Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma työttömyyteni on ollut hienointa aikaa!

Vierailija
05.06.2026 |

Tässä perjantai menossa ja pitäisi lähteä harrastamaan, kun kaveri pääsee töistä. 

Itse ollut tässä kohta 11k työtön. Ihan parasta aikaa ollut!  

Kävin talvella kaksi viikon laskureissua Alpeilla ja nyt keväällä ja kesällä käynyt fillarilla pitkillä maantielenkeillä ja hallilla uimassa monta kertaa viikossa. Lisäksi ehtinyt opiskelemaan ihan pirusti asioita, mitkä kiinnosti, ja olisi ollut relevantteja jo töissä ollessa, mutta ei silloin ollut aikaa. Osaamistasokin siis noussut merkittävästi tässä ohessa. 

Harrastelin toki töissäollessakin, mutta silloin ei ollut aikaa kokonaisvaltaisesti keskittyä hyvinvointiin. 

Nykyisellä burn ratella likvidit säästöt riittävät vielä 49 kuukautta. Jos hakee talolainaan lyhennysvapaita, vielä pidempään. Varmaan vuoden sisällä voisi alkaa vähän jotain uusia duuneja katsella. Vaihtoehtoisesti pistää firma pystyyn, koska tiedän kysyntää kyllä löytyvän, jos vähän lähtee kartoittamaan. Etenkin, kun talousluvut lähtevät vähän aukeamaan ja projekteja lähtee käyntiin oman alan firmoissa taas. 

Toki nauttiminen vaatii, että töissäollessa säästää samalla. Itsellä kulurakenne pysynyt samana jo todella pitkään, vaikka liksa ehti kolminkertaistua. Pystyi säästämään kivasti ja nyt tämänkin kevään osingoilla mennään helposti kesän yli, koskematta muihin pääomiin. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans. Kohta vuoden ollut työttömänä ja täytyy myöntää, että tämä on ollut elämäni parasta aikaa.

Vierailija
2/2 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä nautin työttömyydestä. tosin olen pitkäaikaissairas joten teatteriahan se siihen suuntaan kummankin puolelta on. käytän aikani hyvinvointiini ja olen jo pitkään pärjännyt ilman vakituista kipulääkitystä, tällainen ei työelämässä onnistuisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi