Yleisurheilu MM-kisat
Niin toivoisi Suomi urheilijoiden menestystä mutta ikävä kyllä suurin osa valituista on väärässä sarjassa. Suomi "urheilijat" ovat vain nauttimassa talon antimista ja kotiin tultuaan kehuvat että kyllä oli mukavaa.
Kommentit (1594)
Olyslagers on aina iloisen näköinen kilpaillessaan. Kiva nähdä myös hymyilyä eikä vain totisia ilmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näittekö kun maskottiparka tippui juuri haaroilleen vesiesteen puomiin? Auts.
Voi ei. Ei nähdä pikkumaskotteja tulevaisuudessa.
Aika usein semmoisen sisällä pomppii vaikka teinityttö, vrt. se tapaus kun tämä nönnöö Ranskalainen meni tönimään Suomessa erästä.
No voi hyvän tähden taas.
Helanderin paukut meni ekaan kasikolmoseen.
Upeaa heittämistä intialaisilta ja pakistanilaiselta.
Voi olla että Intia ottaa vielä kaksi mitalia ja kaikki mitalit menee Aasiaan. Manu parantaa kierros kierrokselta, Helanderilla suunta taas päinvastaiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein semmoisen sisällä pomppii vaikka teinityttö, vrt. se tapaus kun tämä nönnöö Ranskalainen meni tönimään Suomessa erästä.
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilun-mm-2013-moskova/a/20130812173600…
Oliverilla ne lähes ysikymppiset ovat valitettavasti piikkiheittoja, eivät normitekemistä. Normitekeminen on siellä lähempänä 80 metriä, ehkä vähän sen yli. Perustaso pitäisi saada 85 metrin yli, jotta voisi kunnolla taistella mitaleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo korkeushyppääjä pitää päiväkirjaa.
Mielestäni kivan näköinen tapa. Olen nähnyt Wilmankin joskus kirjoittelevan hyppyjen jälkeen samalla tavalla.
Soisin urheilijoiden ennemmin keskittyvän suoritukseensa kuin kirjoittelevan turhuuksia päiväkirjoihin.
Sulta ei kysytä koska sun mieleipiteellä ei ole mitään väliä. Joten ihan sama mitä sä ruikutat, jokainen urheilija päättää itse miten keskittyy ja mitä kirjaa ylös.
No eipä sitä sultakaan kysytä. Lisää treeniä, vähemmän karkinmussutusta ja töhertelyä niin tuosta ehkä tulee jotain joskus. Kai.
En mä ole mitään ehtoja sanellutkaan, se on urheilijan ihan oma päätös miten harjoittelee ja mitä kilpailuistaan kirjaa ylös. Ei tähän tarvita yhtäkään sohvaperunaa neuvomaan miten pitäisi treenata. Se tuleeko joskus jotain ei millään tavalla johdu siitä mitä sä täällä ruikutat. Varmaan samaa skeidaa kirjoitit Wilmastakin alussa. Niin kauan haukutaan ja valitetaan kunnes tulee menestystä ja senkin jälkeen suomimamma vielä keksii jotain valitettavaa.
Siitä vain itse kilpailemaan tai treenaamaan sitä omaa lasta jos kokee että on pätevä antamaan neuvoja
En ole kertaakaan kirjoittanut Murrosta mitään. Se, että luulet minua sohvaperunaksi, on oma harhakäsityksesi. Me maksamme urheilijoiden elämän, joten on ihan aiheellista odottaa tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Helander on jotenkin pois tolaltaan ja flegmaattinen.
Vähän liian isot ympyrät hiljaiselle maalaispojalle? Saisko koottua itsensä viimeiseen kiskaisuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilun-mm-2013-moskova/a/20130812173600…
Tämä on itsestäänselvyys. En vain arvannut että löytyy kaltaisesi totinen torvensoittaja.
Hyvä Suomen kaukainen sukulaiskansa Intia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako Saksa yhtään mitalia?
Näköjään saa. Tai no katotaan nyt vielä, mihin pakistanin jässikkä vielä yltää.
No ei sitten saakkaan. Totaalinen floppi sakemanneille nämä kisat
Vierailija kirjoitti:
En kannata ainakaan intialaismiehiä missään lajissa. Sama koskee muitakin vastaavia maita.
Niin.omko Intialla naisurheilijoita kisoissa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni kivan näköinen tapa. Olen nähnyt Wilmankin joskus kirjoittelevan hyppyjen jälkeen samalla tavalla.
Soisin urheilijoiden ennemmin keskittyvän suoritukseensa kuin kirjoittelevan turhuuksia päiväkirjoihin.
Sulta ei kysytä koska sun mieleipiteellä ei ole mitään väliä. Joten ihan sama mitä sä ruikutat, jokainen urheilija päättää itse miten keskittyy ja mitä kirjaa ylös.
No eipä sitä sultakaan kysytä. Lisää treeniä, vähemmän karkinmussutusta ja töhertelyä niin tuosta ehkä tulee jotain joskus. Kai.
En mä ole mitään ehtoja sanellutkaan, se on urheilijan ihan oma päätös miten harjoittelee ja mitä kilpailuistaan kirjaa ylös. Ei tähän tarvita yhtäkään sohvaperunaa neuvomaan miten pitäisi treenata. Se tuleeko joskus jotain ei millään tavalla johdu siitä mitä sä täällä ruikutat. Varmaan samaa skeidaa kirjoitit Wilmastakin alussa. Niin kauan haukutaan ja valitetaan kunnes tulee menestystä ja senkin jälkeen suomimamma vielä keksii jotain valitettavaa.
Siitä vain itse kilpailemaan tai treenaamaan sitä omaa lasta jos kokee että on pätevä antamaan neuvoja
En ole kertaakaan kirjoittanut Murrosta mitään. Se, että luulet minua sohvaperunaksi, on oma harhakäsityksesi. Me maksamme urheilijoiden elämän, joten on ihan aiheellista odottaa tuloksia.
Tuloksia ylös kirjaava korkeushyppääjä oli ulkomaalainen. Me emme maksa mitään heidän urheiluistaan.
"Pääsispä mahdollisimman nopeasti pois täältä." -Helander
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Suomen kaukainen sukulaiskansa Intia!
t: Allan Hagert
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et maksa yhtään mitään, ja sohvaperuna sä olet.
Olet just sen tyylinen että auot sitä naamaasi kaikista kilpailijoista jotka mitalia eivät saa. Ihan tiedoksesi että urheilijaa pitää tukea jo kauan ennen mitalia. Sunlaiset paskanaamat jotka kokee oikeudekseen arvostella treenaamista voivat itse mennä hyppimään.
Ja edelleen tiedoksesi sinä et urheilijan elämää maksa, sen maksaa sponsorit mitkä hän on itse hommannnut. Ääliö!
Helander kaipaisi lisää rähinää ja asennetta kilpailuihinkin, ei pelkästään haastatteluihin ja lehdistötilaisuuksiin.