Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla miehillä sama ongelma parisuhdemarkkinoilla?

Vierailija
15.08.2023 |

Itse en siis uskalla tai viitsi lähestyä treffisovelluksissa niitä tasokkaampia naisia koska tiedän etten kelpaa heille. Tämän takia en lähesty koskaan niitä naisia jotka ovat kauniita koska itse en ole se kuuluisia miesmalli tai justin bieberin näköinen mieskarkki.
Oma tasoni on ulkonäöllisesti on alhainen koska olen aika harteikas,karvainen enkä tykkää laittautua.
Onko muilla samaa ongelmaa?
M31

Kommentit (962)

Vierailija
281/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harteikkuus on tasoa nostava tekijä. Karvaisuus lienee niin lähellä makuasiaa kuin vain on mahdollista.

Ja totta kai on. Minä en ole mieltynyt kauneimpiin naisiin. Oma naisihanne on sellainen jossa on joitain yleisesti kauniina pidettyjä piirteitä ja sellaisia piirteitä joita ei yleisesti pidetä naisellisina. Ikävä kyllä oma naisihanne on myös sellainen että naisille ehdoton "mies verrattuna naiseen"-kriteeri ei toteudu, esimerkiksi kokoeron osalta.

Minulla on mahdollisuuksia vain naisiin jotka eivät viehätä minua. Sekä Tinderissä että livenä 100% minusta tykänneistä naisista ovat olleet tismalleen samaa vartalotyyppiä (lyhyt ja pyöreä). Ei ainuttakaan poikkeusta. Itse olen lyhyt ja hoikka.

Onko henkisyytesi noin hukassa, että näet vain konkreettiset asiat?

Vierailija
282/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä te ootte, teinijonneja ja jannoja?

Mikä ihmeen tasoluokittelu määrää, kuka sopii kenellekin? Naurettava ja lapsellista luokitella ihmisiä tasoihin, eikö se ole ra sis tista?

Kyllä toinen ihminen valitaa niin monen muun tekijön vuoksi, kuin ulkonäön vuoksi.

Ulkonäöstä ja parinvalinnasta:

Naisen ulkonäkö on mun tapauksessa se ensimmäinen ja tärkein kriteeri. Jos nainen näyttää hyvältä, olen alustavasti kiinnostunut. Jos nainen ei näytä hyvältä, en tule koskaan haluamaan häntä.

Tämä ei siis tarkoita sitä, että ottaisin naisen joka on hyvännäköinen, mutta täysi k*sipää. Pointti on enemmänkin siinä, että jos nainen näyttää hyvältä, niin vasta siinä vaiheessa hänen persoonallisuutensa, huumorintajunsa yms muuttuvat oleellisiksi kriteereiksi.

Jos nainen ei näytä hyvältä, niin hän voi olla maailma hienoin ja kultainen ihminen sisältä, mutta en silti koskaan ottaisi häntä kumppaniksi. Ystäviä voitaisiin sen sijaan totta kai olla.

Vähän huono aamu, jota piristi tämä kunnon nauru.

Kuule kaveri, miksi ihmeessä kukaan, mies tai nainen, haluaisi olla ystävä ihmisen kanssa, jolle ulkonäkö on tärkeämpi kuin ihmisen persoonallisuus, luonne ja huumorintaju?

Sitä paskaa saa lapioida siellä deittikentillä, ei semmoisia ystäviksi sentään riesaksi ota.

Minusta (olen nainen) tuo oli täysin validi mielipide. Ellei ulkonäkö miellytä, toista tuskin kokee kiinnostavaksi saati seksuaalisesti haluttavaksi. Sen sijaan ystävien ulkonäöllä ei ole merkitystä.

En minäkään olisi voinut kiinnostua seksi- ja parisuhdemielessä miehestä, jonka ulkonäkö ei olisi minua miellyttänyt eli joka ei olisi ollut omaan silmääni hyvännäköinen. Väitätkö vakavissasi, että sinulle miehen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä? Että voisit haluta miestä, jota pidät vastenmielisen näköisenä? Tai jonka ulkonäkö häiritsee jollain tavalla? Tai jonka ulkonäöstä et muuten vaan pidä? Haluaisit miestä, jota et pidä ulkoisesti haluttavana?

Samaa mieltä itsekin olen, en nähnyt mitään loukkaavaa tuossa mielipiteessä.

Jos mies on tosi mukava, mutta ulkonäkö ei miellytä silmääni, niin en minä näe mitään mahdollisuutta romanttiseen suhteeseen. Ystäviä ei tietenkään koskaan ole liikaa, hyvä tyyppi on aina tervetullut omaan sosiaaliseen piiriini.

Mun miehen pitää olla sekä tosi mukava, että hyvännäköinen minun silmiini. Tarvitsen molemmat: sekä hyvän ulkonäön että hyvän luonteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko teidän miesten ongelma kuitenkin se, että kuvittelette kaikkien naisten pitävän samoja miehiä komeina? Minusta esimerkiksi Justin Bieber ei ole oikein minkään näköinen (tai, no, näyttää se anorektiselta n*rkilta). Ei nappaa myöskään George Clooney, Leonardo DiCaprio ja monet muut yleisesti komeina pidetyt julkkismiehet. 

Varmasti joillakin naisilla, kuten monilla miehilläkin, on tietty kauneusihanne, mutta on myös meitä, jotka eivät pysty kuvailemaan unelmakumppanin ulkonäköä edes sen vertaa, tykkäisikö enemmän vaaleasta vai tummasta. Oma makuni esimerkiksi heittelee aivan laidasta laitaan. Timothee Chalamet on mielestäni hyvännäköinen, mutta niin on myös Tobias Santelmann. Oma mieheni on vaalea ja parrakas, sellainen peruskomea suomimies, mutta katseeni kääntää ihan yhtälailla tumma ulkomaalaistyyppinen mies kuin tatuoitu rokkarityyppikin. Ruumiinrakenteellakaan ei ole isosti väliä, kunhan ei ole sairaalloisen ylipainoinen (vaikka heistäkin joillain on komeat kasvot, joita saatan vilkaista toistekin).

Itse olin nuorena ja hoikkana ihan hyvännäköinen. En toki nykymittapuulla kaunis, koska en ole ikinä viitsinyt puunata ulkonäköäni isommin vaan lookki on ollut aina aika luonnollinen. Kuitenkin, pointti on se, ettei naisen ulkonäkö kerro mitään siitä, millaisista miehistä hän tykkää, eikä yrittämättä ainakaan voi tietää, olisitko juuri sinä sitä tyyppiä, joka miellyttää. 

Vierailija
284/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tavannut vastenmielisen näköistä miestä. Siis jos puhutaan normaaleista itsestään huolta pitävistä ihmisistä.

Taidan olla onnekas siinä mielessä että voin nähdä kenet tahansa miehen komeana kunhan heidän persoonallisuus on korkeaa tasoa.

Sama. Ja komea voi olla todella vastenmielinen luonteensa vuoksi.

Vierailija
286/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktaa:

https://www.livescience.com/58607-mens-looks-may-matter-more-than-perso…

Voidaanko ottaa tutkimus idästä jossa miehet hyväksyvät lapsiavioliitot ja näin väittää että suomalaiset miehet ovat lapsiavioliittojen kannalla?

Vierailija
287/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tavannut vastenmielisen näköistä miestä. Siis jos puhutaan normaaleista itsestään huolta pitävistä ihmisistä.

Taidan olla onnekas siinä mielessä että voin nähdä kenet tahansa miehen komeana kunhan heidän persoonallisuus on korkeaa tasoa.

Täyttä p*skapuhetta.

Moni sanoo näin, mutta kun katsoo pariskuntia niin käytännössä koskaan ei näe paria jossa mies olisi selkesti vaimoaan huonomman näköinen, ellei miehellä ole kompensaationa rahaa ja asemaa.

Ja huom. naiset arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi, joten te ehkä kuvittelette pariutuvanne rumemman näköisten kanssa kuin mitä voisitte saada kun X komistus flirttasi tai tykkäsi Tinderissä.

Totuus on toinen. Te noudatatte markkina-arvoteoriaa äärimmäisen tiukasti.

Vierailija
288/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa näin naisen näkökulmasta Justin Bieber on todella ruma. 

Näyttäisitpä oman naamasi kun häntä rumaksi haukut. Justin Bieber on sellainen söpön komea kuin Leonardo Dicapriokin oli nuorempana. Ja ei, en ole kummastakaan viehättynyt mutta kyllä minulla silmät päässä on. Eivät nämä miehet ole rumia millään asteikolla.

Vierailija
289/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan täys tavis ja vientiä olis enemmän kuin mulla on aikaa. En ymmärrä mitä te teette niin totaalisen väärin.

Vierailija
290/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä p*skapuhetta.

Moni sanoo näin, mutta kun katsoo pariskuntia niin käytännössä koskaan ei näe paria jossa mies olisi selkesti vaimoaan huonomman näköinen, ellei miehellä ole kompensaationa rahaa ja asemaa.

Ja huom. naiset arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi, joten te ehkä kuvittelette pariutuvanne rumemman näköisten kanssa kuin mitä voisitte saada kun X komistus flirttasi tai tykkäsi Tinderissä.

Vaikuttaa siltä että sä arvioit miesten tasoja korkeammalle kuin ne ovat. Tai olet homoseksuaali ja näet miehet viehattavinpina

Vierailija
291/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko teidän miesten ongelma kuitenkin se, että kuvittelette kaikkien naisten pitävän samoja miehiä komeina? Minusta esimerkiksi Justin Bieber ei ole oikein minkään näköinen (tai, no, näyttää se anorektiselta n*rkilta). Ei nappaa myöskään George Clooney, Leonardo DiCaprio ja monet muut yleisesti komeina pidetyt julkkismiehet. 

Varmasti joillakin naisilla, kuten monilla miehilläkin, on tietty kauneusihanne, mutta on myös meitä, jotka eivät pysty kuvailemaan unelmakumppanin ulkonäköä edes sen vertaa, tykkäisikö enemmän vaaleasta vai tummasta. Oma makuni esimerkiksi heittelee aivan laidasta laitaan. Timothee Chalamet on mielestäni hyvännäköinen, mutta niin on myös Tobias Santelmann. Oma mieheni on vaalea ja parrakas, sellainen peruskomea suomimies, mutta katseeni kääntää ihan yhtälailla tumma ulkomaalaistyyppinen mies kuin tatuoitu rokkarityyppikin. Ruumiinrakenteellakaan ei ole isosti väliä, kunhan ei ole sairaalloisen ylipainoinen (vaikka heistäkin joillain on komeat kasvot, joita saatan vilkaista toistekin).

Itse olin nuorena ja hoikkana ihan hyvännäköinen. En toki nykymittapuulla kaunis, koska en ole ikinä viitsinyt puunata ulkonäköäni isommin vaan lookki on ollut aina aika luonnollinen. Kuitenkin, pointti on se, ettei naisen ulkonäkö kerro mitään siitä, millaisista miehistä hän tykkää, eikä yrittämättä ainakaan voi tietää, olisitko juuri sinä sitä tyyppiä, joka miellyttää. 

Siksi koska geneettisesti teillä on sama miesmaku. Makuasioita ovat lähinnä tyyliseikat. Ei miellytä geenikomea julkkis A, mutta miellyttää geenikomea julkkis B.

En muista kertaakaan bähneeni naisen kirjoitusta jossa sanotaan että esimerkiksi Danny DeVito olisi komea mies.

Vierailija
292/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä p*skapuhetta.

Vaikuttaa siltä että sä arvioit miesten tasoja korkeammalle kuin ne ovat. Tai olet homoseksuaali ja näet miehet viehattavinpina

Miehet rankkaavat naiset Gaussin käyrän mukaisesti. Naiset arvioivat 80% miehistä keskitason alapuolelle.

Naiset kuvittelevat jatkuvasti että olisivat saaneet komeammankin (koska saivat flirttiä tai seksiä), mutta luonne ratkaisi.

Oikeasti se valittu mies oli n. maksimitasoa joka oli saatavilla parisuhteeseen.

Epäsuhtapareissa miehellä on rahaa ja asemaa.

Vierailija
293/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen tasoluokittelu määrää, kuka sopii kenellekin? Naurettava ja lapsellista luokitella ihmisiä tasoihin, eikö se ole ra sis tista?

Kyllä toinen ihminen valitaa niin monen muun tekijön vuoksi, kuin ulkonäön vuoksi.

Naisen ulkonäkö on mun tapauksessa se ensimmäinen ja tärkein kriteeri. Jos nainen näyttää hyvältä, olen alustavasti kiinnostunut. Jos nainen ei näytä hyvältä, en tule koskaan haluamaan häntä.

Tämä ei siis tarkoita sitä, että ottaisin naisen joka on hyvännäköinen, mutta täysi k*sipää. Pointti on enemmänkin siinä, että jos nainen näyttää hyvältä, niin vasta siinä vaiheessa hänen persoonallisuutensa, huumorintajunsa yms muuttuvat oleellisiksi kriteereiksi.

Jos nainen ei näytä hyvältä, niin hän voi olla maailma hienoin ja kultainen ihminen sisältä, mutta en silti koskaan ottaisi häntä kumppaniksi. Ystäviä voitaisiin sen sijaan totta kai olla.

Kuulkaahan valopäät, jotka ajattelette näin.

Ongelmanne on tasan se, että me kauniit naiset ymmärrämme tämän erittäin hyvin. Me olemme jo yläasteelta ja viimeistään toiselta asteelta opinnoista ymmärtäneet, että te ette oikeastaan välitä siitä, millainen meidän persoonamme, huumorintajumme, tms. on. Teitä ei kiinnosta meidän sisäinen elämämme ollenkaan, te tuijotatte ja kuolaatte vain sitä ulkoista, minkä näette.

Miksi ihmeessä siis juuri me, joilla on koko ikämme ollut ja on vieläkin (itse esim. 40+ ja edelleen metrossa saan iskuyrityksiä) varaa valita, valitsisimme ihmisen, jota emme oikeasti, siis oikeasti, kiinnosta pskan vertaa? Joka haluaa vain paistatella kauniin naisen valossa ja vieressä?

Ehei, meidän tosiaankin talutti jo lukiosta kotiin se fiksu mies, jolla oli meille muutakin annettavaa.

Ja sama muuten koskee niitä todella hyvännäköisiä miehiä: tämä on syy, miksi siellä prismassa ihmettelette, että miten tuo tallukka on saanut tuommoisen miehen.

Vierailija
294/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä p*skapuhetta.

Mun havainto on se, että valtaosa pariskunnista on ulkonäöltään aika samaa tasoa: rumat ovat rumien kanssa, tavikset tavisten kanssa, ja kauniit kauniiden kanssa.

Aina välillä tulee toki vastaan pariskunta jossa toinen osapuoli on selkeästi toista viehättävämpi, mutta aika harvinaista se on.

Vierailija
295/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa näin naisen näkökulmasta Justin Bieber on todella ruma. 

Näyttäisitpä oman naamasi kun häntä rumaksi haukut. Justin Bieber on sellainen söpön komea kuin Leonardo Dicapriokin oli nuorempana. Ja ei, en ole kummastakaan viehättynyt mutta kyllä minulla silmät päässä on. Eivät nämä miehet ole rumia millään asteikolla.

Jos Bieber stailattaisiin eri tavalla, mielipiteet muuttuisivat. Jos Chalamet muutettaisiin mysteerisestä tummasta runopojasta löysässä t-paidassa kekkuloivaksi räppäriksi, sama juttu.

Mutta vaikka Danny DeVito stailattaisiin miten, eivät naiset pitäisi häntä komeana.

Vierailija
296/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä p*skapuhetta.

Miehet rankkaavat naiset Gaussin käyrän mukaisesti. Naiset arvioivat 80% miehistä keskitason alapuolelle.

Naiset kuvittelevat jatkuvasti että olisivat saaneet komeammankin (koska saivat flirttiä tai seksiä), mutta luonne ratkaisi.

Oikeasti se valittu mies oli n. maksimitasoa joka oli saatavilla parisuhteeseen.

Oli miten oli, mutta mitä ihmettä sinä saat näistä tilastojen tutkimisista? Itsellesi tyydyttävän selityksen sille, miksi et saa parisuhdetta, vai? Kysyn ihan vilpittömästi.

-eri

Vierailija
297/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä p*skapuhetta.

Mun havainto on se, että valtaosa pariskunnista on ulkonäöltään aika samaa tasoa: rumat ovat rumien kanssa, tavikset tavisten kanssa, ja kauniit kauniiden kanssa.

Aina välillä tulee toki vastaan pariskunta jossa toinen osapuoli on selkeästi toista viehättävämpi, mutta aika harvinaista se on.

Juuri näin. Ja silloinkin ulkonäöt ovat muuttuneet parisuhteen aikana, tai miehellä on rahaa ja asemaa (asema voi myös tarkoittaa sosiaalista asemaa, esim. kaveripiirien johtohahmo ja tarinankertoja).

Vierailija
298/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyttä p*skapuhetta.

Oli miten oli, mutta mitä ihmettä sinä saat näistä tilastojen tutkimisista? Itsellesi tyydyttävän selityksen sille, miksi et saa parisuhdetta, vai? Kysyn ihan vilpittömästi.

-eri

Vaihtoehtotoimintaa, jottei oikeasti tarvitsisi muuttaa omaa elämäänsä, turvallista kun voi etsiä jotain tekosyitä toiminnalleen.

Vierailija
299/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmanne on tasan se, että me kauniit naiset ymmärrämme tämän erittäin hyvin. Me olemme jo yläasteelta ja viimeistään toiselta asteelta opinnoista ymmärtäneet, että te ette oikeastaan välitä siitä, millainen meidän persoonamme, huumorintajumme, tms. on. Teitä ei kiinnosta meidän sisäinen elämämme ollenkaan, te tuijotatte ja kuolaatte vain sitä ulkoista, minkä näette.

Miksi ihmeessä siis juuri me, joilla on koko ikämme ollut ja on vieläkin (itse esim. 40+ ja edelleen metrossa saan iskuyrityksiä) varaa valita, valitsisimme ihmisen, jota emme oikeasti, siis oikeasti, kiinnosta pskan vertaa? Joka haluaa vain paistatella kauniin naisen valossa ja vieressä?

Ehei, meidän tosiaankin talutti jo lukiosta kotiin se fiksu mies, jolla oli meille muutakin annettavaa.

Ja sama muuten koskee niitä todella hyvännäköisiä miehiä: tämä on syy, miksi siellä prismassa ihmettelette, että miten tuo tallukka on saanut tuommoisen miehen.

Ei, vaan teidät talutti kotiin se mies joka oli kanssanne ulkonäöllisesti samaa tasoa, ja jolle kauniin naisen saaminen oli business as usual.

Yksikään lukion kaunottarista ei seurustellut kenenkään muun kuin komistuksen kanssa, pl. yksi jonka poikaystävä oli jo silloin tunnettu muusikko.

Vierailija
300/962 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylimielinen teksti kaikesta huolimatta. Sen sijaan, että kirjoittaisit asiallisemmin, käytät nokka pystyssä-tekstiä. Luulisi, että kun on kerran saanut kauneuden lahjan, käyttäytyisi sen mukaisesti. Ei vissiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä