Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin naiset tarvitsevat parisuhdetta?

Happy single lady
13.08.2023 |

Olen nyt ollut sinkkuna useamman vuoden. Aluksi se oli ahdistavaa ja pelottavaa, koska olinhan ollut parisuhteissa koko aikuisikäni. Nyt kun on tottunut yksinoloon, en halua miestä vaivoikseni enää ikinä. Suurin osa parisuhteistahan on täyttä pashaa ja tästähän on tehty tutkimuksiakin, että sinkut ja lapsettomat naiset on kaikista onnellisimpia, koska miehet luistavat vastuusta kotona ja lapsien hoidosta ja ovat tunnetaidoiltaan vauvan tasolla. Mihin tarviitte niitä miehiä parisuhteilijat?

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän parisuhteessa pidä ollakaan siksi, että tarvitsee sitä. Vaan koska haluaa sitä.

Ja minkä takia kukakin nyt parisuhteessa haluaa olla. Koska kaipaa seuraa, läheisyyttä, elämänkumppanin, kuka mitäkin.

Kyllähän se on tarve, jos tarvitset sitä läheisyyttä ja seuraa.

Vierailija
22/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa kuin ap. Mietin juuri että haluaisinko alkaa uudestaan deittailemaan vai en. Toisaalta koen olevani melko yksinäinen enkä saa ystävyyssuhteissa tai vanhemmilta samanlaista tukea kuin että asuisin taas miehen kanssa. Nämä ovat nyt ihan pikkujuttuja mutta kun niitä kertyy paljon niin ne menevät plussalle deittailun suhteen.

Eli jos löytäisin oikeasti kivan miehen, jonka kanssa olisi yhteistä tekemistä, joka olisi empaattinen ja pystyisimme puhumaan asioista avoimesti niin kallistuisin seurustelun puolelle. Mitään mököttäjä öyhöttäjää, joka luulee että parisuhde on olemassa pelkästään miehen palvelemista varten en halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla elämänlaatu parani huomattavasti kun aloitin parisuhteen hyvän miehen kanssa.

Ns. ystäviltä olen saanut selkäänpuukotusta ja kateutta, mutta mieheltä en koskaan. Saan kivaa seuraa, mies tekee puolet kotitöistä, ajaa autoa surkeillakin keleillä, tykkäämme tehdä samoja asioita, saan seksiä, saan kiitollisuutta tekemistäni hyvistä ruuasta jne.

Vierailija
24/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ainakaan noin katkeraksi en haluaisi muuttua.

Vierailija
25/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja elämänkumppani.

Vierailija
26/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän parisuhteessa pidä ollakaan siksi, että tarvitsee sitä. Vaan koska haluaa sitä.

Ja minkä takia kukakin nyt parisuhteessa haluaa olla. Koska kaipaa seuraa, läheisyyttä, elämänkumppanin, kuka mitäkin.

Ei ihminen ole enää ihminen, jos ei kaipaa lainkaan seuraa tai läheisyttää. on varmaan todella harvoja jotka viihtyvät vuosikausia yksin täysin eristyksissä kaikista ihmisistä ja eivät masennu lainkaan? Kyllä ihminen tarvitsee jonkun verran seuraa ja ystäviä ympärilleen, tai sitten kumppanin

Vierailija
27/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisessa parisuhteessa kumppani ei ole "vaiva" vaan viihdytte yhdessä

Vierailija
28/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään.

Vierailija
29/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihminen ole enää ihminen, jos ei kaipaa lainkaan seuraa tai läheisyttää. on varmaan todella harvoja jotka viihtyvät vuosikausia yksin täysin eristyksissä kaikista ihmisistä ja eivät masennu lainkaan? Kyllä ihminen tarvitsee jonkun verran seuraa ja ystäviä ympärilleen, tai sitten kumppanin

Se on silti tarve. Totta kai seuraa ja läheisyyttä saa myös ei-romanttisista suhteista. Ja toisekseen onnellisuus lähtee itsestä ei muista ihmisistä.

Vierailija
30/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on silti tarve. Totta kai seuraa ja läheisyyttä saa myös ei-romanttisista suhteista. Ja toisekseen onnellisuus lähtee itsestä ei muista ihmisistä.

Niin mitä sitten?minä ainaki olen ihan ok sen kanssa, että minulla on tuo tarve. Kauheaa olisi jos ei olisi koskaan mitään läheisyyttää kenenkään kanssa,edes läheisen ystävän.

Vierailija
31/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen seksi tutun ihmisen kanssa. Arjen jakaminen, toisen puolelle oleminen.

Vierailija
32/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinkku, mutta avoin suhteelle.  

Passaajaa minusta ei tule koskaan,  en ole kummoinen ruoanlaittaja eika kiinnostaa hoitaa miesvauvaa.  En myoskaan halua tulla aidiksi.

Mulle toimisi suhde missa mies on hyva hoitamaan huushollia.  Jos ei sellaista tule vastaan, niin osaan olla ilmankin.

Vierailija
33/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan sama mulla - tosin olen mies. Nyt tuli toinen avioero, olen ollut suhteissa parikymppisestä lähtien. Viimeisimmän avioliiton päätin eroon kun vaimo ei antanut vuoteen seksiä, ei edes kosketusta. Pari lastakin on, aiemmista suhteista, onneksi ovat jo aikuisia.

En ota enää eukkoa vaivoikseni, pärjään tosi hyvin kaikilta osin sinkkuna. Ei silti, tarjokkaita ois. Minulla on hyvä työ, olen suht.varakas, 185cm, käyn salilla ja jaksan juosta vaikka kaksi tuntia putkeen. Naama toki vanhentunut, ja valkoista siistissä tummassa parrassa ja ohimoilla toki.

Jatkossa naiseni ovat nuori hauskanpitäjä yön yli tai maksullinen.

En ymmärrä mihin tässä iässä enää parisuhteeseen naista tarvitsee, ei mihinkään

M50

Musta on taas inhottavaa, kun ihmiset katkeroituu erojen jälkeen. Asenteella "en ota ketään, hyi kaikki ihmiset, naiset inhottavia ja miehet" Vain koska yksi ihminen kohteli huonosti. Mun äiti on just tuollainen ja tosi raskasta kuunneltavaa. Ymmärrän että ero satuttaa ja huono suhde, mutta silti.

Odota vaan kun osuu omalle kohdalle, niin muuttuu ääni kellossa. 

Vierailija
34/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole totta, että onnellisuus lähtisi vain itestä. Kyllä se muista ihmisistä lähtee. Välittäminen, seura, seksi jne jne.

Vierailija
35/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan sama mulla - tosin olen mies. Nyt tuli toinen avioero, olen ollut suhteissa parikymppisestä lähtien. Viimeisimmän avioliiton päätin eroon kun vaimo ei antanut vuoteen seksiä, ei edes kosketusta. Pari lastakin on, aiemmista suhteista, onneksi ovat jo aikuisia.

En ota enää eukkoa vaivoikseni, pärjään tosi hyvin kaikilta osin sinkkuna. Ei silti, tarjokkaita ois. Minulla on hyvä työ, olen suht.varakas, 185cm, käyn salilla ja jaksan juosta vaikka kaksi tuntia putkeen. Naama toki vanhentunut, ja valkoista siistissä tummassa parrassa ja ohimoilla toki.

Jatkossa naiseni ovat nuori hauskanpitäjä yön yli tai maksullinen.

En ymmärrä mihin tässä iässä enää parisuhteeseen naista tarvitsee, ei mihinkään

M50

Musta on taas inhottavaa, kun ihmiset katkeroituu erojen jälkeen. Asenteella "en ota ketään, hyi kaikki ihmiset, naiset inhottavia ja miehet" Vain koska yksi ihminen kohteli huonosti. Mun äiti on just tuollainen ja tosi raskasta kuunneltavaa. Ymmärrän että ero satuttaa ja huono suhde, mutta silti.

Odota vaan kun osuu omalle kohdalle, niin muuttuu ääni kellossa. 

Osaisin käsitellä sen niin että tämä oli yksi ihminen, joka kohteli minua huonoti, ei kaikki. Miksi siis minun täytyisi katkeroitua kaikille miehille/naisille?

Vierailija
36/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuokaan täysin totta. Jos ei ole esim mitään tukiverkostoja,niin aika vaikeaa se on sieltä pinnistää täysin yksin.

Vierailija
37/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole tullut selväksi että miehiä ei tarvita. Kiitos taas tiedosta... Hohhoijjaa,

Vierailija
38/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ilman miestä lakkaa olemasta.

Vierailija
39/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse yhtään mihinkään, mutta se on yksinkertaisesti mukavaa, kun on löytynyt kumppani jonka kanssa jakaa ilot ja surut ja arki on hänen kanssaan paljon hauskempaa.

Vierailija
40/127 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarvitsee parisuhdetta eri asioihin, riippuen naisen iästä.

Lisääntymis- ikäinen nainen tarvitsee parusuhdetta lisääntymiseen. Pari- kolmekymppisenä hormonit jylläävät kiivaimmillaan, biologinen kello kilisee sitä kovemmin mitä lähemmäksi kolmenkympin taitetta mennään. Kolmenkympin jälkeen ilmassa alkaa olla epätoivon merkkejä, jos siihen mennessä ei ole onnistanut. Ollaan valmiita laskemaan rimaa reippastikin, että saadaan perhe, eli siis lapsi tai lapsia. Se mieskin tulee siinä kaupan päälle.

Nelikymppinen nainen tarvitsee parisuhdetta sekä sosiaalisista syistä ("etteivät luule että mä vallan vanhaksipiiaksi jään"), että perhearjen tai uusperhearjen pyörittämis- avuksi.

+50 vuotias nainen tarvitsee parisuhdetta yksinäisyyden torjuntaan.