Mihin naiset tarvitsevat parisuhdetta?
Olen nyt ollut sinkkuna useamman vuoden. Aluksi se oli ahdistavaa ja pelottavaa, koska olinhan ollut parisuhteissa koko aikuisikäni. Nyt kun on tottunut yksinoloon, en halua miestä vaivoikseni enää ikinä. Suurin osa parisuhteistahan on täyttä pashaa ja tästähän on tehty tutkimuksiakin, että sinkut ja lapsettomat naiset on kaikista onnellisimpia, koska miehet luistavat vastuusta kotona ja lapsien hoidosta ja ovat tunnetaidoiltaan vauvan tasolla. Mihin tarviitte niitä miehiä parisuhteilijat?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
En ikinä koskisi mieheen. Lapsen saa nykyään luovuttajalta ja adoptoimalla tai yhden illan jutusta. Heterosuhteet ovat ihan järkyttäviä, kukaan oikeasti loogiseen ajatteluun kykenevä nainen ei alennu tuollaiseen.
?
Jakamaan menoja. Ja osallistumaan arjen pyöritykseen. Yhteiset lapset.
Kyllä selviäisin sinkkuna ja olen selvinnytkin mutta en halua olla sinkku koska rakastan miestäni ja elämäni on niin paljon onnellisempaa hänen kanssaan kuin yksin. Liian monet kyllä hakeutuu parisuhteisiin ilman rakkautta
Varmaan johonkin,koska suurin osa naisista sitä kuitenkin haluaa,onneksi.
Aloitus voisi olla omani. Oikeastaan harmittaa vain se, miksen jo aikaisemmin tajunnut, etteivät parisuhteet ole minun juttu. Olen kuitenkin aina tiennyt, etten halua lapsia. Ihan turhaan olen aikanaan tehnyt isojakin kompromisseja miesten ja parisuhteiden vuoksi, ja saanut lopulta palkakseni vain sydänsuruja. Toki olin nuorempana jossain määrin läheisriippuvainen, minkä vuoksi suhteisiin halusin. Nyt kun on terapiat käyty niin ei ole enää mitään halua eikä syytä luopua tästä itsenäisyydestä ja vapaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka sanovat seksin tärkeäksi kuulkaa tämä:
Tutkimusten mukaan 60% naisista saa orgasmin masturboidessa helpommin kuin seksissä miehen kanssa. Luin tämän kerran naistenlehden kyselystä.
En muista oliko Anna vai Menaiset.
Ei minulla ainakaan pelkkä orgasmi poista panetusta :0 Vaan se elimen saaminen sisään on ihan fyysinen tarve joka ei poistu kuin naimalla. Haluan peniksen (dildo ei tunnu samalta) sisääni ja tuntea miehen painon päälläni, suutelua, suuseksiä, yhdyntää, hiplailua. Ei näitä masturboimalla saa. Lisäksi nainen saa varmasti orgasmin myös miehen kanssa, jos vain viitsii kertoa miehelle, mitä tarvitsee. Jos mies ei halua näitä asioita naiselle tehdä tai on välinpitämätön naisen nautinnon suhteen niin sitten pitää etsiä uusi mies.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä koskisi mieheen. Lapsen saa nykyään luovuttajalta ja adoptoimalla tai yhden illan jutusta. Heterosuhteet ovat ihan järkyttäviä, kukaan oikeasti loogiseen ajatteluun kykenevä nainen ei alennu tuollaiseen. Miehet ovat aina vihanneet naisia, halunneet vain poikia, välittäneet vain omasta edustaan. Miehet ovat väkivaltaisia, kontrolloivia ja uhoavat itse haluavansa naisista vain seksiä. Kukaan mies ei koskaan tuomitse naisvihaa tai naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, siinä missä akat on kanalaumana aina linjoilla valmiina puolustamaan miesten upeaa ihmisyyttä!
Eikö ole aika selvää, ettei miehet akoistaan välitä? Kaikki avioliiton velvollisuudet on naisille, ja miehet ovat niitä jotka pettävät ja vaihtavat nuorempaan. Ihan älytön riski olla fyysisesti vahvemman ihmisen kanssa, joka vihaa sukupuoltani. Pyllistellä pitäisi ja imeä limat naamalle, nimi vaihdettuna kuin koiralla. Ta**aisin itseni ennemmin kuin eläisin heteronaisen elämää. Sille on syynsä miksi miehet välttelee kaikkea naisellista.
Huh onpa sinulla positiivinen mieskuva :DD olen samaa mieltä tuosta, että naisvihaa on liikaa, mutta niitä miehiä ei valitakaan kumppaniksi : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mihinkään jossei mies ole sitten varakas ja voi parantaa elämänlaatua. Muutenhan se on pelkkää stressiä, ongelmia extra pyykkiä ja muuta siivoa. Hirveetä rahan menoa ruokaa jne. harvemmin saa edes nukkua hyvin.
Kannattaisi hankkia mies joka osaa siivota ja pestä pyykkiä. Mistä ihmeestä te näitä mammanpoikia oikein löydätte?
Kyllä jokainen mies osaa siivota ja pestä pyykkiä, mutta ei jaksa kovin usein niin tehdä.
Samaa olen miehenä ihmetellyt. Miehet tarvitsevat parisuhdetta säännölliseen seksiin, mutta naisista en ota selvää.
Ihmiselle on luonnotonta olla sinkkuna. Pariutuminen on lajityypillistä käyttäytymistä.
Mulle hyvä, toimiva parisuhde on elämän tärkein ja läheisin ihmissuhde. En ole samalla tavalla läheinen ystävien tai sukulaisten kanssa, ja lapsia mulla ei ole. Ilman parisuhdetta sellainen kumppanuus jää puuttumaan. Olen ollut pitkiä aikoja sinkkuna kolme- ja nelikymppisenä ja kyllä silloin oli ajoittain hyvin yksinäistä, koska valtaosalla on perhe, johon suurin osa sosiaalisuudesta kohdistetaan.
En tarvitse välttämättä yhdessä asumista tai jatkuvaa näkemistä, eli parisuhteen huonot puolet jäävät sillä tavoin vähemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään mun miehestä. Meillä on paljon yhteisiä harrastuksia ja nauramme paljon yhdessä. Se tekee myös aivan superhyvää ruokaa.
Ystävien kanssa voi harrastaa, nauraa ja tehdä ruokaa.
Itse en harrasta seksiä ystävieni kanssa. :)
Ei tuossa mainittu seksin harrastamista, vaan yleensä jonkun harrastuksen.
Voisin ajatella parisuhdetta (hellyys, keskustelut, näyttelyt/konsertit jne.), jos löytyisi oikein lempeäluonteinen mies, mutta silloinkaan en missään tapauksessa muuttaisi yhteen. Molemmilla ehdotomasti omat asunnot.
30 vuotiaana olin yksinäinen ja masentunut sinkku. Nyt 38 vuotiaana olen onnellisessa avioliitossa rakastamani miehen kanssa, ja meillä on kaksi ihanaa lasta.
En edes pysty sanoin kuvaamaan miten paljon onnellisempi olen nyt, verrattuna siihen aikaan kun olin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla kaikkeen koska nainen ei jaksa kantaa painavaa kauppakassia tai selviydy ilman miehen apua monestakaan asiasta.
Sinkkunaisen kauppakassi ei paljoa paina.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miehenä ihmetellyt. Miehet tarvitsevat parisuhdetta säännölliseen seksiin, mutta naisista en ota selvää.
Olen jo vähän varttuneempi, mutta... Seksi, hellyys ja fyysinen läheisyys on tärkeää myös naiselle. Lisäksi henkinen läheisyys, seura, huumori, yhteistä tekemistä. Ja aina on kiva, kun voi mennä jonkun seuralaisen kanssa tilaisuuksiin. Taloudellisesti pärjään hyvin omilla tuloillani, asunto ja auto on. En mielestäni tarvitse miestä elintasoni korottamiseen. Jotkut miehet ovat ihaa kivaa seuraa, eivät toki kaikki.
Hyvän miehen kanssa voi kyllä parisuhteeseen alkaa, se on aivan mukavaa, mutta yhteen ei kannata muuttaa eikä lapsia tehdä.
Paitsi, jos haluaa piikoa loppuelämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla kaikkeen koska nainen ei jaksa kantaa painavaa kauppakassia tai selviydy ilman miehen apua monestakaan asiasta.
Sinkkunaisen kauppakassi ei paljoa paina.
Miehille tuntuu olevan suunnaton urotyö, kun he kantavat omia ruokaostoksiaan. Sitten he olettavat, että naisten pitää kiitellä ja ylistää heitä.
Onpa sulla synkkä mielikuva miehistä. Jos sinkku/ lapseton nainen on onnellinen yksin niin miksi juuri tuo ryhmä käyttää mielialalääkkeitä, on useimmiten masentunut tai käy terapiassa niin kuin tilastot näyttävät. Ei kannata uskoa ihan kaikkea mitä sosiaalinen media näyttää. Jos joku mies on sua kohdellut huonosti niin se ei oikeuta sinua halveksia muita miehiä. Yhteiskunta ei ole naisille velkaa " hyvää miestä" kuten ei miehillekään " hyvää naista", vaikka verovaroin tuetaan naisten itselliseksi äidiksi mutta ei ajatella että mitä itsessään voisi muuttaa tai tehdä jotta mies löytyisi. Onneksi (3 lapsen ) isänä ja aviomiehensä tuli pariuduttua ajat sitten. Käy kyllä sääliksi miehiä jotka on perheen perustamisiässä ja etsii puolisoa.
T:M35
Ei tuo ole olemassa olemista, vaan tekemistä. Mutta eipä sillä, jokainen on olemassa, vaikka ei tekisi mitään.