Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasu-keskustelussa selvisi päiväkodin tätien inho lapsiamme kohtaan

Vierailija
14.10.2010 |

Kylläpä surettaa, pakko purkautua johonkin, kun olen jo monta päivää asiaa itsekseni murehtinut.

Kävin alkuviikosta päiväkodin varhaiskasvatussuunnitelma-keskusteluissa ja aina tähän päivään saakka olen ollut siinä uskossa jotta kaikki on hyvin. Aina hakiessa on sanottu päivän menneen hyvin, välillä jotain ettei ruoka maistunut tai ei nukkunut päiväunia tms. mutta ei mitään sen kummempaa.

No nyt tuli sitten tuutin täydeltä. Kummankaan keskustelussa ei kuulunut yhden yhtä positiivista sanaa, 4v kuulema haukkuu toisia tyhmiksi, nipistelee, ei syö reippaasti (joten ottaavat lopulta lautasen pois) ja eskarilainen on liian omapäinen ja aina johtaa leikkiä jne.

Varmasti tekevätkin noin, sitä en kiellä, mutta olisihan se ollut kiva tietää noista ongelmista aikaisemminkin. Eskarilaisen täti vieläpä sanoi että ei kai sinulle nyt tule tunne että lapsesi on meille vain riesa!!

Ai etteikö tullut. Itse vedän työhönohjausta ja yksilökeskusteluja, niin AINA etsin vaikka väkisin mahdollimman monta positiivista asiaa kerrotavaksi, mutta ilmeisesti meidän lapset sitten ovat niin kamalia. Edellisessä päiväkodissa ei mitään ylinegatiivista kuulunut, lapset olivat pidettyjä ja käyttäytyivät hyvin.

Olisi kyllä kiva ollut etukäteen tietää näistä ongelmista eikä vasta 3kk jälkeen. Kun koskaan ei ole sanallakaan sanoneet mistään. Menin keskusteluihin hyvillä mielin ja tulin takaisin aivan lyötynä. Olivat nämä tädit kuulema vaihtaneet keskenään mietteitä kuinka menee toisella ja toisella lapsella. Eli olivat keskustelleet keskenään, ei meille eikä tätä ennen meidän kanssa.

Olen ihan masiksessa, yöunetkin on mennyt ja arvatkaa vaan onko kiva viedä enää lapsia hoitoon?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on

Vierailija
62/63 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka näistä ikivanhoista keskusteluista hyötyy, kuka näitä jatkuvasti nostelee? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma kuin aloittajalla. Poika on nyt jo koulussa. Mutta päiväkodissa aina päivän jälkeen sanottiin että hyvä päivä jne. Sitten vasukeskustelussa tuli täyslaidallinen kuinka poika on ihan mahdoton eikä yhtään osata kasvattaa. Miten poika osaa kyllä paljon MUTTA ei pidä pitää yhtään parempana kuin on. Miten hän on kaikin puolin vääränlainen. Lopulta mies alkoi käydä yksin vasukeskusteluissa, kun en jaksanut sitä lapsen haukkumista. Nyt poika on koulussa ja pärjää onneksi hyvin.