Mihin naiset tarvitsevat parisuhdetta?
Olen nyt ollut sinkkuna useamman vuoden. Aluksi se oli ahdistavaa ja pelottavaa, koska olinhan ollut parisuhteissa koko aikuisikäni. Nyt kun on tottunut yksinoloon, en halua miestä vaivoikseni enää ikinä. Suurin osa parisuhteistahan on täyttä pashaa ja tästähän on tehty tutkimuksiakin, että sinkut ja lapsettomat naiset on kaikista onnellisimpia, koska miehet luistavat vastuusta kotona ja lapsien hoidosta ja ovat tunnetaidoiltaan vauvan tasolla. Mihin tarviitte niitä miehiä parisuhteilijat?
Kommentit (127)
En tule ikinä ymmärtämään miksi näitä "olen vahva nainen enkä tarvitse miestä mihinkään" ketjuja tarvitsee joka päivä perustaa tänne.
Asia on käynyt selväksi AP, et tarvitse miestä. Uskomme jo. Saat kaikessa rauhassa elää sitä hyvää elämääsi ilman miehiä.
No en tarvitse, mutta rakastan miestäni joten kai tarvitsen. Outo kysymys
Onks tää joku manipulointi yritys meille parisuhteessa eläville naisille, että pitäisi jättää miehemme? Uskon, että olet onnellinen sinkkuna mutta miksi pitää yrittää muita saada sinkuiksi jos viihtyvät suhteissa?
Itse en ole onnellinen sinkkuna. Mies ja miehen läheisyys on ehdoton edelletys onnellisuudelleni.
Mulla on porakoneet ja muut vempeleet, jos tarvitsee kiinnittää jotain (seinäpeilejä ei ole ja hyllyköt seisoo omilla jaloilla), valaisimet olen aina kiinnittänyt itse, auton renkaat on hotellissa ja ne vaihdetaan siellä, painavat jutut kannetaan kotiin, jos niitä on. Tarvitsen hellyyttä ja seksiä sekä leppoisaa kumppanuutta, juttukaveria.