Vaimo ei ymmärrä lihoneensa
Joskus vain kasuaalisti kehuu rintojensa tai peppunsa kasvaneen. No toki on, mutta melkein kaikki muukin on kasvanut, kun painoa on tullut n. 20 kg lisää. Miten palautan hänet todellisuuteen? Olen huolestunut vain hänen terveydestään, tietenkin.
Kommentit (70)
Mulla on vähän sama juttu. Klassisesti mentiin naimisiin ja mukelo. Tuntuu, että vaimo lopetti täysin panostuksen ulkonäköön ja painoon. Ruokaa ja karkkia menee ja verkkarit vakiona päällä.
Itse pidän kunnosta huolta, en käytä koskaan verkkareita. Käyn joka ilta suihkussa ennen vuoteeseen menoa. Suuvettä ja dödöä. Yritän ehdotella liikkumista ja ulkonakäymistä, mutta ei sen enää niin väliä kuulemma. Olemme vasta nelikymppinen pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas mies valittaa että oon laihtunut ja toivoo 5 tai 10 kg lisää painoa mulle.
Joo, olen todennut, ettei äijille kelpaa mikään.
Vanhat, mahakkaat ukotkin unelmoivat naisesta, joka on ikuisesti nuori, joka on hoikka, mutta iso tissinen ja -persauksinen. Ällöttävää.
Tämä. En myöskään tajua sitä itsekkyyden määrää mitä miehissä on. Siis juurikin nuo vatsakkaat miehet jotka niin lihavia etteivät kunnolla pysty kävelemään ja jos jonkun niin tuollaisen ihrakasan pitäisi kyllä ensimmäiseksi katsoa peiliin ja tehdä omalle keholleen jotain ennen kuin alkaa vinkumaan naisten painosta.
Onko lihava miehesi vinkunut sulle lihavuudestasi vai meistä puhut?
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että vaimo on ottanut lisäkilot mielellään vastaan. Itsestäkin olis ihanaa, jos lihoessa rasva menis rintoihin. Keskity niihin asioihin, joita vaimossasi rakastat ja pidät hyvännäköisenä.
Mäkin ottaisin mieluusti lisätäytettä mun rintoihin.
Samat sanat, ovat itselläni sinänsä ihan kivan kokoiset ja ihanan pehmoiset sinänsä, mutta imetys latistutti niitä hieman. Olisi kivaa, jos niitä voisi saada muodoltaan hieman "paksummiksi".
Siis naiset, koetteko että olisi mukavampi olla isompien rintojen kanssa.
Taitaa kyllä olla niin että miesten takia niitä vingutte, ei niiden kanssa ole mukava elää.
Säälittävää.
No mitä sinä rintojen kanssa elämisestä tiedät, jos olet mies? Kyllä minä ainakin olen tyytyväinen suuriin rintoihini. En ole mikään kilpajuoksija, joten mitäpä nämä menoa haittaisivat. Muuhun liikuntaan löytyy sopivat urheiluliivit. Joskus ketuttaa, kun jotkut muuten sopivat vaatteet eivät mahdu päälle rinnoista, mutta vika on silloin vaatteissa eikä minussa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän sama juttu. Klassisesti mentiin naimisiin ja mukelo. Tuntuu, että vaimo lopetti täysin panostuksen ulkonäköön ja painoon. Ruokaa ja karkkia menee ja verkkarit vakiona päällä.
Itse pidän kunnosta huolta, en käytä koskaan verkkareita. Käyn joka ilta suihkussa ennen vuoteeseen menoa. Suuvettä ja dödöä. Yritän ehdotella liikkumista ja ulkonakäymistä, mutta ei sen enää niin väliä kuulemma. Olemme vasta nelikymppinen pari.
Onko teillä lapsia?
Osta kotiin kuntopyörä vaivihkaa ja sitten houkuttelet vaimon sitä polkemaan joka päivä. Kyllä se sitten alkaa laihtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos sairauden takia tulee 20kg sille ei mitään voi.
Uskokaa jo, mikään sairaus tai lääkitys ei suoraan lihota, vaan saa ihmisen syömään normaalia enemmän, mikä sitten lihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia?
Onko teillä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös vähän sama juttu, päinvastoin vaan. Naimisiin ja kaksi lasta. Huolehdin ulkonäöstäni ja hygienistani. Jumppasin raskauksien jälkeen kropan suht kuosiin, vaikka töitä vaati. Liikun paljon, usein lasten kanssa. Vaan mies...makaa illat sohvalla kaljan ja lenkkimakkaran ympäröimänä. Plösähtänyt joka suuntaan. Ei löydä edes puhtaita kalsareita. En jaksa välittää ukosta enää. Lasten takia yritän olla huomauttamatta, kun ukko suuttuu. Jossain vaiheessa jätän mokoman.
Huono vaimo. Ja varmaan myös huono äiti.
Tämä. En myöskään tajua sitä itsekkyyden määrää mitä miehissä on. Siis juurikin nuo vatsakkaat miehet jotka niin lihavia etteivät kunnolla pysty kävelemään ja jos jonkun niin tuollaisen ihrakasan pitäisi kyllä ensimmäiseksi katsoa peiliin ja tehdä omalle keholleen jotain ennen kuin alkaa vinkumaan naisten painosta.