Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei ymmärrä lihoneensa

Vierailija
15.08.2023 |

Joskus vain kasuaalisti kehuu rintojensa tai peppunsa kasvaneen. No toki on, mutta melkein kaikki muukin on kasvanut, kun painoa on tullut n. 20 kg lisää. Miten palautan hänet todellisuuteen? Olen huolestunut vain hänen terveydestään, tietenkin.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaloriina kiertoon vaan.

Vierailija
42/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä tietenkin. 

Näinpä. AP on vain huolestunut vaimonsa terveydestä, uskooko tuota kukaan? Luulen, että AP:lle on tullut omat terveyshuolet.....niihin sinisiä pillereitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä tietenkin. 

Näinpä. AP on vain huolestunut vaimonsa terveydestä, uskooko tuota kukaan? Luulen, että AP:lle on tullut omat terveyshuolet.....niihin sinisiä pillereitä...

Osuiko aloitus sinua arkaan paikkaan?

Vierailija
44/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla ihme, miten muiden ihmisten ulkonäkö voi noin häiritä.

Ota sellainen puoliso, josta tykkäät tai ole ilman. Ei se ole sun asia valittaa muille.

Luultavasti se on lihonut siksi, koska säkin olet lihonut ja tylsä ja ruma.

Miehet aina vaatimassa naisilta eivätkä itse tarjoa yhtikäs mitään. Työleiriä ja se siitä.

Suksikaa kuuseen, ei voisi vähempää kiinnostaa 😂😂

Vierailija
45/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas mies valittaa että oon laihtunut ja toivoo 5 tai 10 kg lisää painoa mulle.

Joo, olen todennut, ettei äijille kelpaa mikään.

Vanhat, mahakkaat ukotkin unelmoivat naisesta, joka on ikuisesti nuori, joka on hoikka, mutta iso tissinen ja -persauksinen. Ällöttävää.

Vierailija
46/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihminen tietää itse, jos on lihonut 20 kg. Se on jo vähintään kaksi vaatekokoa.

Vierailija
47/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut herätti kaverin lähettämä lomakuva.

Tiedostin toki, että pientä turvotusta tullut, kun farkut yhtäkkiä puristivat. Halusin silti selittää itselleni, että lempivaatteet ovat ihmeellisesti kutistuneet pesussa. Voisihan se olla tottakin, sillä olen ollut todella urheilullinen koko kesän, mutta nyt faktoja tarkastellessa huomaan, että olen samalla syönyt liikaa, syönyt jatkuvasti ravintolassa, juonut terassilla olusen ja toisenkin ja lisäksi vaivihkaa napostellut karkkia ja jäätelöä.

Painossa noin 5-7 kg ekstraa, mikä ei ole holtittomasti, mutta pituiselleni noin 10 prossaa kuitenkin. Kiitän, että havahduin näin varhain, kun on vielä jokseenkin helppoa palata takaisin hyvinvoinnin polulle.

Vierailija
48/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tosiaan sitä mieltä, että vaimosi ei ole käynyt aikaisemmin vaa'alla?

Vierailija
49/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstanaiset alapeukuttaa! :D Miksi ette asetu miehen puolelle?!

Vierailija
50/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla klassinen selitys apn huolelle: hän itse vanhenee ja kun lakkaa ottamasta eteen niin sehän on vaimon syy.

Käypä ihan lääkärillä, vaivaasi on lääkettä.

Vierailija
51/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun 23, miten tämä ketju liukuu...

"liukuminen" aiheutuu siitä kun m odet poistaa viestejä ketjusta eli ei ole järkeä sanoa että "numero 23" kun hetkessä se onkin numero 15.

52/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että vaimo on ottanut lisäkilot mielellään vastaan. Itsestäkin olis ihanaa, jos lihoessa rasva menis rintoihin. Keskity niihin asioihin, joita vaimossasi rakastat ja pidät hyvännäköisenä.

Mäkin ottaisin mieluusti lisätäytettä mun rintoihin.

Samat sanat, ovat itselläni sinänsä ihan kivan kokoiset ja ihanan pehmoiset sinänsä, mutta imetys latistutti niitä hieman. Olisi kivaa, jos niitä voisi saada muodoltaan hieman "paksummiksi".

Siis naiset, koetteko että olisi mukavampi olla isompien rintojen kanssa.

Taitaa kyllä olla niin että miesten takia niitä vingutte, ei niiden kanssa ole mukava elää.

Säälittävää.

Vierailija
53/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Totisesti +20kg tullut lisää. Vaihdevuodet, vakava masennus, lääkitys

Tosiaankin, rinnat on kasvanu.

Mutta olen terve vrt vakava masennus ym.

Miten tahtoisit armas puolisoni jatkaa?

Vakava masennus, mitään ei voi tehdä, järkky pelko yms

Vai näin +20???

Vierailija
54/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla stressi mikä ihmisiä lihottaa. Minä olen pysynyt saman kokoisena vaikka olen synnyttänyt neljä lasta, mutta mieheni lihonut ja stressiä kyllä kantanut yrityksestämme.

Vierailija
55/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat nykyään niin lihavia, että nykyajan hoikka on entisajan normi. Sitten lihavuutta pidetään normina. En ymmärrä.

Vierailija
56/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että vaimo on ottanut lisäkilot mielellään vastaan. Itsestäkin olis ihanaa, jos lihoessa rasva menis rintoihin. Keskity niihin asioihin, joita vaimossasi rakastat ja pidät hyvännäköisenä.

Mäkin ottaisin mieluusti lisätäytettä mun rintoihin.

Samat sanat, ovat itselläni sinänsä ihan kivan kokoiset ja ihanan pehmoiset sinänsä, mutta imetys latistutti niitä hieman. Olisi kivaa, jos niitä voisi saada muodoltaan hieman "paksummiksi".

Siis naiset, koetteko että olisi mukavampi olla isompien rintojen kanssa.

Taitaa kyllä olla niin että miesten takia niitä vingutte, ei niiden kanssa ole mukava elää.

Säälittävää.

Mulla on keskikokoiset rinnat. Ne oli ennen paljon isommat mutta laihdutin. Kaipaan niitä isompiani. Nämä roikkuukin nyt nykyään vähän tyhjinä. Eli todellakin kaipaan täytettä näihin, mutta en vyötärölleni. Ihan niiden ulkomuodon takia. En tykkää katsella näitä.

Vierailija
57/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on hienoa, että rinnat ja peppu ovat kasvaneet?

Itselläni kun tulee painoa lisää, niin yhtään ei mene rintoihin tai takamukseen. Kaikki läski kertyy vyötärölle ja reisiin ja pohkeisiin.

Sitten jos yhtään yritän laihduttaa, se vähäkin lähtee sitten rinnoista. Ilmeisesti olen jotenkin koomisesti kasattu, kun näin käy..

Vierailija
58/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmettelen aina miksi suomalaiset naiset ovat niin valtavan lihavia. En ole missään maassa nähnyt näin paljon ylipainoisi. En asu Suomessa. Mitä täällä on tapahtunut? Mitä ihmiset syövät?

Kysy mielummin, että kuinka paljon?

Hassua kun tästähän on ihan tutkittua tilastotietoa ja tutkimusten mukaan suomalaiset naiset ovat vähän pulskia mutta suomalaiset miehet ne vasta onkin ihan tynnyreitä.

Mitäs te miehet sitten syötte tai oikeammin kait juotte kun se kaljanjuonti tunnetusti kasvattaa tynnyrimahan 😂

Vierailija
59/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmettelen aina miksi suomalaiset naiset ovat niin valtavan lihavia. En ole missään maassa nähnyt näin paljon ylipainoisi. En asu Suomessa. Mitä täällä on tapahtunut? Mitä ihmiset syövät?

Kysy mielummin, että kuinka paljon?

Hassua kun tästähän on ihan tutkittua tilastotietoa ja tutkimusten mukaan suomalaiset naiset ovat vähän pulskia mutta suomalaiset miehet ne vasta onkin ihan tynnyreitä.

Mitäs te miehet sitten syötte tai oikeammin kait juotte kun se kaljanjuonti tunnetusti kasvattaa tynnyrimahan 😂

Vyötärölihavuus on Suomessa tutkitusti yleisempää naisilla kuin miehillä. Viittaan nyt THL:n väestötutkimuksiin. En tiedä mitä tutkimuksia sinä tarkoitat.

Vierailija
60/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaile päivittäin. Ilmoita hänet moneen eri laihdutus ryhmään. Synttäri ja joukulahjaksi jonkun liikuntapaikan kausikortti.