Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin naiset tarvitsevat parisuhdetta?

Happy single lady
13.08.2023 |

Olen nyt ollut sinkkuna useamman vuoden. Aluksi se oli ahdistavaa ja pelottavaa, koska olinhan ollut parisuhteissa koko aikuisikäni. Nyt kun on tottunut yksinoloon, en halua miestä vaivoikseni enää ikinä. Suurin osa parisuhteistahan on täyttä pashaa ja tästähän on tehty tutkimuksiakin, että sinkut ja lapsettomat naiset on kaikista onnellisimpia, koska miehet luistavat vastuusta kotona ja lapsien hoidosta ja ovat tunnetaidoiltaan vauvan tasolla. Mihin tarviitte niitä miehiä parisuhteilijat?

Kommentit (127)

Vierailija
61/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan olla parisuhteessa jos haluan!!

Vierailija
62/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ehkä kokenut sinänsä "tarvitsevani" miestä mihinkään, mutta suhde antaa hyvää sisältöä elämään - läheisyyttä, seksiä, kumppanuutta, mukavaa ajanvietettä yhdessä, eli yleisesti ottaen iloa elämään. Kumppanilta saa myös tukea, ja onhan se kiva tykätä toisesta ja tuntea, että toinen tykkää itsestä. Minulla ei ole kokemusta sellaisista miehistä, jotka eivät tekisi kotitöitä, eikä eksä (lasteni isä) edes luistanut lastenhoidosta. Nykyisen kanssa ei yhteisiä lapsia ole eikä tule, emmekä asu yhdessä, joten hänen kohdallaan lastenhoitohalukkuus on muutenkin yhdentekevä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä koskisi mieheen. Lapsen saa nykyään luovuttajalta ja adoptoimalla tai yhden illan jutusta. Heterosuhteet ovat ihan järkyttäviä, kukaan oikeasti loogiseen ajatteluun kykenevä nainen ei alennu tuollaiseen. Miehet ovat aina vihanneet naisia, halunneet vain poikia, välittäneet vain omasta edustaan. Miehet ovat väkivaltaisia, kontrolloivia ja uhoavat itse haluavansa naisista vain seksiä. Kukaan mies ei koskaan tuomitse naisvihaa tai naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, siinä missä akat on kanalaumana aina linjoilla valmiina puolustamaan miesten upeaa ihmisyyttä!

Eikö ole aika selvää, ettei miehet akoistaan välitä? Kaikki avioliiton velvollisuudet on naisille, ja miehet ovat niitä jotka pettävät ja vaihtavat nuorempaan. Ihan älytön riski olla fyysisesti vahvemman ihmisen kanssa, joka vihaa sukupuoltani. Pyllistellä pitäisi ja imeä limat naamalle, nimi vaihdettuna kuin koiralla. Ta**aisin itseni ennemmin kuin eläisin heteronaisen elämää. Sille on syynsä miksi miehet välttelee kaikkea naisellista.

Miehet ottavat sen jonka saavat eli kunhan on joku akka kainalossa. Miehethän myös hylkäävät sairaan kumppanin ja miesleskillä alkaa armoton kodinhengettären etsintä viim. hautajaisten jälkeen.

Vierailija
64/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän parisuhteessa pidä ollakaan siksi, että tarvitsee sitä. Vaan koska haluaa sitä.

Ja minkä takia kukakin nyt parisuhteessa haluaa olla. Koska kaipaa seuraa, läheisyyttä, elämänkumppanin, kuka mitäkin.

Kyllähän se on tarve, jos tarvitset sitä läheisyyttä ja seuraa.

Ei ihminen ole enää ihminen, jos ei kaipaa lainkaan seuraa tai läheisyttää. on varmaan todella harvoja jotka viihtyvät vuosikausia yksin täysin eristyksissä kaikista ihmisistä ja eivät masennu lainkaan? Kyllä ihminen tarvitsee jonkun verran seuraa ja ystäviä ympärilleen, tai sitten kumppanin

Se on silti tarve. Totta kai seuraa ja läheisyyttä saa myös ei-romanttisista suhteista. Ja toisekseen onnellisuus lähtee itsestä ei muista ihmisistä.

Ei tuo ole totta, että onnellisuus lähtisi vain itestä. Kyllä se muista ihmisistä lähtee. Välittäminen, seura, seksi jne jne.

Sitten sun onnellisuus on aika hataralla pohjalla jos se riippuu ulkoisista tekijöistä. Onnellisuuden tukemisessä perhe ja ystävät ovat tärkeitä!

Ei ihminen ole mikään yksinäinen susi jonka kuuluu tuntea onnellisuutta yksin. Jo ihan ne perustarpeet, läheisyys  ja seksi vaativat muita ihmisiä.

Vierailija
65/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kyllä aloittanut parisuhdetta niin, että "tarvitsisin" jotain ihmistä. On vaan sattunut sopiva ihminen vastaan, olen tykästynyt, ja ihastunut ja sitten rakastunut häneen. Eikös se noin kaikilla mene? Tietyti jos suhde on huono niin ei siinä kannata olla.

Ei mene. En ole koskaan aloittanut tunteen takia parisuhdetta vaan sen takia, että tarvitsen miestä lukuisilla tavoillani elämääni. Toki miehen tulee sopiva minulle, mutta ei pelkkä rakkaus kannattele suhdetta.

Vierailija
66/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama toisinpäin. Naista ei tarvitse muuhun kuin seksiin. Ja sitä saa maksullisilta yllin kyllin.

Ei niiltä seksiä saa vaan voit rahaa vastaan masturboida itsesi naiseen. Seksi on jotakin sellaista, mitä molemmat haluavat seksuaalisista syistä.

Vierailija
67/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän apumiespalvelua tms. palvelua, jos tulisi semmoinen homma, etten osaa. Pääsee helpommalla ja halvemmalla kuin neuvoa avutonta miestä, joka asuisi samassa taloudessa. Rakkaus ei ole muuta kuin pinkkiin puettu läheisriippuvuus.🤣

Vierailija
68/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse parisuhdetta parisuhteen tähden. Haluan jakaa elämäni rakastamani miehen kanssa.

Vierailija
69/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mies on ihana, on aina minun tukena, osaa ja haluaa tehdä kotitöitä, osaa laittaa hyvää ruokaa, on komea ja erittäin hyvä seksissä hän on paras.

Vierailija
70/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut miettiä ihan samaa.Tässä havahduin miettimään että kun kuitenkin iso osa arjesta pyörii minun vastuulla ja rahallisestikin pärjäisin niin mihin mä miestä tarvitsen.

Nykyinen parisuhde on tuonut lähinnä vain työtä ja vastuuta vaikka tässä kaksi aikuista olevinaan on.

Vierailija
71/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei kelpaa ellei edusta 10% parhaimmistoa. Siksi he jäävät yksin akkana lapsineen. Yli puolet miehistä on heille täysin näkymättömiä olkoon persoonallisuus vaikka mikä.

Fiksu mies hakee vaimonsa aasiasta.

Vierailija
72/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan miestä. Se on ihan biologinenkin tarve. On ihanaa naida rakastamansa miehen kanssa. Muu siihen ei kelpaisi minulle, koska olen hetero.

Vierailija
73/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loisimiseen miehen lompakolla ja miehen hyväksikäyttäminen kaikkeen opportunismiin mihin naisen luonne ja sielu perustuu.

Sen sijaan mies ei tarvitse naista kuin seksileluksi, kaikin muin tavoin nainen on miehelle ainoastaan riippakivi ja tuo miehelle pelkkää harmia.

Vierailija
74/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ne villit vuodet?

Vierailija
75/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mies rakastaa sinua?

Tiedän että rakkaus on vieras käsite useille naisille nykyään.

Ja ainoana oleellisena rakkautena koet tietysti vain miehen tunteet, vaikkei nainen niihin edes vastaisi joidenkin tapauksessa.

Miten olisi se naisten kannalta oleellisempi syy: koska nainen rakastaa juuri sitä tiettyä miestä.

Vierailija
76/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse parisuhdetta mutta haluan sen koska rakastan vaimoani. Niin ei se parisuhde tarkoita automaattisesti miestä. Tietenkin luo lapsellemme turvaa jos toiselle meistä tapahtuisi jotain ei jäisi yksin vaan toinen vanhempi olisi vielä mukana elämässä. 

Vierailija
77/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu sinkku 17 vuotta ja en tosiaan sinänsä 'tarvitse' miestä mihinkään. Semmoinen suhde vois olla jees, että asutaan omissa asunnoissaan, vietetään vkl ehkä kerran kahdessa viikossa ja mennään vaikka kerran vuodessa yhdessä reissuun johonkin mielenkiintoiseen paikkaan. Eli seksiä ja rentoa yhdessäoloa sekä positiivista haastamista ja väittelyjä :) semmoista vois mieheltä kaivata!

Vierailija
78/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun kumppani olis samalla paras ystävä jonka kanssa voi tehdä kaikkea.

Kavereitakaan ei oikein ole, muutamat viettää vapaa-aikansa enimmäkseen niiden omien kumppaneidensa kanssa. Olen tosi yksinäinen.

Niin ja haluaisin toisesta myös jotain turvaa.

Vierailija
79/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamiseen, lastenhoitoon, ruoanlaittoon, kaupassa käyntiin. Ruoka-ja muiden kulujen maksuun ja tietty ns. miesten töihin lisäksi.

Vierailija
80/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään mun miehestä. Meillä on paljon yhteisiä harrastuksia ja nauramme paljon yhdessä. Se tekee myös aivan superhyvää ruokaa. 

Ystävien kanssa voi harrastaa, nauraa ja tehdä ruokaa.

Itse en harrasta seksiä ystävieni kanssa. :) 

Seksi on kaikkein parasta juutikin tuntemattomien kanssa eikä missään parisuhteessa.

Vieras piltsu on kultsun herkku sanokoon kuka mitä muuta tahansa.