Miten tulkitsisin oikein:mies puhuu erityisen lempeällä,
osin hiljaisella äänellä,kun puhuu minulle,ja katsoo välillä pitkään intensiivisesti silmiin?
Miten tulkitsisit miehen käytöstä?
Olemme tavanneet vasta pieni aikamääre sitten,olemme kavereita/tuttuja.
Kommentit (32)
Kukaan ei voi täällä tietää, usko minua. Lopeta ylianalysointi ja kysy suoraan jos haluat tietää.
Kerta manipuloi kierosti niin kannattaa tarkistaa ettei olekin nainen.
Se tarkoittaa että mies haluaa sinut juoppokuskiksi ensi viikonloppuna. Aivan selkeä klassinen tapaus.
Tarkoittaa että mies haluaa pelata kanssasi ristiseiskaa ja kuunnella merisäätä.
Lukenut pelimiehille suunnattua kirjallisuutta.
Jostain syystä mies näkee tarpeelliseksi feikata sinulle käytöstään. Mikä sitten on motiivi, ei me voida tietää. Tai no, mikä miesten motiivi nyt yleensä on.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä mies näkee tarpeelliseksi feikata sinulle käytöstään. Mikä sitten on motiivi, ei me voida tietää. Tai no, mikä miesten motiivi nyt yleensä on.
Luulisi naisten enemmän feikkaavina tietävän paremmin.
Vaihtoehtoja on loputtomiin mutta itse veikkaisin että mies on ihastunut ja tekee tuon tiedostamattaan.
Ihanaa syyshäät tulossa. Sydämiä.
Vierailija kirjoitti:
Yrittää ääntään muuntamalla ja muilla klassisilla, opetelluilla eleillä manipuloida sinua luulemaan, että on ihastunut sinuun.
Miksi heti alkuunsa olettaa pahaa tyypistä, josta ei tiedä mitään? Mukavat ihmiset eivät tee niin.
Mies on lukenut hammaslääkärin vastaanotolla olleita vanhoja naistenlehtiä ja osaa kaikki kliseet joilla saa naisen ihastumaan itseensä.
Taas näitä *mitä mies ajattelee, kun pukeutuu siniseen minut nähdessään*
🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittää ääntään muuntamalla ja muilla klassisilla, opetelluilla eleillä manipuloida sinua luulemaan, että on ihastunut sinuun.
Miksi heti alkuunsa olettaa pahaa tyypistä, josta ei tiedä mitään? Mukavat ihmiset eivät tee niin.
Niin, me kaikki emme ole kovin mukavia ihmisiä.
-eri
Aika näyttää. Nosta se käsi pois paniikkinappulalta ja anna asioiden edetä ihan omalla painollaan.
Minä tutustuin juuri tällaiseen mieheen. Ajattelin ensiksi että onko hän ihastunut mutta asia ei ollut näin ollenkaan.
Mies ikään kuin puhuu kuin puhuisi lapselle?
Ottanut rauhoittavia? Onko aina tauko kun haluaa vastata tai joudut sanomaan pariin kertaan?