeasti tällainen puhuja vai tippuuko maski ja hänestä kuoriutuukin hiljaisempi, joka ei enää niin jaksa puhuakaan.
Että ei sen alun perusteella voi vielä tietää, että mikä ihminen ihan oikeasti on vuosien saatossa, arjen paineissa.
Jotkut miehet haluavat elää vain alkuhuumaa. Luulevat sellaista aikuiseksi rakkaudeksi. Ei se sitä ole. Ei kestä arkea. Huomio- ja kosketusaddikti. Huono äitisuhde taustalla.
Totta että jotkut kuvittelevat alkuhuumaa rakkaudeksi. Mutta ei sillä ole mitään tekemistä huonon äitisuhteen kanssa.
Naiset ottavat eron, koska haluavat parempaa elämänlaatua. Miehet ottavat eron, koska rakastuvat toiseen naiseen. Kuulin tämän perhetutulta (terapeutti) noin 15 vuotta sitten ja ajattelin, että ei se nyt noin mene. Noh, nyt vähän vanhempana, viisaampana ja elämää nähneenä, taitaa se aikalailla näin mennä (heterosuhteessa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti, kun toisen sivusuhde muuttuukin vakavaksi.
Toinen ei ole huomannut sitten edes sitä, että kumppanilla on jotain muitakin elämässään? Kumppani on ihan tasan varmasti ollut poissaoleva ja myös pois kotoa enemmän, vahtinut puhelintaan yms.
On toki saattanut huomata jotain sen suuntaista, mutta normaali ihminen ei ala epäilemään pettämistä jokaisesta mielialan muutoksesta. Toisaalta, onko tuossa tilanteessa se ero niin huono, vaikka tulisikin puskista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ottavat eron, koska haluavat parempaa elämänlaatua. Miehet ottavat eron, koska rakastuvat toiseen naiseen. Kuulin tämän perhetutulta (terapeutti) noin 15 vuotta sitten ja ajattelin, että ei se nyt noin mene. Noh, nyt vähän vanhempana, viisaampana ja elämää nähneenä, taitaa se aikalailla näin mennä (heterosuhteessa).
Myös miehet haluavat parempaa elämänlaatua.
Ja yleensä miehet kyllä ottavat eron, jos nainen on esimerkiksi pettänyt. Sitä tekevät naiset melkein yhtä usein kuin miehet.
Toki miesten taktiikka eroamisessa on usein sellainen, että katkaistaan esimerkiksi kaikki kommunikaatio, ja muutetaan saman asunnon tai talon sisällä erilliseen huoneeseen, tai tehdään jotakin muuta, jotta nainen ymmärtäisi lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska yleensä kuitenkaan pitkästä suhteesta ei lähdetä 10 minuutin ilmoituksella, että se oli nyt tässä, heippa.
Kyllä oletusarvona on, että jos jompi kumpi on lähdössä pitkästä suhteesta, tuo sen esille ja asiasta keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös miehet haluavat parempaa elämänlaatua.
Ja yleensä miehet kyllä ottavat eron, jos nainen on esimerkiksi pettänyt. Sitä tekevät naiset melkein yhtä usein kuin miehet.
Toki miesten taktiikka eroamisessa on usein sellainen, että katkaistaan esimerkiksi kaikki kommunikaatio, ja muutetaan saman asunnon tai talon sisällä erilliseen huoneeseen, tai tehdään jotakin muuta, jotta nainen ymmärtäisi lähteä.
Miehet ottavat eron myös sillä tavalla, että itse ensin alkavat pettämään, pitävät sivusuhdetta yllä ja kun se on varmistettu, niin sitten vasta jättävät vaimon.
Kyllä miehetkin osaavat jättää ja lähteä, vaikka tällä palstalla usein väitetään, että miehet eivät miltei ikinä jätä vaimojaan, eivät, vaikka pettäisivät ja olisi aktiivinen sivusuhdekin tulilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Itsekin nyt elämää nähneenä (olen yli 40 v) on asia näin.
Miehet lähtevät pitkästä avioliitosta vain, jos heillä on jo toinen suhde varmistettuna. Miehet eivät lähde pitkistä liitoista olemaan yksinään. En tiedä enkä ole kuullut yhtäkään tällaista tapausta.
Aina, kun mies on halunnut eron, on taustalta paljastunut toinen nainen. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se riippuu niistä epäkohdista, mistä puhuu. Jos valittaminen on sitä, että mies ei laita pyykkejä pyykkikoriin, niin ei kukaa oleta sen eroon johtavan.
Epäsiisteys, huomaavaisuuden ja käytöstapojen puute, toisen toiveiden mitätöiminen ja työpanoksen huomiotta jättäminen. Moni on kiva muille muttei sille tärkeimmälle, jonka kanssa elämänsä jakaa. Saattaa tulla päivä ettei se toinen enää kerää niitä sukkia. (Aikuiset ihmiset...!)
Tämä!! ``On kiva muille muttei sille tärkeimmälle```olen huomannut saman muutamissa ihmisissä.Sitten nämä muut ihmettelevät jos valitat miehen käytöksestä .....muut luulevat rakkaan saavan samaa kohtelua.
sivu
Jotkut miehet haluavat elää vain alkuhuumaa. Luulevat sellaista aikuiseksi rakkaudeksi. Ei se sitä ole. Ei kestä arkea. Huomio- ja kosketusaddikti. Huono äitisuhde taustalla.