Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni elättää miestäänsä ja en hyväksy sitä.

Vierailija
19.08.2023 |

Onko tämä väärin? Eli minun tyttäreni (34v) välit ovat alkaneet lohkeilla siitä asti kun hän alkoi seurustella "hunsvotti" miehensä kanssa. Ovat olleet yhdessä jotain 6 vuotta nyt.Tämä mies ei käy lainkaan töissä jonkun mielentervesongelman takia, tyttäreni ja hän kuitenkin asuvat yhdessä ja tyttäreni elättää tätä miestä, eli ostaa miehelle kaiken, hemmottelee jne. On täysin rakastunut tuohon husnsvotti mieheen. He ovat myös kuulemma lähdössä reissuun ja tyttäreni on ostanut tuolle miehelle kaikki liput yms muut. Ja mies saa vain lorveilla tekemättä mitään. Pitääkö vain hyväksyä tälläinen vai miten saisin tyttäreni eroaamaan tuosta miehestä että hän saisi hyvän elämän?

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä ei voi pelastaa itseltään... Vierestä seuraaminen on karua, mutta eihän sille mitään mahda. Toivottavasti oma tytär valitsee paremmin.

Vierailija
22/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva asenne sulla mielenterveysongelmia kohtaan. Onneksi tyttäresi ei ole sitä perinyt, vaan näkee ihmisissä ehkä muutakin kuin ulkokuoren.

Lisäksi ei ole sinun asiasi, miten aikuinen ihminen elämänsä järjestää. En ihmettelisi, jos tytär ei jossain vaiheessa halua olla enää ollenkaan tekemisissä kanssasi, sen verran myrkyllistä tekstiä sinulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rikkaan miehen kanssa suhde olisi ok, niinkö?

Vierailija
24/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa seksiä, mies saa elatuksen. Mikä on ongelma? Yleensä roolit ovat toisin päin.

Tämä on nykyään se perinteisin kuvio. En ole yhteenkään elätettävään naiseen törmännyt vuosikymmeniin, miehiin kylläkin.

Vierailija
25/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et omista tytärtäsi ja jos haluat pitää välisi tyttäresi kanssq kunnossa et tule puuttumaan heidän välisiin asioihin. Anna aikuisten tehdä mitä ikinä haluavatkaan tehdä; he ovat vastuussa omista teoistaan. Jokainen tarvitsee elämässään virheitä jotta oppii niistä, siihen puuttumalla lapsestasi ei kasva kunnon kansalaista. Ja riskeeraat sen että menetät tyttäresisi pysyvästi.

Olet väärässä. Olen elättänyt lapseni hänen lapsuutensa ehdoitta, rakkaudesta ja kärsinyt hänen takiaan synnytyksen aikana, nyt on hänen velkojen maksujen aika. Minä olen hänen äiti ja tiedän mikä on parasta lapselleni. Ap

Ja kukahan mahtoi tehdä päätöksen siitä, että synnytät tuon kyseisen tyttölapsen, ja vieläpä pidät itselläsi, etkä anna adoptioon?

Vierailija
26/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et omista tytärtäsi ja jos haluat pitää välisi tyttäresi kanssq kunnossa et tule puuttumaan heidän välisiin asioihin. Anna aikuisten tehdä mitä ikinä haluavatkaan tehdä; he ovat vastuussa omista teoistaan. Jokainen tarvitsee elämässään virheitä jotta oppii niistä, siihen puuttumalla lapsestasi ei kasva kunnon kansalaista. Ja riskeeraat sen että menetät tyttäresisi pysyvästi.

Olet väärässä. Olen elättänyt lapseni hänen lapsuutensa ehdoitta, rakkaudesta ja kärsinyt hänen takiaan synnytyksen aikana, nyt on hänen velkojen maksujen aika. Minä olen hänen äiti ja tiedän mikä on parasta lapselleni. Ap

Niin ne kaikki vanhemmat tekevät, pitävät huolta lapsistaan ja sitten lapset muuttaa omilleen. Ei tytär ole jäänyt mitään velkaa. Ole tyytyväinen jos hänellä on hyvä olla miehensä kanssa.

Vierailija
27/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuinen tytär saa gigoloa pitää.

Vierailija
28/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään tämä paljasti provoksi.

Vierailija
29/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, tämä viimeistään paljasti trolliksi.

Vierailija
30/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainenhan saa käyttää omat rahansa miten tykkää.

Vierailija
31/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikohan mahtaa olle se mielenterveysongelmainen, mies vai äiti :)

Vierailija
32/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla sinullakin kasvatusvelka vanhemmillesi maksamatta, kun tuollaisista asioista kitiset.

Vierailija
33/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jos se mies ois jonkun fyysisen vamman vuoksi työkyvytön, niin silloin ois ok tää kuvio vai?

Ois kyllä silleen kiva jos olisi puoliso, joka olisi kotona ja huolehtisi että mun ei tartte esim. laittaa ruokaa ja siivota niin paljon. Hyvin varmaan pärjättäisiin mun palkalla ja sen puolison eläkkeellä/kuntoutustuella/työttömyyskorvauksella ja mun elämä ois rennompaa.

Vierailija
34/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mainittu lapsesi on 34-vuotias, niin olet kaiketi elämäänsä kyllästynyt eläkeläismummeli?

Vierailija
35/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samanlainen tilanne, kaverin suhteen. Hän on Tampereen seudulla asuva noin 30v nainen, joka seurustelee itseään muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa. Miehellä on useita sivusuhteita, osa ollut mukana koko heidän seurusteluaikana sekä lisäksi vaihtuva määrä irtonumeroita. Tamperelaisissa tapahtumissa tämä mies käyttäytyy kuin sinkku, ei mitään kunnioitusta kaveriani kohtaan. Mies kontrolloi naista täysin ja on manipuloinut naisen laittamaan autonsa ja lainansa omiin nimiinsä sekä kustantamaan miehen ja tämän lasten elämän. Mies käy vaihtelevasti töissä, mutta vaihtaa työpaikkaa heti kun vouti saa vihiä hänen työpaikastaan. Nainen on ottanut suuren pankkilainan ja ostanut heille talon Tampereen lähistöltä. Mies vippaa naiselta jatkuvasti rahaa, eikä ole vielä koskaan saanut mitään takaisin. Nainen on kiltti ja hyväsydäminen. En tiedä, mitä tekisin, ja sydän särkyy kun kyseessä on hyvä kaverini. Hän ei usko järkipuhetta. Kaipaisin tosiaan vinkkejä minäkin, miten saisin kaverini järkiintymään, ennen kuin kaikki on mennyttä-mielenterveys ja rahat. Mies varmasti lemppaa kaverini heti, kun tältä loppuu rahat tai mies löytää paremman. Toisaalta ajattelen, että kaverillani on vapaus päättää omasta elämästään, mutta entä jos hän suuttuu minulle sitten, kun tilanne romahtaa enkä auttanut vaikka olisin voinut?

Vierailija
36/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä on hänelle parasta? Naapurin Perttikö? Vai pitääkö hänen muuttaa takaisin luoksesi loppuiäkseen?

Vierailija
37/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se mies nyt jostain saa rahaa? Kelasta?

Vierailija
38/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies elättää mua. Maksoi terapiankin. Ihan hyvä puoliso minä olen muuten. Eikä hän toisaalta käytä mitään valtaa, vaikka kaiken maksaakin.

Vierailija
39/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten saisin tyttäreni eroaamaan tuosta miehestä että hän saisi hyvän elämän?

Aikuiset ihmiset.

Et voi tehdä mitään.

Sinäkö sen hyvän elämän hänelle tarjoaisit?

Jos 34-vuotias eroaa, ehtiikö hän enää löytää uutta puolisoa mikäli aikoo lisääntyä?

Ehtii löytää. Tuosta nyksästä ei ole lapsen huoltajaksi.

Vierailija
40/190 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla mies siis on hunsvotti? Mielenterveysongelmansa vuoksi?

Niin. T. ap

Hyvä, trolli siis. Ei tuollaisia ymmärtämättömiä oikeasti ole olemassa. Tai ei ainakaan saisi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän