Eicca Toppinen vaihtoi vaimonsa nuoreen missiin
Siksi tuli ero. Näin se aina vanhoille naisille käy.
Kommentit (303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut paskaa?
Uusi sussu on 31 v.
Eikä todellakaan ole eron syy.
Yli 20 v nuorempi kuin Eican ex. Noinhan se yleensä menee että kun nainen ylittää 50 rajan, hän alkaa rupsahtaa ja miehen on vaikea haluta seksiä ryppyisen ja kulahtaneen kanssa. Nuoren ja nätin kanssa se on helpompaa.
No miten sitten nuoret naiset harrastavat seksiä ryppyiset ja kulahtaneen ukon kanssa... silmät kiinni?
Miehillä kulahtaminen jostain syystä lisää seksikkyyttä, näyttävät enemmän uroksikta keski-iässä kuin parikymppisinä kiiltokuvapoikina.
Minusta aika luonnollista että vanhemmat miehet ottaa nuorempia naisia, koska miehilke seksi on elämän täejein asia, naisille ei oke, varsinkaan enää keski-iässä. Minulle ainakin tärkein asia on perhe, eli lapset, kenties kohta lapsenlapsikin, äiti, siskot, ei se että makaisin nivelet kipeinä jonkun ukon alla. Antaa nuorten naisten hoitaa eri ikäiset panomiehet, niillä on edelleen viehtymys miehiin ja lisääntymishormonit huutaa kehossa.
Rupsahtaminen on minusta hyvä juttu naiselle, koska se kulkee käsikädessä sen kanssa ettei miehiä edes halua enää kourimaan itseään. Saa olla rauhassa. Aika aikaansa kutakin.Ps. Nymfomaanit seksihullut mummot voi nyt olla hiljaa, ette edusta enemmistöä.
T. rupsahtanut 5kymppinen nainen
Sinulle parisuhde ja avioliitto ei vissiin ole mitään muuta kuin seksiä, ukon alla nivelet kipeänä makaamista, kuten asian kauniisti ilmaisit?
Keskinäinen yhteys, ystävyys, rakkaus, lojaalisuus, yhdessä vanheneminen, millään näillä ei mitään väliä?Luulenpa, että tuossakin kuviossa eniten jäi harmittamaan selän takana vehkeily ja se, että käsitys oman puolison luonteenlaadusta rapistui.
-Minun ja Mariannen seitsemäntoista vuoden ikäero oli Kirsille totta kai kuin suolaa haavoihin ja oikeutettu syy raivostua lisää. Olin hänen silmissään viidenkympin villityksestä kärsivä alkoholisti ja ennen muuta kolossaalinen pettymys - vaikka en todellakaan ollut tahtonut aiheuttaa kenellekään harmia tai vahinkoa, Eicca kirjoittaa.
En halua kenellekään harmia tai vahinkoa, mutta salaviestittelen ja pokailen toista naista pitkäaikaisen vaimoni selän takana, ja nyt harmittaa, kun vaimo siitä suutahti silleen. Enhän minä millään pahalla! :(
Eicca olisi varmaan taputellut iloisena vaimonsa päätä, jos tämä olisi salaviestitellyt avioliitossa ollessaan Eican selän takana 17 vuotta nuoremman Mister Norjan kanssa, ja kuitannut asian ihan hyvällä, kun vaimo olisi sanonut, että en minä millään pahalla, en halunnut harmia tai vahinkoa kellekään.
Ikävä juttu. Tuntuu pahalta, kun noin pitkään yhdessä ollut pariskunta eroaa. Siinä on ehditty rakentaa jo kaikenlaista ja ihan tosissaan ajatella, että toinen on siinä vierellä loppuun saakka.
Liikaa alkoholia? Okei, mutta ongelma on sinussa. Ei se auta, jos menee toisen matkaan. Sitä onnea ja uututta kestää vain aikansa, mutta samat vanhat tuntemukset palaavat.
Kannattaa tehdä elämästä itsensä näköistä heti alkuun, niin ei tarvitse itsekkyydellään sitten pilata muiden elämää myöhemmin.
Typeriä juttuja "syvä yhteys blaablaa..."
Se uusi saattaa olla nuorempi, mutta mielestäni Kirsi on paljon hotimpi. Vahinko, ettei kauaa pysynyt sinkkumarkkinoilla. Olis kyllä just eikä melkein mun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Fiksusti kertoo Eicca elämästään tuossa Me Naisten haastattelussa. Aloitti nuorena perhe-elämän ja itsenäistyminen jäi kesken. Eroja tapahtuu. Eicca ja Kirsi ovat nyt onnellisia kumpikin tahoillaan.
Älä lässytä
Oikein ja luonnollista. Ei kukaan jaksa mitään wanhaa kalkkunaa kauaa katsella. Se kaulaheltan ja allien hytkyminen laittaa ns. sviduttaamaan aika lujasti, kun sitä joutuu liian kauan katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksusti kertoo Eicca elämästään tuossa Me Naisten haastattelussa. Aloitti nuorena perhe-elämän ja itsenäistyminen jäi kesken. Eroja tapahtuu. Eicca ja Kirsi ovat nyt onnellisia kumpikin tahoillaan.
Minulle taas ei tullut kovin älyllistä tai lämminhenkistä vaikutelmaa hänestä, kun selitteli, että "En silti kadu mitään. Uskon, että asioiden piti mennä juuri niin kuin ne menivät." Moni suoraselkäinen ihminen kommentoisi, että tuli mokattua, mutta eipä tuolle näin jälkikäteen mitään voi. Minulla on aina noussut karvat pystyyn näistä kohtalonuskoisista YOLO-"aikuisista". Henkilökohtaisesti tuntemani yksilöt ovat aika epävakaata ja itsekeskeistä sorttia. Onneksi näiden lapset olivat jo aikuisia.
Sama homma. Eihän siinä mitään, jos avioliitto tulee tiensä päähän ja rakastuu toiseen. Noin se elämä välillä menee.
Mutta tuo selittely, oman sädekehän kiillottaminen ja erityisesti valkopyykkääminen naistenlehdessä MeNaisissa on todella vastenmielistä. Lässyttäminen jostain sielujen yhteydestä Instagramissa, setämies ja 25v missi, sitten kiinni jääminen vaimolle munasillaan saunassa, kun nuori salarakas soittaa. Ja kaikki pitää tietenkin mediaan kertoa.
En pysty ottamaan tuota miestä enää vakavissaan, miksi häntä kiinnostaa noin paljon saada muiden ihmisten hyväksyntä tälle epärehelliselle peliliikkeelleen? Ottaisi siitä tosiaan edes vastuun, joo mokasin, mutta elämä jatkuu. Mutta ei ehei.
Minäminä-kulttuurin aika. Omat mokat voi ulkoistaa muille tai vaikka tarvittaessa yliluonnollisille voimille, kuten mystisille yhteyksille jotka syntyvät instan kautta. Kunhan etsii omaa onneaan ja seuraa sydäntään (mukaansa), on niin kiiltävä sädekehä että.
Ihan sama. Takee hyvää musaa, jota mielellään kuuntelee. Ei mitään muuta kiinnostusta.
No kaikki osapuolet ovat tietysti aikuisia, ja eroja tapahtuu, mutta miten onkin niin, että kun keski-ikäinen julkkismies kokee syvää yhteyttä johonkin muuhun kuin omaan vaimoonsa, se on niin usein joku 20 vuotta nuorempi missi tai somessa viestittelevä faninainen... eikä esim. keski-ikäinen korkeakoulutettu sinkkunainen tai vaikka nelikymppinen eronnut yksinhuoltaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voe helevettiläenen, ihanko oikein "syvä yhteys" 😂
Miksei syvää yhteyttä venäläisen 17v vanhemman maatuskan kanssa?
Jos se olisi kerrankin näin, niin silloin kyllä olisin aidosti vaikuttunut :D
Minä teille syvän yhteyden näytän.
Rivo-Riitta
En tunne yksityiskohtia, mutta tietty ikävästi Eicalta tehty. Tosin oli virhe Eicalta mennä alun alkaenkaan yhteen 6 vuotta vanhemman, nyt melkein seniori-ikäisen, naisen kanssa. Ei ole yllätys, että nuorempi alkoi lopulta himottaa, etenkin kun lapsetkin ovat jo reippaasti aikuisia ja omillaan.
Palstamammat tietenkin elävät vahvasti mukana tässä tilanteessa, koska pelkäävät, että omat miehet vaihtavat nuorempaan. Mutta näin se usein menee miesten ja naisten välillä. Jos miehellä itsellään on tarpeeksi ikää, kannattaa alusta alkaen ottaa nuorempi nainen, jottei tällaisia tilanteita pääse syntymään. Itse 32-vuotiaana miehenä hankin 19-vuotiaan tyttöystävän, jotta tämä pysyy vielä pitkään nuorena eikä minun tee niin helposti mieli vaihtaa tuoreempaan.
Vierailija kirjoitti:
En tunne yksityiskohtia, mutta tietty ikävästi Eicalta tehty. Tosin oli virhe Eicalta mennä alun alkaenkaan yhteen 6 vuotta vanhemman, nyt melkein seniori-ikäisen, naisen kanssa. Ei ole yllätys, että nuorempi alkoi lopulta himottaa, etenkin kun lapsetkin ovat jo reippaasti aikuisia ja omillaan.
Palstamammat tietenkin elävät vahvasti mukana tässä tilanteessa, koska pelkäävät, että omat miehet vaihtavat nuorempaan. Mutta näin se usein menee miesten ja naisten välillä. Jos miehellä itsellään on tarpeeksi ikää, kannattaa alusta alkaen ottaa nuorempi nainen, jottei tällaisia tilanteita pääse syntymään. Itse 32-vuotiaana miehenä hankin 19-vuotiaan tyttöystävän, jotta tämä pysyy vielä pitkään nuorena eikä minun tee niin helposti mieli vaihtaa tuoreempaan.
Ei se kronologinen ikä kerro mitään kaikkien kohdalla. Kirsi on ollut ikänsä nuoremman oloinen ja näköinen. Tunnen monta naista joita ei uskoisi sen ikäiseksi kuin ovat. Eikä mitään toimenpiteitä ole ottaneet. Ovat myös persooniltaan " nuorekkaita".
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä äärimmäisen tylsän ihmisen viesti. Aivan vastenmielinen maailmankuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kronologinen ikä kerro mitään kaikkien kohdalla. Kirsi on ollut ikänsä nuoremman oloinen ja näköinen. Tunnen monta naista joita ei uskoisi sen ikäiseksi kuin ovat. Eikä mitään toimenpiteitä ole ottaneet. Ovat myös persooniltaan " nuorekkaita".
Joo ihan hyvin säilynyt kyllä Kirsi, ei siinä, ja muutenkin ihan kivan näköinen. Mutta silti... Kai se ei riittänyt Eicca-pojulle sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä äärimmäisen tylsän ihmisen viesti. Aivan vastenmielinen maailmankuva.
Cry more, old hag.
täällä vanha kalkkuna pyörittää nuorempia miehiä mennen tullen,tosin ollaan jo senioreita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas ei tullut kovin älyllistä tai lämminhenkistä vaikutelmaa hänestä, kun selitteli, että "En silti kadu mitään. Uskon, että asioiden piti mennä juuri niin kuin ne menivät." Moni suoraselkäinen ihminen kommentoisi, että tuli mokattua, mutta eipä tuolle näin jälkikäteen mitään voi. Minulla on aina noussut karvat pystyyn näistä kohtalonuskoisista YOLO-"aikuisista". Henkilökohtaisesti tuntemani yksilöt ovat aika epävakaata ja itsekeskeistä sorttia. Onneksi näiden lapset olivat jo aikuisia.
Sama homma. Eihän siinä mitään, jos avioliitto tulee tiensä päähän ja rakastuu toiseen. Noin se elämä välillä menee.
Mutta tuo selittely, oman sädekehän kiillottaminen ja erityisesti valkopyykkääminen naistenlehdessä MeNaisissa on todella vastenmielistä. Lässyttäminen jostain sielujen yhteydestä Instagramissa, setämies ja 25v missi, sitten kiinni jääminen vaimolle munasillaan saunassa, kun nuori salarakas soittaa. Ja kaikki pitää tietenkin mediaan kertoa.
En pysty ottamaan tuota miestä enää vakavissaan, miksi häntä kiinnostaa noin paljon saada muiden ihmisten hyväksyntä tälle epärehelliselle peliliikkeelleen? Ottaisi siitä tosiaan edes vastuun, joo mokasin, mutta elämä jatkuu. Mutta ei ehei.
Huutonaurua noille "yllättäville" "mystisille" "yhteyksille", joita nelikymppinen ukkomies vain sattuu kokemaan 25-vuotiasta missiä kohtaan joidenkin instagram-raapustelujen perusteella. Tämä kela on pyöritetty jo niin monta kertaa, että luultavasti kusettaa noilla yhteyksillään ensisijaisesti itseään. Sivullisille se näyttää just siltä kuin kaikki muutkin tähän asti nähdyt keissit, joissa "ikä on vain numero" tasan niin kauan kun se toistakymmentä vuotta vähemmän kuin oma ikä.
Eikös tuo heidän liittonsa ollut jo kuivumassa kokoon? Mieluummin kerta rytinä jne.
#scandinavianviking Eicca teki kyllä klassisen munauksen. Ihastui nuoreen Kirsiin, vapaaseen taiteilijasieluun, lapseton, huoleton ja kaunis!
Eino näki vaimossaan vain uupuneen kotiäidin, joka tarvitsi tukea arkeen.
Mutta Eino keikkaili ja kun korona sulki maailman, Eino jäi kotiin kiukuttelemaan.
Ei ihailijoita, vain vaativa vaimo!
Miten hyvältä Einosta tuntui nuoren Mariannen estoton ihailu!
Verrattuna Kirsiin, joka vaati vihdoin miestään osallistumaan.
Koti oli vankila, alkoholisoitunut Eino janosi vapautta ja huomiota fanilta!
Kohta kuitenkin Mariannen biologinen kello alkaa tikittää ja hän haluaa perustaa perheen. Eino joutuu miettimään, onko valmis vaipparalliin.
Nyt pitäisi aloittaa alusta alkaa uusi syyllisyys keikkailusta.
Kotona odottaa vauvan kanssa nuori nainen, joka ei ole kuten Kirsi, valmis uhraamaan itseään. Uuden sukupolven nainen sanoo, maksa elarit tai osallistu.
Mutta Kirsi on vapaa, lapset aikuisia, jotka tosin eivät halua tavata Einoa.
Et ollut läsnä lapsuudessamme, miksi nyt haluat tavata, isä?
Einon mielessä häivähtää katumus.
Entä jos olisinkin jäänyt Kirsin luo ja nauttisin nyt vapaudesta? Kahden aikuisen arjesta, matkustelustamutta valitsin uuden alun,
jonka vanki nyt olen. En aio näyttää katumustani.
Päätä siis antaa parisuhdehaastattelun MeNaisille:
Tällä kertaa aion olla läsnä lapsilleni.
Ja sitten Eino lähtee rundille. Vuoden päästä Marianne jättää Einon, joka palaa Suomeen. Elatusmaksut ovat puolet nettotuloista.
The end.
Keskeytyikö Eican saunominen?