Mihin naiset tarvitsevat parisuhdetta?
Olen nyt ollut sinkkuna useamman vuoden. Aluksi se oli ahdistavaa ja pelottavaa, koska olinhan ollut parisuhteissa koko aikuisikäni. Nyt kun on tottunut yksinoloon, en halua miestä vaivoikseni enää ikinä. Suurin osa parisuhteistahan on täyttä pashaa ja tästähän on tehty tutkimuksiakin, että sinkut ja lapsettomat naiset on kaikista onnellisimpia, koska miehet luistavat vastuusta kotona ja lapsien hoidosta ja ovat tunnetaidoiltaan vauvan tasolla. Mihin tarviitte niitä miehiä parisuhteilijat?
Kommentit (127)
Haluan rakkautta, läheisyyttä ja kumppanuutta mieheltä. Siksi haluan parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Haluan rakkautta, läheisyyttä ja kumppanuutta mieheltä. Siksi haluan parisuhteen.
Tosin en nimenomaan tarvitse parisuhdetta, osaan olla yksinkin.
Laittamaan peilit ja hyllyt seinään, lamput kattoon, vaihtamaan autosta renkaat ym. Kantamaan kaikki painavat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama toisinpäin. Naista ei tarvitse muuhun kuin seksiin. Ja sitä saa maksullisilta yllin kyllin.
Ei niiltä seksiä saa vaan voit rahaa vastaan masturboida itsesi naiseen. Seksi on jotakin sellaista, mitä molemmat haluavat seksuaalisista syistä.
Niin no, samapa se, millä termillä sitä kutsuu, kunhan sillä on onnellinen loppu.
On kivampi elää tätä tavallista ja välillä paskaakin arkea jakaen sen kivan ihmisen kanssa. Puoliso oli just parin viikon reissussa ja kyllä koti tuntuu erilaiselta, kun toinen ei ole läsnä. Kotona ollessa istumme usein molemmat olkkarissa omien läppärien äärellä, mutta se tuntu kun toinen on siinä huoneessa myös.
https://www.youtube.com/shorts/1FpMFF07nZA
Kun toinen ei jaksa, niin toinen tukee. Sitä nukkuukin hiukan paremmin, kun toinen on vierellä (ei kiinni, hajurako täytyy olla, muuta vierellä kuitenkin). Tykkään tehdä asioita enemmän yhdessä kuin yksin, on se sitten vaikka kävelylenkki tai syöminen.
Naisista on trendikästä ja modernia olla miesvihaaja eli "vapaaehtoisesti" sinkku. Ja tietenkin koira + matkustelua (seksisuhteita ja yhden illan juttuja ulkomaalaisten kanssa).
Suominaisten taso on pyöreä 0.
Ne jotka sanovat seksin tärkeäksi kuulkaa tämä:
Tutkimusten mukaan 60% naisista saa orgasmin masturboidessa helpommin kuin seksissä miehen kanssa. Luin tämän kerran naistenlehden kyselystä.
En muista oliko Anna vai Menaiset.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ilman miestä lakkaa olemasta.
Entä mies ilman naista?
Epäonnistuja?
Kenties?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetaidot ei auta kun tarvitaan järkeä.
Sitäkään ei miehillä ole.
Vierailija kirjoitti:
Naisista on trendikästä ja modernia olla miesvihaaja eli "vapaaehtoisesti" sinkku. Ja tietenkin koira + matkustelua (seksisuhteita ja yhden illan juttuja ulkomaalaisten kanssa).
Suominaisten taso on pyöreä 0.
Ihminen voi olla sinkku ilman, että vihaa vastakkaista sukupuolta.
Onhan se totta, että parisuhteessa on paljon vastuuta ja taakkaa. Ja monet niin naiset kuin miehetkin haluavat mennä sieltä mistä aita on matalin. Ja sinkkuus on loppujen lopuksi aika avartavaa.
kutkaa syvemmältä kuin sormi ulttuu keppi hepokin hieroo vain huulia
Vierailija kirjoitti:
Minulla elämänlaatu parani huomattavasti kun aloitin parisuhteen hyvän miehen kanssa.
Ns. ystäviltä olen saanut selkäänpuukotusta ja kateutta, mutta mieheltä en koskaan. Saan kivaa seuraa, mies tekee puolet kotitöistä, ajaa autoa surkeillakin keleillä, tykkäämme tehdä samoja asioita, saan seksiä, saan kiitollisuutta tekemistäni hyvistä ruuasta jne.
Kukaan mies ei ole ikinä puukottanut sinua selkään? Vau :o
Naiset on inceleitä miesvihansa takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla elämänlaatu parani huomattavasti kun aloitin parisuhteen hyvän miehen kanssa.
Ns. ystäviltä olen saanut selkäänpuukotusta ja kateutta, mutta mieheltä en koskaan. Saan kivaa seuraa, mies tekee puolet kotitöistä, ajaa autoa surkeillakin keleillä, tykkäämme tehdä samoja asioita, saan seksiä, saan kiitollisuutta tekemistäni hyvistä ruuasta jne.Kukaan mies ei ole ikinä puukottanut sinua selkään? Vau :o
Miehet nimenomaan puukottaa selkään, mutta naiset eivät noteeraa sitä :D. Miehet pitävät naisia vain esineinä, reikinä ja alempiarvoisina. Miehet pettävät enemmän ja huutavat miten se on heidän luontonsa, samalla vaatien naisilta absoluuttista uskollisuutta. Mies olettaa ja jopa pakottaa akan nimenvaihtoon, vaikka ei itse tekisi koskaan samaa. Mies tietää nimenvaihdon olevan nöyryyttävää, ja silti hän olettaa naiselta samaa. Sanoisin, että aika kaksinaamaista.
Koko heterosuhde perustuu miehen kaksinaamaisuudelle, mutta akan aivot rekisteröi vain toisen naisen synnit. Heteroakathan on kannattaneet jopa miehen oikeutta lyödä. Mitä vaan mies tekee, on heterokana sen puolella.
Ainakin voin sanoa että mun vaimo ei ole mun kanssa rahan eikä lasten takia. Kuopuskin muutti pois kotoa ja vaimoni on miljonääri.
Väkisinkin tykkää minusta. Muuta syytä voi juuri olla.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin voin sanoa että mun vaimo ei ole mun kanssa rahan eikä lasten takia. Kuopuskin muutti pois kotoa ja vaimoni on miljonääri.
Väkisinkin tykkää minusta. Muuta syytä voi juuri olla.
Ja minä voin sanoa sulle tyttö, että lässyn lässyn läää !
Mikä trendijuttu tää sinkkuus nyt on?
Ei mihinkään. Ihana olla siistissä kodissa keskenään ja tehdä mitä haluaa.
Eikö teillä muilla sinkkunaisilla ole koskaan läheisyyden ja fyysisen kosketuksen kaipuuta? Olen todella itsenäinen, en ole koskaan edes seurustellut, vaikka olen jo 31 v. Silti toisinaan tulee varsinkin iltaisin olo, että olisi ihana, jos olisi joku lähellä - siis myös henkisesti, tukena jos on vaikeaa, jolle saisi puhua jne.
En tiedä että kaipaanko siksi, kun en ole sitä kokenut enkä osannut pettyäkään. Arki tulee toki vastaan joka suhteessa, ja sen vuoksi en läheisyydenkaipuustani huolimatta ole nyt jotakuta hätäisesti yrittänyt saada suhteeseen, mutta jos löytyisi joku sellainen, jonka kanssa voisi kuvitella myös sen arjen muutenkin toimivan
En ikinä koskisi mieheen. Lapsen saa nykyään luovuttajalta ja adoptoimalla tai yhden illan jutusta. Heterosuhteet ovat ihan järkyttäviä, kukaan oikeasti loogiseen ajatteluun kykenevä nainen ei alennu tuollaiseen. Miehet ovat aina vihanneet naisia, halunneet vain poikia, välittäneet vain omasta edustaan. Miehet ovat väkivaltaisia, kontrolloivia ja uhoavat itse haluavansa naisista vain seksiä. Kukaan mies ei koskaan tuomitse naisvihaa tai naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, siinä missä akat on kanalaumana aina linjoilla valmiina puolustamaan miesten upeaa ihmisyyttä!
Eikö ole aika selvää, ettei miehet akoistaan välitä? Kaikki avioliiton velvollisuudet on naisille, ja miehet ovat niitä jotka pettävät ja vaihtavat nuorempaan. Ihan älytön riski olla fyysisesti vahvemman ihmisen kanssa, joka vihaa sukupuoltani. Pyllistellä pitäisi ja imeä limat naamalle, nimi vaihdettuna kuin koiralla. Ta**aisin itseni ennemmin kuin eläisin heteronaisen elämää. Sille on syynsä miksi miehet välttelee kaikkea naisellista.