E-passi raha. Mihin käyttäisin?
Joku Flex-raha on. Siellä on vielä noin 170€ rahaa ja ois 4kk aikaa käyttää se raha.
En käy keikoilla enkä voi käyttää työmatkoihin kun en käytä julkisia. En myöskään urheile joten en voi ostaa mitään kuntosalikorttia tms. Hierontapaikat joihin käy (työpaikka rajannut tiettyihin paikkoihin) ovat kaukana/hankalan matkan päässä ja jotain tuntemattomia pieniä epämääräisiä puljuja. Mihin käyttäisin?
Pitäisi tarjota jotain muuta (vaikka hammashuolto) meille jotka eivät käytä/voi käyttää noita palveluja.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on Flex ja siellä hyvinvointi (kun puhuit hieronnoista), niin ainakin meillä on tarjolla myös Terveystalon erikoislääkäripalvelut, Oralin hammaslääkäripalvelut jne.)
Tuo hyvinvointi on käy meillä vain niihin muutamaan hierontapaikkaan joihin siis pitkä tai hankala matka ja muutenkin ne puljut jotain epämääräisiä yhden ihmisen pikkupuljuja joilla ei edes kunnon nettisivuja.
Ap
Aloita rohkeasti kuntosaliharrastuksen tai mene keikalle tai vaikka leffaan?
Epassin hyvinvointirahaa voi käyttää myös hammaslääkärikäynteihin...
Vierailija kirjoitti:
Epassin hyvinvointirahaa voi käyttää myös hammaslääkärikäynteihin...
Ei meillä. Meillä tarkkaan listattu mihin saa käyttää ja mihin paikkoihin.
Ap
Osta leffalippuja tai museokortti.
Finnkino sarjaliput ovat hyvä käyttökohde nykyisillä lippuhinnoilla.
Terveystalossa käy epassi hammaslääkäriin.
Käytiin sitä itse hetki sitten.
Osta sellaisen leffateatterin lippuja, joihin ei tule nimeä, ja myy ne esim. Torissa.
Enpä ole ennen kuullut että sitä voisi rajoittaa tiettyihin palveluntarjoajiin. Oletkohan varmasti käsittänyt oikein? Jos olet niin onko kulttuuri- ja liikuntapaikoissakin rajoituksia?
Mulla meni uimahalliin, mutta se finnkino, pelit, tanssi/muut tunnit ja konsertit olis esim hyviä kohteita myös.
Kunnostaa lipun Tiketti.fi:n kautta ei näy mihin se on hankittu - kuten esim seksibileisiin ;)
Etkö käytä kaukojuniakaan?
Itse olen käyttänyt teatteriin, kylpylään ja museokorttiin.
Mites lääkäri tai fyssari?
Pakohuoneet on hauskoja, vie perhe tai kaverisi mukaan!
No mene vaikka teatteriin tai hanki museo kortti. Tai vaikka molemmat :)
Käytin flexiä sup-lautailuun ja jalkahoitoon.
Työväenopiston kurssimaksun voi maksaa E-passilla.
Ap asuu landella, jossa ei ole mitään ehdottamistanne paikoista, joten hän voi lahjoittaa ylimääräiset rahat hyväntekeväisyyteen.
Jos sulla on Flex ja siellä hyvinvointi (kun puhuit hieronnoista), niin ainakin meillä on tarjolla myös Terveystalon erikoislääkäripalvelut, Oralin hammaslääkäripalvelut jne.)