Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleisurheilu MM-kisat

Vierailija
20.08.2023 |

Niin toivoisi Suomi urheilijoiden menestystä mutta ikävä kyllä suurin osa valituista on väärässä sarjassa. Suomi "urheilijat" ovat vain nauttimassa talon antimista ja kotiin tultuaan kehuvat että kyllä oli mukavaa.

Kommentit (1594)

Vierailija
1541/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenassa hypyt erikseen hirveänä thrillerinä.

Vierailija
1542/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkämäki miettii katsomossa jo paluuta keihäskisohin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo korkeushyppääjä pitää päiväkirjaa.

Mielestäni kivan näköinen tapa. Olen nähnyt Wilmankin joskus kirjoittelevan hyppyjen jälkeen samalla tavalla. 

Soisin urheilijoiden ennemmin keskittyvän suoritukseensa kuin kirjoittelevan turhuuksia päiväkirjoihin.

Sulta ei kysytä koska sun mieleipiteellä ei ole mitään väliä. Joten ihan sama mitä sä ruikutat, jokainen urheilija päättää itse miten keskittyy ja mitä kirjaa ylös.

No eipä sitä sultakaan kysytä. Lisää treeniä, vähemmän karkinmussutusta ja töhertelyä niin tuosta ehkä tulee jotain joskus. Kai.

En mä ole mitään ehtoja sanellutkaan, se on urheilijan ihan oma päätös miten harjoittelee ja mitä kilpailuistaan kirjaa ylös. Ei tähän tarvita yhtäkään sohvaperunaa neuvomaan miten pitäisi treenata. Se tuleeko joskus jotain ei millään tavalla johdu siitä mitä sä täällä ruikutat. Varmaan samaa skeidaa kirjoitit Wilmastakin alussa. Niin kauan haukutaan ja valitetaan kunnes tulee menestystä ja senkin jälkeen suomimamma vielä keksii jotain valitettavaa.

Siitä vain itse kilpailemaan tai treenaamaan sitä omaa lasta jos kokee että on pätevä antamaan neuvoja

En ole kertaakaan kirjoittanut Murrosta mitään. Se, että luulet minua sohvaperunaksi, on oma harhakäsityksesi. Me maksamme urheilijoiden elämän, joten on ihan aiheellista odottaa tuloksia.

Ai me maksamme urheilijan elämän? Siis kuinka tyhmä sä olet?

Vierailija
1544/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Suomen kaukainen sukulaiskansa Intia!

t: Allan Hagert

Pohjois-Intiaan/Pakistaniin hiippaili suomensukuista kansaa joskus kauan kauan sitten. Paljon ennen brittien invaasiota. Sieltähän löytyy ihan mustasta melkein valkoihoiseen ihmisiä. Kielentutkimuksen avulla näitä jänniä pikku historian kiemuroita pystyy löytämään. Vaikka suomi ei mukamas ole indoeurooppalainen kieli.

Vierailija
1545/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helander kaipaisi lisää rähinää ja asennetta kilpailuihinkin, ei pelkästään haastatteluihin ja lehdistötilaisuuksiin.

Se näytti jo valmiiksi luovuttaneelta.

Vierailija
1546/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helander heitti ihan omalla tasollaan. Kykenee aina välillä heittämään pitkän kaaren ja potentiaalia on ollut, mutta tosiasia on se, että tämä on se taso, jolla hän pystyy jatkuvasti suorittamaan. Se ei lämmitä, että kerran kesässä heittää lähelle 90m vaan pitäisi pystyä joka kisassa heittämään yli 86 metrisiä. Helanderin taso voi kyllä vielä nousta kun jemmassa on kuitenkin pitkiä heittoja. Kysymys on, että miten ne saadaan ulos?

Vierailija
1547/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kivan näköinen tapa. Olen nähnyt Wilmankin joskus kirjoittelevan hyppyjen jälkeen samalla tavalla. 

Soisin urheilijoiden ennemmin keskittyvän suoritukseensa kuin kirjoittelevan turhuuksia päiväkirjoihin.

Sulta ei kysytä koska sun mieleipiteellä ei ole mitään väliä. Joten ihan sama mitä sä ruikutat, jokainen urheilija päättää itse miten keskittyy ja mitä kirjaa ylös.

No eipä sitä sultakaan kysytä. Lisää treeniä, vähemmän karkinmussutusta ja töhertelyä niin tuosta ehkä tulee jotain joskus. Kai.

En mä ole mitään ehtoja sanellutkaan, se on urheilijan ihan oma päätös miten harjoittelee ja mitä kilpailuistaan kirjaa ylös. Ei tähän tarvita yhtäkään sohvaperunaa neuvomaan miten pitäisi treenata. Se tuleeko joskus jotain ei millään tavalla johdu siitä mitä sä täällä ruikutat. Varmaan samaa skeidaa kirjoitit Wilmastakin alussa. Niin kauan haukutaan ja valitetaan kunnes tulee menestystä ja senkin jälkeen suomimamma vielä keksii jotain valitettavaa.

Siitä vain itse kilpailemaan tai treenaamaan sitä omaa lasta jos kokee että on pätevä antamaan neuvoja

En ole kertaakaan kirjoittanut Murrosta mitään. Se, että luulet minua sohvaperunaksi, on oma harhakäsityksesi. Me maksamme urheilijoiden elämän, joten on ihan aiheellista odottaa tuloksia.

Ai me maksamme urheilijan elämän? Siis kuinka tyhmä sä olet?

Erittäin tyhmä

Vierailija
1548/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näittekö kun maskottiparka tippui juuri haaroilleen vesiesteen puomiin? Auts.

Voi ei. Ei nähdä pikkumaskotteja tulevaisuudessa. 

Aika usein semmoisen sisällä pomppii vaikka teinityttö, vrt. se tapaus kun tämä nönnöö Ranskalainen meni tönimään Suomessa erästä.

No voi hyvän tähden taas. 

https://www.iltalehti.fi/yleisurheilun-mm-2013-moskova/a/20130812173600…

Tämä on itsestäänselvyys. En vain arvannut että löytyy kaltaisesi totinen torvensoittaja. 

Ajattelin, että tönimistä ei pidetty totena.

Vierailija
1549/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkirjanpitäjä ylitti 199. 

Vierailija
1550/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin kukaan alkaa aukomaan päätä Suomen yhdestä ainoasta pronssimitalista, niin muistetaanpa, että se on Suomen paras tulos 8 vuoteen ja saattaa olla näissä kisoissa enemmän kuin Saksan ja Ranskan mitalit yhteensä! Ainakin Saksa jää kokonaan ilman mitaleita, Ranskan kohtalo on vielä vähän auki.

Vierailija
1551/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kannata ainakaan intialaismiehiä missään lajissa. Sama koskee muitakin vastaavia maita. 

Niin.omko Intialla naisurheilijoita kisoissa??

Just 3000 esteissä oli ainakin.

Vierailija
1552/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, Chopra, yksi suosikkiurheilijoistani voitti. 25-vuotiaalla Neeraj'lla on nyt olympiavoitto, maailmanmestaruus ja mm-hopea.

Vierailija
1553/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö me emme maksa mitään. Heidän sponsorinsa maksavat.

Olet todella tympeä tuossa ilkeilynhalussasi.

Voisitko edes ajatella, että kannustaisit heitä?

Vierailija
1554/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyhjin käsin Helanderin ei kuitenkaan tarvitse MM-areenalta lähteä. Kansainvälinen yleisurheiluliitto WA maksaa suomalaisheittäjälle 6000 dollarin eli noin 5500 euron palkintorahan." 🤣🤣🤣

Vierailija
1555/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin kukaan alkaa aukomaan päätä Suomen yhdestä ainoasta pronssimitalista, niin muistetaanpa, että se on Suomen paras tulos 8 vuoteen ja saattaa olla näissä kisoissa enemmän kuin Saksan ja Ranskan mitalit yhteensä! Ainakin Saksa jää kokonaan ilman mitaleita, Ranskan kohtalo on vielä vähän auki.

Tämä juuri, ja todella hienoa että Ella pääsi finaaliin, siltikin yksi jäällä täällä kokee oikeudekseen arvostella treenaamista ja uikuttaa että hän maksaa urheilijan elämän.

Vierailija
1556/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kannata ainakaan intialaismiehiä missään lajissa. Sama koskee muitakin vastaavia maita. 

Niin.omko Intialla naisurheilijoita kisoissa??

Just 3000 esteissä oli ainakin.

Kyllä, ja nainen juoksi Intian ennätyksen.

Vierailija
1557/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuloksia ylös kirjaava korkeushyppääjä oli ulkomaalainen. Me emme maksa mitään heidän urheiluistaan. 

Juuri aiemminhan kerroit Murron ja Junnilan töhertelevän vihkoihinsa, nytkö he eivät niin teekään?

Vierailija
1558/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö me emme maksa mitään. Heidän sponsorinsa maksavat.

Olet todella tympeä tuossa ilkeilynhalussasi.

Voisitko edes ajatella, että kannustaisit heitä?

Tuo akka ei kannusta yhtään mitään, sata varmaan on niitä samoja ulisijoita jotka Wilmaakin aikoinaan mollasivat. Heille kun ei kelpaa mikään.

Vierailija
1559/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suomelle" keihäs kultaa!. Tää choprahan on kaiketi koulutettu kuortaneen keihäs opistossa ja oppi on mennyt perille. Tuskin edes mitään siitä tietotaidosta maksanut? Onhan sitä saatavilla muualtakin mutta silti oishan nuo intialaiset sitä oppia voinut käydä muualtakin että muutamalle suomi talentillekin jäisi mahdollisuuksia.

Vierailija
1560/1594 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rata täynnä mieskomeutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi