Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei ymmärrä lihoneensa

Vierailija
15.08.2023 |

Joskus vain kasuaalisti kehuu rintojensa tai peppunsa kasvaneen. No toki on, mutta melkein kaikki muukin on kasvanut, kun painoa on tullut n. 20 kg lisää. Miten palautan hänet todellisuuteen? Olen huolestunut vain hänen terveydestään, tietenkin.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmettelen aina miksi suomalaiset naiset ovat niin valtavan lihavia. En ole missään maassa nähnyt näin paljon ylipainoisi. En asu Suomessa. Mitä täällä on tapahtunut? Mitä ihmiset syövät?

Miksi sinulla on valikoiva näkö? Suomalaiset miehet ovat naisia lihavampia.

On sillä valikoiva näkö. Ulkomailla on ihmiset ihan yhtä lihavia, ainakin länsimaissa, ihan sukupuolesta riippumatta. Jossain Jenkeissä vielä isompia.

Vierailija
22/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit pätkääkään huolestunut, niin auttaisit etkä kertoisi asioistanne täällä.

Toivoisin, että kaikki ne, jotka eivät siedä:

-että naisella on kiloja ymmärtäisivät ostaa ilokseen luudan

- että nainen on liian pitkä,

ymmärtäisivät turvautua hiilihankoon läheisyyden kaipuussasn

- että naisella on liian suuret rinnat,

tarrautuisivat lautaan,

- että naisella on liian pienet rinnat, kuolaisivat melonien päälle

Jne

Ja jättäisivät naiset kokonaan rauhaan

Ois parempi kaikille

-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, 15! Ajattelepa uudelleen. Elämään pystyminen ei riipu ylipainosta ja muiden sanomisista. Kaipa itse tiedät olevasi sopivassa painossa. Tuota läski -sanaa ihmisistä puhuttaessa voi pitää todella avuttomana ja rumana ilmaisuna. Ikävää, että olet niin herkkä itse, että jonkun muun puheet pääsevät uhkaamaan sinua noin kovasti. Joku kanssasi samoin ajatteleva saattaa suutuspäissään sanoa sinua läskiksi - sittenkö loppuisi elämäsi?

Vierailija
24/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaimosi olisi huolissaan lihomisesta, koska suhteen alkuaikoina kerroit rakastuneensa hänen älyynsä ja ulkonäkö on vain pinnallisuutta. Nyt lipevyytesi saa ansionsa mukaan läskien muodossa.

Vierailija
25/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä kuulkaas suhteen nainen ihmettelee kun syö miehensä kanssa samaa ruokaa. Mies on aina vain pikkupoika, tuo laiha tikku jonka korvat näkyvät tolpan takaa. Ja itse on kohta tynnyri, vaikka samaa on syöty vuosikausia. Estrogeeni on osasyy.

Eikö nainen voi syödä samaa ruokaa oman kulutuksensa mukaan eikä miehen kulutuksen mukaan? Siis samaa ruokaa, mutta n. 20 % vähemmän?

Vierailija
26/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret perheelliset on melkoisia köntyksiä, aamulla just töihin pyöräillessä ihmettelin miten hemmetin isoja voivat olla, ja taatusti huonokuntoisia, sekä äidit että isät. Eikä nämäkään olisi kävelleet, mutta kun toista lasta piti työntää vaunuissa ja toinen meni kolmipyörällä. Ymmärrän sen että raskaudet lihottaa, mutta miksi se isäkin pullahtaa siinä vaiheessa?

Vierailija
27/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso voi itse laihduttaa omat liikakilot. Se voi kannustaa toista osapuolta samaan.

Paino sanalla "voi".

Vierailija
28/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24: olikin alkuperäinen viesti 15 jo kadonnut, eli jäi vaille vastaanottajaa.

Vierailija
29/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole vaimoa.

Vierailija
30/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas mies valittaa että oon laihtunut ja toivoo 5 tai 10 kg lisää painoa mulle.

Vierailija
31/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun 23, miten tämä ketju liukuu...

Vierailija
32/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon lihominen johtuu miehestä ja toisinpäin. Yhdessä on kiva syödä ja laiskistuu. Menepä ite puntarille, läsö.

Vierailija
33/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitin miesystävälleni että olen lihonut. Vastasi ettei muutama liikakilo haittaa. Mulle se oli väärä vastaus, koska olisin halunnut hänen sanovan, että tee helvetti nyt jotain! Olisi kannustanut eikä hyväksynyt.

Yhtäkkiä tullut 5kg ja itseäni se ahdistaa, ja olen aika vanha joten vaikea on kiloja tiputtaa kun aineenvaihdunta on hidastunut.- Mun mielestä ei pidä hyväksyä mitä tahansa, tulee mieleen että kaikkiko tuolle kelpaa, eikö mitään tasoa pidä? SE masentaa.

Vierailija
34/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi läskisonnille pitäisi missi olla?

Vierailija
35/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että vaimo on ottanut lisäkilot mielellään vastaan. Itsestäkin olis ihanaa, jos lihoessa rasva menis rintoihin. Keskity niihin asioihin, joita vaimossasi rakastat ja pidät hyvännäköisenä.

Mäkin ottaisin mieluusti lisätäytettä mun rintoihin.

Samat sanat, ovat itselläni sinänsä ihan kivan kokoiset ja ihanan pehmoiset sinänsä, mutta imetys latistutti niitä hieman. Olisi kivaa, jos niitä voisi saada muodoltaan hieman "paksummiksi".

Vierailija
36/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso voi itse laihduttaa omat liikakilot. Se voi kannustaa toista osapuolta samaan.

On turha kuvitella, että tuonkokoinen rasvapallura saisi ikinä laihdutettua niitä läskejä pois. Ne seuraa hautaan asti (sääli arkunkantajia).

Vierailija
37/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi läskisonnille pitäisi missi olla?

Miksi palstanaiset ovat tällaisia?

Vierailija
38/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihmettelen aina miksi suomalaiset naiset ovat niin valtavan lihavia. En ole missään maassa nähnyt näin paljon ylipainoisi. En asu Suomessa. Mitä täällä on tapahtunut? Mitä ihmiset syövät?

Ei se näöstä johdu. Miehelläni oli tapana sanoa vastaavissa tilanteissa, että se on miehillä eri asia.

Vierailija
39/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon lihominen johtuu miehestä ja toisinpäin. Yhdessä on kiva syödä ja laiskistuu. Menepä ite puntarille, läsö.

Olipa yllätys, että nainen syyttää miestä jopa omasta lihomisestaan. Sellainen vastuunkantaja nainen on.

Vierailija
40/70 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sillä valikoiva näkö. Ulkomailla on ihmiset ihan yhtä lihavia, ainakin länsimaissa, ihan sukupuolesta riippumatta. Jossain Jenkeissä vielä isompia.

Onko naiset yhtä lihavia Italiassa, Virossa, Ranskassa, Ruotsissa, Norjassa jne ?