Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä myisitte huutokauppakeisarille, jos tulisi teidän luo ostamaan tavaraa?

Vierailija
03.07.2026 |

Katon tätä pöljää ohjelmaa. Ihmiset myy huutokauppakeisarille (en muista nimeä, joku Aki?) aina vähän turhan halvalla kaikkea. Mitä myisitte itse? Mikä on sellaista, mistä haluaisitte eroon niin kovasti, että myisitte ihan alihintaan?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukit 

Vierailija
2/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin kertakaikkiaan mitään sopivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain romua myisin...

Vierailija
4/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin turhan halvalla? Jos haluaa saada samat rahat kuin Aki, niin sitten laittaa esineen itse myyntiin ja huomaa, että ei sitä rahaa tullut edes sitä, mitä Aki tarjosi.

Vierailija
5/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin kuolinpesästä saatu roina, on antiikkikalusteita tms. Tuolla ne kerää pölyä autotallissa kun en oo itse jaksanut laittaa myyntiin.

Vierailija
6/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo väitteesi alihintaan myynnistä on typerä ja sitä toistetaan ymmärtämättömien ja kateellisten toimesta.

Mikään ei pakota myymään Akille, vaan voit yrittää myydä rojusi itse sillä hinnalla kuin haluat. Mutta huomioi, ettei myyminen ole helppoa.

Hän tarjoaa myyntikanavan, tekee työt, kuljettaa tavarat ja välillä korjauttaakin ne, eli hän myy PALVELUA. Ja kantaa myös riskin siitä, ettei roju mene kaupaksi. Olen monesti ihmetellyt, miten tuo homma voi edes kannattaa noin pienillä katteilla. Sentään vähintään viikon työ ja ties miten paljon ajelua tavaran perässä ainakin kolmelle ihmiselle. En tiedä, paljonko ja miten hän maksaa sille porukalle, joka avustaa huutokauppapäivinä.

Sitä  kaikkea kutsutaan yritystoiminnaksi.

Vierailija
7/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on perintönä Arabian astioita, jopa yksi kannu piippuleimalla. Niitä voisi tarjota, jos hän niistä saisi hyvän hinnan.

Vierailija
8/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Aki on vastenmielinen muinaisjäänne. Ihan kuin joku hevoskauppias suomifilmissä. 

Vierailija
9/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetin tuolin, Heli maksaisi vaikka 2000€🤣

Vierailija
10/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin toissa kesänä Palsanmäen huutokaupassa ja hämmästyin siitä rojusta. Oli heikkolaatuisempaa kuin Etelän kirpputoreilla, vääntyneitä vapoja, ruostuneita uistimia jne, mutta eipä ollutkaan tv-kamerat paikalla.

Silti pihalla oli valehtelematta 2000 ihmistä suorassa auringonporotuksessa huutamassa ja viereinen pelto ajoneuvoja tulvillaan. Itse lähdin kesken pois, en vain pystynyt olemaan siinä tungoksessa eikä ne kalastusvälineetkään innostaneet.

Ostin pari paitaa.

Vierailija
11/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään mitään. Aki on vastenmielinen muinaisjäänne. Ihan kuin joku hevoskauppias suomifilmissä. 

Aika ikävästi haukut sinulle tuntematonta ihmistä. 

Vierailija
12/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasa ripulipskaa koko mies jonka silmät harittaa, Heli oikea matami mimmi violetteine hiuksineen. 

Vierailija
13/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ikävästi haukut sinulle tuntematonta ihmistä. 

Tervetuloa vauvapalstalle, täällä jokainen saa osansa, myös sinä 😘

Vierailija
14/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin toissa kesänä Palsanmäen huutokaupassa ja hämmästyin siitä rojusta. Oli heikkolaatuisempaa kuin Etelän kirpputoreilla, vääntyneitä vapoja, ruostuneita uistimia jne, mutta eipä ollutkaan tv-kamerat paikalla.

Silti pihalla oli valehtelematta 2000 ihmistä suorassa auringonporotuksessa huutamassa ja viereinen pelto ajoneuvoja tulvillaan. Itse lähdin kesken pois, en vain pystynyt olemaan siinä tungoksessa eikä ne kalastusvälineetkään innostaneet.

Ostin pari paitaa.

Ja kuvitella että hölmöt vielä maksaa tuota kaatopaikkarojusta satoja jopa tuhansia euroja. 

Vierailija
15/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo väitteesi alihintaan myynnistä on typerä ja sitä toistetaan ymmärtämättömien ja kateellisten toimesta.

Mikään ei pakota myymään Akille, vaan voit yrittää myydä rojusi itse sillä hinnalla kuin haluat. Mutta huomioi, ettei myyminen ole helppoa.

Hän tarjoaa myyntikanavan, tekee työt, kuljettaa tavarat ja välillä korjauttaakin ne, eli hän myy PALVELUA. Ja kantaa myös riskin siitä, ettei roju mene kaupaksi. Olen monesti ihmetellyt, miten tuo homma voi edes kannattaa noin pienillä katteilla. Sentään vähintään viikon työ ja ties miten paljon ajelua tavaran perässä ainakin kolmelle ihmiselle. En tiedä, paljonko ja miten hän maksaa sille porukalle, joka avustaa huutokauppapäivinä.

Eiköhän niistä telkkarihommista kuitenkin mukavasti saa lisää. Sehän on selvä, ettei tuo muuten olisi kannattavaa. 

Vierailija
16/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän niistä telkkarihommista kuitenkin mukavasti saa lisää. Sehän on selvä, ettei tuo muuten olisi kannattavaa. 

Mistä keksit, että heille maksetaan tuosta?

Vierailija
17/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himmeleitä, 50- lunun nuortenkirjoa  noin 100 kpl, verhoja, pöytäliinan, muovisia joulukoristeita,  virvelin ajokelalla

Vierailija
18/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään sillä haluan trokarit pois välistä ja oikean hinnan minkä tuotteesta saa 

Vierailija
19/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myisin Helille ainakin vanhaa kotimaista lasia. 

Vierailija
20/21 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myisin ei oota, minua tuollainen tinkiminen lähinnä ärsyttää. Eikä ole mitään tavaraa josta haluaisin eroon niin pahasti, että mikä tahansa hinta käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän