Kolmio kuudelle, miten on mahdollista saada noin paljon etuuksia? Selittäkää.
Jotkut kyllä hyväksikäyttöä tätä systeemiä. Itse pienituloisia ja ei saada mitään tukia. Olen eläkkeellä ja mies oli lomautettuna, ei saatu mitään tukia. 2teiniä, toinen nyt aikuinen jo
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että meillä tullaan kaikki tuollaiset rahareiät tukkimaan. Yksinkertaisesti Suomella ei ole niihin varaa.
Ja mitä tulee Päiviin, hänellehän ei ole mitään koulutusta, oikeaa työkokemusta tai mitään, hänen on nyt pakko hetken aikaa saada mahdollisimman paljon rahaa mistä vaan, koska kohta sitä ei enää tulee. En pidä häntä niin älykkäänä, että osaisi oikeasti jatkaa "yritystoimintaansa" pidemmän aikaa. Vrt. joku ammattiurheilija. Ura on todella lyhyt ja sitten pitää myöhemmin yrittää pysyä relevanttina.
Ja mitä Päivin lapsiin tulee, tottakai he oppivat arvot, joita heille opetetaan. Tavallaan syyttömiä, mutta tietenkin heidän tulee jossain vaiheessa itsenäistyä, mutta tuskin silloinkaan osaavaat hävetä moraalisuuttaan.
Korjaan sen verran, että merkonomin tutkinto on. Toki sillä ei nykypäivänä taida tehdä oikein mitään. Ja on ollut Lidlissä myymäläpäällikkönä, siitä työstä irtisanoutui kun halusi jäädä lasten kanssa kotiin ja edistämään tätä yrittäjyyttä. Eri asia sitten on, mihin työllistyy jos tämä someyrittäjyys tyssää.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että meillä tullaan kaikki tuollaiset rahareiät tukkimaan. Yksinkertaisesti Suomella ei ole niihin varaa.
Ja mitä tulee Päiviin, hänellehän ei ole mitään koulutusta, oikeaa työkokemusta tai mitään, hänen on nyt pakko hetken aikaa saada mahdollisimman paljon rahaa mistä vaan, koska kohta sitä ei enää tulee. En pidä häntä niin älykkäänä, että osaisi oikeasti jatkaa "yritystoimintaansa" pidemmän aikaa. Vrt. joku ammattiurheilija. Ura on todella lyhyt ja sitten pitää myöhemmin yrittää pysyä relevanttina.
Ja mitä Päivin lapsiin tulee, tottakai he oppivat arvot, joita heille opetetaan. Tavallaan syyttömiä, mutta tietenkin heidän tulee jossain vaiheessa itsenäistyä, mutta tuskin silloinkaan osaavaat hävetä moraalisuuttaan.
Lasten arvostelu ei ole ok. Tyttöhän kertoi, että on menossa lukioon ja käy töissä. Tosin asuukin kyllä isällään ja tytön mukaan isä tukee häntä paljon.
Päivi on yhä yh ja odottaa kuudetta lastaan. Ei ole vielä julkisesti kertonut kuin huhtikuussa 2025 synnyttävien Facebookissa.
Lisää tukia tulossa huhtikuussa. Esittää yksinhuoltajaa ja nostaa kaikki tuet mitä irti lähtee vaikka asuu miehensä kanssa.
Päivi on laskenut kuinka paljon tulee tukia uudesta lapsesta. Lapsi on siis tehty vain ja ainoastaan rahan takia. Velkaa on niin paljon että ainoa keino saada rahaa on uusi lapsi.