Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oppia uudelleen

Vierailija
16.08.2023 |

Onko täällä ketään, joka olisi oppinut uudelleen nukahtamaan ja nukkumaan ilman Olantsapiinia?
Jos lähtötilanne on se, että ei ole vielä kertaakaan nukahtanut ilman Olantsapiinia.
Olen vähentänyt hitaasti annosta 5,0 mg:sta 2,5 mg:aan.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan pitkä taival tästä tulee? Nukun siis tuolla Olantsapiini 2,5 mg:lla silloin tällöin (lääkkeellä ei enää oikein vaikutusta).

Sitten, kun lopetan kokonaan ottamasta lääkettä, niin onko tavallista, että menee viikosta muutamiin viikkoihin, ennen kuin oppii nukahtamaan uudelleen (sitä ennen pystyy ainoastaan lepäilemään sängyssä).

Ja sitten vasta 2kk:sta eteenpäin uni alkaa vähitellen palautua kohti vuotta/kahta.

Vierailija
2/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn siksi, koska mietin, olisiko täällä joku, joka olisi onnistunut Olantsapiinin vähentämisessä ja sitten lopettamisessa.

Vierailija
4/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
5/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy aina silloin tällöin nostella ketjua, jos sattuisi kohdalle asiasta tietävää.

Vierailija
6/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
7/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
8/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tällaisen:

Unettomuuden ja painajaisten kesto on viikosta muutamaan kuukauteen ja on sidonnainen henkilökohtaiseen aivokemiaa sekä Olantsapiini hoidon kestoon.

Ei kai tuo täysi unettomuus kestä muutamaa kuukautta? 😆

Vierailija
9/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
10/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
11/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
12/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin tällaisen:

Unettomuuden ja painajaisten kesto on viikosta muutamaan kuukauteen ja on sidonnainen henkilökohtaiseen aivokemiaa sekä Olantsapiini hoidon kestoon.

Ei kai tuo täysi unettomuus kestä muutamaa kuukautta? 😆

*aivokemiaan

Vierailija
13/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
14/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnistunut. Lopetuksesta parisen vuotta. Vähensin aika kauan ja puolittelin 2,5mg sekä vielä 1,25mg tablettia. Oikeastaan niin kauan kuin murusta sai enää pienemmäksi. Sain Tenox reseptin ensimmäisen viikon tueksi ja oli hyvin tarpeellinen, sillä vieroitusoireet olivat erittäin kovaa luokkaa. Alkuun valvoin täysiä öitä ja pikkuhiljaa tunteja alkoi kertyä. Huomion kiinnittäminen kokonaisvaltaisesti elämäntapoihin auttoi kohdallani huomattavasti. Motivaatio lopetukseen oli todella korkea.

Vierailija
15/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vielä: viikoista puhutaan tosiaan kun ensimmäisen kerran tunnit tulivat yössä nukuttua täysin

Vierailija
16/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyyttä ja voimia matkaasi!

Vierailija
17/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sullahan on käytössä atarax, levozin ja opamox 30 mg? Etkä silti torkahda koskaan?

Vierailija
18/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen onnistunut. Lopetuksesta parisen vuotta. Vähensin aika kauan ja puolittelin 2,5mg sekä vielä 1,25mg tablettia. Oikeastaan niin kauan kuin murusta sai enää pienemmäksi. Sain Tenox reseptin ensimmäisen viikon tueksi ja oli hyvin tarpeellinen, sillä vieroitusoireet olivat erittäin kovaa luokkaa. Alkuun valvoin täysiä öitä ja pikkuhiljaa tunteja alkoi kertyä. Huomion kiinnittäminen kokonaisvaltaisesti elämäntapoihin auttoi kohdallani huomattavasti. Motivaatio lopetukseen oli todella korkea.

Mulla menee varmaan pari viikkoa, ennen kuin lopetan valvomasta täysiä öitä. Muistatko enää kuinka kauan valvoit täysiä öitä?

Vierailija
19/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sullahan on käytössä atarax, levozin ja opamox 30 mg? Etkä silti torkahda koskaan?

Olen eri henkilö.

Vierailija
20/50 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi