Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Sterilisaation sivuvaikutukset***

Vierailija
28.09.2010 |

Mietin naisen sterilisaatiota. Lapsia on kolme ja ikää 30 vuotta.

Mitä sivuvaikutuksia, häiriöitä, vaivoja teille on tullut sen jälkeen? Millainen sterilisaatio tehtiin teille? Kuinka pian viimeisen synnytyksen jälkeen se tehtiin?

Oletteko olleet tyytyväisiä vai ei?

Kommentit (230)

Vierailija
221/230 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kärsii synnytyksen vaivat.... eikö ole miehen velvollisuus kärsiä sterilisaatio?

Vierailija
222/230 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu "leikellä kikkeliään" ja lapsia emme kumpikaan enää halua. Minä en halua syödä enää hormoneja mitä olen tehnyt vuosikaupalla. Kuparikierukkaan en luota. Mies ei halua kondomia.

Eli ei ole muita vaihtoehtoja. En halua tulla vahingossa raskaaksi, en halua tehdä abortteja.

Siksi meillä sterilisaatio naiselle on ainoa vaihtoehto. Tai selibaatti. Olemme olleet selibaatissa viimeisestä synnytyksestä asti mistä on melkein vuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/230 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin 30 -vuotiaana, klipseillä.  Olisin halunnut sen jo 15 -vuotiaana, mutta eihän sitä tietenkään silloin saanut. Ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia, ainakaan en ole huomannut mitään. Turha toimenpide sinänsä, että seksiäkään ei ole ollut enää kohta kymmeneen vuoteen, mutta tulipahan nyt tehtyä.

Vierailija
224/230 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan tullut raskaaksi essuren laiton jälkeen? Tarkoitan nyt ei-toivottua sivuvaikutusta.

Ihan varmasti on tullut klipsien kanssa joku raskaaksi. Muuten ehkäisyteho olisi tasan 100

http://www.essure.fi/Home/Teho_ja_turvallisuus/

"Yhdenkään ehkäisymenetelmän teho ei ole 100 %. Essure on pysyvä ehkäisymenetelmä (sterilisaatio), jonka ehkäisyteho on yli 99,6 %*, kun se on asetettu onnistuneesti kumpaankin munanjohtimeen. Essure-menetelmän teho on osoitettu yli 10 vuoden aikana tehdyissä kliinisissä tutkimuksissa."

Vahinkoraskauksia siis neljälle naiselle tuhannesta.

Vierailija
225/230 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei halua että vehkeisiinsä kajotaan. Minun vehkeisiini saa kajota hänen puolestaan, ei kuulu kuulemma hänelle, vaan jokainen vastatkoot vehkeistään. En mene itsekään sterilisaatioon, juuri siitä syystä, että mieskään ei menisi. olemme siis samalla viivalla asian suhteen.  Jos mies haluaa suhteessamme säilyttää lisäätymiskykynsä, vaikka me kumpikaan emme lapsia halua, niin on vain järkevää säilyttää tuo lisääntymiskyky myös itse. Eihän sitä koskaan tiedä miten käy. Mies kuitenkin sanoo olevansa loppuikänsä minun kanssani, ilman yhteisiä lapsia siis(molemmilla on aiempia) joten aika erikoiselta tuntuu että silti pitää pysyä lisääntymiskykyisenä ;)

Vierailija
226/230 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon se sattuu?

Ja laitetaanko katetri?

227/230 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tehtiin 30 -vuotiaana, klipseillä.  Olisin halunnut sen jo 15 -vuotiaana, mutta eihän sitä tietenkään silloin saanut. Ei ole ollut mitään sivuvaikutuksia, ainakaan en ole huomannut mitään. Turha toimenpide sinänsä, että seksiäkään ei ole ollut enää kohta kymmeneen vuoteen, mutta tulipahan nyt tehtyä.

Minulla samoin 30v ja klipseillä. Olisin mennyt jo aiemmin, mutta vaadittiin tuo ikä, kun ei lapsia. Ei muuttunut mikään muu, paitsi vaihdevuodet alkoi varmaan aiemmin, kuin muuten olisi alkanut. En kuitenkaan kadu valintaani. Seksiä ei täälläkään, mutta toivossa on hyvä elää.

Vierailija
228/230 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
229/230 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, hematooma ittellekin napaan ja juhannuksena viikko saikulla 2017 antib.tiputuksessa, navassa 4 eri bakteeria (mm. Staphylococcus aureus). Ehti vain mandariinin kokoisex, kun nosti lähes välittömästi kuumeen tulehduttuaan ja pääs hoitoon. Lääkärit poistivat navasta 4 tikkiä ja tunkivat sormiaan siihen reikään... Arvatkaa sattuiko yhtään... 🤔🙄

Vierailija
230/230 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten operoitu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän