Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyy Helsingin laadukkaimmat takkikaupat ?

Vierailija
19.08.2023 |

Mistä löytää Helsingin parhaimmat takit ? Haluan laadukkaan ja hyvin istuvan takin. Se voi maksaakin melkoisesti. Nettikaupoista en uskalla ostaa muuta kuin urheilu- ja alusvaatteita tai tutun merkin neuleita. Stockmannilta olen aiemmin ostanut jotain takkeja, mutta valikoima on nykyisin melko suppea.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Max Mara, Balmuir tai Andiata, jos kova hinta ei ole este. Toisena valintana Filippa K (Stocks myy) mahdollisesti, tai Massimo Dutti. Jos etsii pitkäikäistä takkia, olen itse teetättänyt räätälillä, mittojen mukaisesti, ja saadaan malli ja kuosi kohdilleen. Hintava, mutta jos pysyt samoissa mitoissa ja huollat takkia oikein, kestää monia vuosia.

MaxMara oli hyvä idea, kiitos. Ja Filippa K:n kauppakin täytyy googalata. (onko se vain muuttanut pois Aleksilta vai lopettanut kokonaan ?)

Balmuiriltakin olen toisinaan löytänyt jotain. Tykkään Balmuirin ajattomuudesta.

Filippa K:n voit jättää väliin, jos haluat takiltasi väriä. Siellä ei ole muuta kuin mustaa, mustaa ja mustaa plus väripilkkuna jokin kamelinruskea.

Vierailija
42/55 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde Ruotsiin osta elvine halvalla. Taatusti laadukas ( sadetakki, trenssi tms). Riippu kyllä nyt mitä takkia haet, onhan stadissa noita kalliita urheilutakkeja. Miesten, naisten? Parajumpers joku hienostelurotsi , löytyy.

Onko Helsingissä tai pääkaupunkiseudulla joku kauppa jossa pääsisi sovittamaan useamman Elvinen mallin ?

Merkki kiinnostaa jonkin verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapteenska myy ainakin Barbouria. Taisi olla liike sekä Forumissa että Skattalla.

Vierailija
44/55 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde Ruotsiin osta elvine halvalla. Taatusti laadukas ( sadetakki, trenssi tms). Riippu kyllä nyt mitä takkia haet, onhan stadissa noita kalliita urheilutakkeja. Miesten, naisten? Parajumpers joku hienostelurotsi , löytyy.

Onko Helsingissä tai pääkaupunkiseudulla joku kauppa jossa pääsisi sovittamaan useamman Elvinen mallin ?

Merkki kiinnostaa jonkin verran.

Kekäle ainakin myy Elvineä.

Vierailija
45/55 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Max Mara, Balmuir tai Andiata, jos kova hinta ei ole este. Toisena valintana Filippa K (Stocks myy) mahdollisesti, tai Massimo Dutti. Jos etsii pitkäikäistä takkia, olen itse teetättänyt räätälillä, mittojen mukaisesti, ja saadaan malli ja kuosi kohdilleen. Hintava, mutta jos pysyt samoissa mitoissa ja huollat takkia oikein, kestää monia vuosia.

Eikö Balmuir nyt ole ihan huijausta? Andiatalta saa laatua.

Marita Huurinaiselta saa kevyttoppatakkia ja täysuntuvaa aika eri twistillä kuin muilta. Laatu on hyvä.

Vierailija
46/55 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsøe Samsøe

Vierailija
47/55 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, lähden ostoksille

Vierailija
48/55 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haen kangaskaupasta laadukkaan villakankaan ja luonnonkuituisen, hiostamattoman vuorikankaan. Ompelija ompelee takin.

Saa jotain muutakin kuin iänikuista mustaa.

Et taida itse juuri ommella kun luulet, että kangaskaupoista löytyisi noin vain laadukkaita villakankaita muissakin kuin perusväreissä.

Olen kyllä löytänyt hyviä villakankaita Helsingin keskustan kangaskaupoista. Vaaleansinistä, metsänvihreää jne.

Netistä tilaamalla valikoima laajenee entisestään.

Mutta miksi minun pitäisi itse ommella tietääkseni mikä on kangaskauppojen valikoima...? Käytän mielelläni koulutetun, ammattimaisen pienyrittäjän ateljee-palveluita.

Vierailija
49/55 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä näitä nyt on Halonen, Sokos, Kekäle (Triplassa). Balmuir Espalla, Andiata Kasarmikadulla.

Kiitos asiallisesta vastauksesta.

Balmurin ja Andiatan takit on jo kokeiltu.

Halonen ja Sokos vähän epäilyttää. En ole niistä ostanut aiemmin juuri mitään.

Kekäle ilmeisesti myy vähän parempaa, mutta miksei niillä ole kauppa Helsingin keskustassa ?

Ööö... koska niillä on myymälä Triplassa. Oletko sä hieman yksinkertainen?

Hankalaa kun muut paremmat kaupat löytyy keskustasta ja sitten jotain löytyy jostain Triplasta.

Em syystä en ole juuri Triplassa ehtinyt käymään.

Triplaan pitäisi mennä autolla ja keskustassa parkki taas maksaa helposti 20-30e jos viettä siellä useamman tunnin.

Triplaan autolla? Juna, ratikka, bussit. 🙄

Vierailija
50/55 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiitos, lähden ostoksille

No löytyikö mitään? Ja jos niin mistä?

51/55 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balmuir teettää ihan kaiken Kiinassa.

Onko enää olemassa Lorellaa ?

Bulevardilla on My Darling. En tiedä, onko siellä takkeja, mutta laadukkaita sveitsiläisiä, pitkiä bleisereitä olen sieltä ainakin ostanut.

Vierailija
52/55 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyyppistä takkia haet. Itse ostin netistä öljykangastakin, mutta Helsingissä niitä myydään esim. Kapteenska nimisessä liikkeessä. Niiden nettisivut ei kyllä ole kovin laadukkaat.

Vierailija
53/55 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös the other storiesilta voi tehdä hyviä takkilöytöjä.

Vierailija
54/55 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Triplassa ole laatuliikkeitä myyviä vaatteita kuin Kekäle vaan.

Vierailija
55/55 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.garageland.fi

Löytyy rokken rollia, duunaria, militanttia & modia!  Siitä vaan valkkaamaan! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi