Treffisovelluksia käyttävä, miksi sabotoit omat mahdollisuutesi?
Hei te miehet jotka oikeasti etsitte parisuhdetta suomi24 treffeiltä tai Tinderistä.
Miksi etsit itseäsi selkeästi nuorempaa kumppania?
Tinderissä et edes näe silloin potentiaalisia kumppaneita jos rajaat jo oman ikäisesikin pois. Silloin ei kannata valittaa siitä, että kukaan ei kiinnostu. Naiset etsivät ensisijaisesti oman ikäistään tai muutamaa vuotta vanhempaa/nuorempaa.
Suomi24 treffeissä en edes viitsi lähestyä oman ikäisiä miehiä jos profiilissa etsitään selkeästi nuorempia naisia. Sitten nämä samat tyypit laittavat viestiä ja ihmettelevät kun eivät saa vastausta.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Ajattele miestä, joka saa viestin kiinnostuneelta naiselta. Mies käy hänen profiilissaan ja katkeroituu, kun naisen profiilissa lukee että hän pitää pidemmistä miehistä kuin mitä hän on. Jättää katkerana vastaamatta naiselle sen vuoksi.
Sinä olet se tyyppi.
Niin no tämä on ihan samalla tavalla surullista, mutta ei tämän ketjun aihe.
Mutta kuten tuolla jo aiemmin pituusjankkaajalle totesin, olen itse niin lyhyt että varmastikin 99% miehistä on minua pidempiä, eli tällaista ongelmaa tuskin tulee vastaan.
treffailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella moni etsii netissä sitä unelmien kumppania. Jos sitä ei löydy, niin mieluummin on sitten sinkkuna.
No mutta tässä on se paradoksi, että miehet yrittävät kuitenkin sitä "ei unelma kumppania" ja ihmettelevät miksi eivät saa ketään.
Et ole oivaltanut, että treffipalstoilla on eri tyyppisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, miksi sabotoit itseäsi etsimällä pitkää miestä? Puolet miehistä ovat keskimääräistä lyhempiä. Turha valittaa, että hyvää miestä ei löydy, kun heti alussa rajaa 60-75 % miehistä pois nykypäivänä turhalla pituuskriteerillä.
Kun olin tinderissä niin ei ollut vaatimusta pituuden suhteen. Mun nykyinen mies on 162cm.
Eli et ymmärrä tilastoja. Yksittäinen poikkeama kumoaa tilaston?
Haha.. En ole ainoa jolla on alle 170cm mies. :D
Vierailija kirjoitti:
Nainen, miksi sabotoit itseäsi etsimällä pitkää miestä? Puolet miehistä ovat keskimääräistä lyhempiä. Turha valittaa, että hyvää miestä ei löydy, kun heti alussa rajaa 60-75 % miehistä pois nykypäivänä turhalla pituuskriteerillä.
Toisin kuin nämä aloituksessa mainitut miehet, mä en lähesty sellaisia miehiä jotka eivät vastaa mun kriteereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin tinderissä niin ei ollut vaatimusta pituuden suhteen. Mun nykyinen mies on 162cm.
Eli et ymmärrä tilastoja. Yksittäinen poikkeama kumoaa tilaston?
Haha.. En ole ainoa jolla on alle 170cm mies. :D
Netissä naiset ovat nirsoja. Melkein kaikilla on minimipituusvaatimus 180cm.
Miehet saavat laittaa mitä kriteerejä tahansa ja ottaa silti yhteyttä myös niiden ulkopuolella oleviin naisiin. Jos on niin peppukipeä, että sen vuoksi ei vastaa miehelle niin parempi vaan ettei mitään juttua syntynyt niin kireän naisen kanssa.
Sen takia etsivät nuorempaa naista nämä miehet, kun se omanikäinen exä on laittanut heille luun kurkkuun. Kuvittelevat, että nuori neito vähän mukautuisi paremmin heidän mielikseen ja olisi kiltimpi.
Vierailija kirjoitti:
Sen takia etsivät nuorempaa naista nämä miehet, kun se omanikäinen exä on laittanut heille luun kurkkuun. Kuvittelevat, että nuori neito vähän mukautuisi paremmin heidän mielikseen ja olisi kiltimpi.
Nainen kuuluukin jättää, jos hän edes yrittää laittaa "luun kurkkuun".
Onhan se nyt rehellisempää kuin esittää pitävänsä sellaisistakin jotka ei itseä juuri viehätä. Parisuhde ei kuitenkaan ole pakollinen kenellekkään ja kukaan ei kuole siihen ettei sitä oikeaa koskaan löydy joten kriteerejä kannattaa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, jos nuoruus menee "sinkkuna nautiskellessa" ja vanhempana vasta herää siihen että naama alkaa roikkumaan ja tulee kiire löytää pysyvä suhde, se on täysin oma vika. Ja jos on valinnut miehen joka ei pysy rinnalla, sekin menee omaan piikkiin. Kannattaa katsoa kenet valitsee.
Ja jos nainen yrittää valita huolella saadakseen luotettavan kumppanin, joka pysyy rinnalla, miehet huutavat kuorossa, että nainen on liian nirso....
Ikinä ei voi tietää kumppana valitessaan varmasti mikä on lopputulos. Ihmiset muuttuvat ja elämässä sattuu ja tapahtuu. Se kunnollinen ja luotettava mies voi 20 vuoden päästä olla alkoholisti tai juosta vieraissa, tai lähteä sen nuoremman perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, jos nuoruus menee "sinkkuna nautiskellessa" ja vanhempana vasta herää siihen että naama alkaa roikkumaan ja tulee kiire löytää pysyvä suhde, se on täysin oma vika. Ja jos on valinnut miehen joka ei pysy rinnalla, sekin menee omaan piikkiin. Kannattaa katsoa kenet valitsee.
Ja jos nainen yrittää valita huolella saadakseen luotettavan kumppanin, joka pysyy rinnalla, miehet huutavat kuorossa, että nainen on liian nirso....
Ikinä ei voi tietää kumppana valitessaan varmasti mikä on lopputulos. Ihmiset muuttuvat ja elämässä sattuu ja tapahtuu. Se kunnollinen ja luotettava mies voi 20 vuoden päästä olla alkoholisti tai juosta vieraissa, tai lähteä sen nuoremman perään.
Eli kannattaa vain perseillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näin tavis miehenä en ole enää pitkään aikaan ollut kiinnostunut deitti-sovelluksista missä on suomalaisia naisia. Tarjonta ja kysyntä suomalaiselle miehelle on vain niin paljon parempaa ulkomaisilla saiteilla, eikä esim.tuota ikä asiaa tarvitse miettiä, kun monissa muissa kulttuureissa sitä pidetään juuri suotavana, että mies on selvästi vanhempi.
Esim.Viikko sitten tein profiilin eräälle saitille ja olen nyt sen viikon aikana saanut ehkä jotain 700-1000 yhteydenottoa naisilta. Ihan mahdotonta pysyä perässä ja todella paljon joutuu karsimaan todella kauniitakin naisia pois, kun ei vain pysty ylläpitämään keskusteluja. Ja ennen kuin kukaan ehti sanomaan, että kyseessä ei ole oikeat naiset, niin ihan itse he ovat innokkaita videopuheluihin ja soitteluihin ym. Ja siis täysin tavis suomalainen mies olen. 40v.
Ja kuitenkin nytkin vietät aikaasi täällä meidän suomimammojen parissa, vaikka sadat naiset odottavat yhteydenottoasi. Jännä.
Mutta kerro ihmeessä muillekin miehille mistä saitista on kysymys! Se olisi meidän kaikkien etu.
Kiitos huolenpidosta, mutta välillä vain kaipaa taukoa niistä keskusteluista. Ei se ole sen kummempaa, kuin suomalaisilla naisilla deitti-saiteilla, missä heillä on kymmeniä tai satoja matcheja, tuskin naisetkaan ovat jatkuvasti nenä kiinni puhelimessa kaikille niille miehille kirjoittamassa viikosta toiseen? Kai sitä nyt saa tehdä muutakin. Eli ei tässä ole kyse mistään sen kummemmasta, kuin että sukupuolien välinen kysyntä ja tarjonta kääntyy toisin päin, kun suomalainen mies tekee profiilin jonnekin saitille missä on ihmisiä eri kulttuureista.
Kunhan ottaa itsestään pari kelvollista kuvaa, ja osaa suht sujuvasti kirjoittaa/puhua enlantia, ja omaa normaalit käytöstavat. Muuta ei tarvita, niin kysyntää riittää maailmalla suomalaiselle perusmiehelle.
m40
Suomalainen elintaso kelpaa kyllä maailmalla hyvin. Samalla tavalla naisille on vaikkapa afrikasta tarjolla miehiä runsaasti. Useimmille naisille ei vain kelpaa sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Itse näin tavis miehenä en ole enää pitkään aikaan ollut kiinnostunut deitti-sovelluksista missä on suomalaisia naisia. Tarjonta ja kysyntä suomalaiselle miehelle on vain niin paljon parempaa ulkomaisilla saiteilla, eikä esim.tuota ikä asiaa tarvitse miettiä, kun monissa muissa kulttuureissa sitä pidetään juuri suotavana, että mies on selvästi vanhempi.
Esim.Viikko sitten tein profiilin eräälle saitille ja olen nyt sen viikon aikana saanut ehkä jotain 700-1000 yhteydenottoa naisilta. Ihan mahdotonta pysyä perässä ja todella paljon joutuu karsimaan todella kauniitakin naisia pois, kun ei vain pysty ylläpitämään keskusteluja. Ja ennen kuin kukaan ehti sanomaan, että kyseessä ei ole oikeat naiset, niin ihan itse he ovat innokkaita videopuheluihin ja soitteluihin ym. Ja siis täysin tavis suomalainen mies olen. 40v.
Ihan mielenkiinnosta, haluavatko nämä naiset selvästi itseään vanhemman miehen myös omasta kulttuuristaan ja kelpaako myös mies, joka ei ole kovin varakas? Toki suomalainen mies on monissa mainitsemissasi maissa varakas heidän mittapuunsa mukaan vaikkei mies itse asiaa niin näkisikään.
Ja eihän se haittaa, jos mies haluaa nuoren ja nätin ja nainen paremman elintason. Kumpikin saa, mitä haluaa. Jos kuitenkin haluaa yrittää varmistua, että nainen on oikeasti rakastunut mainitsisin varmaan jossain kohdin, että taloudellinen tilanne on keskivertosuomalaista huonompi ainakin tällä hetkellä. Ikävää, jos toinen tietää pelin hengen ja toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei voi tietää kumppana valitessaan varmasti mikä on lopputulos. Ihmiset muuttuvat ja elämässä sattuu ja tapahtuu. Se kunnollinen ja luotettava mies voi 20 vuoden päästä olla alkoholisti tai juosta vieraissa, tai lähteä sen nuoremman perään.Eli kannattaa vain perseillä?
En sanoisi niinkään. Vaan pyrkiä aina valitsemaan hyvä kumppani, mutta ymmärtää, että takuita ei parisuhteissa ole.
Muuten sehän olisi miestenkin oma vika, jos valitsivat kumppanin, joka lihoo sitten myöhemmin. Olisivat vain valinneet paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt rehellisempää kuin esittää pitävänsä sellaisistakin jotka ei itseä juuri viehätä. Parisuhde ei kuitenkaan ole pakollinen kenellekkään ja kukaan ei kuole siihen ettei sitä oikeaa koskaan löydy joten kriteerejä kannattaa pitää.
Kriteerit ei ole se ongelma vaan se että ei sitten pysytä niissä. Jos mies etsii 18-25-vuotiasta niin mies on hyvä ja lähestyy 18-25-vuotiaita. Jos mies ei saa sieltä vastakaikua, hänen on aika turha kuvitella että se omanikäinen nelikymppinenkään enää kiinnostuu vaikka mies alentuisikin ottamaan sellaiseen yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuitenkin nytkin vietät aikaasi täällä meidän suomimammojen parissa, vaikka sadat naiset odottavat yhteydenottoasi. Jännä.
Mutta kerro ihmeessä muillekin miehille mistä saitista on kysymys! Se olisi meidän kaikkien etu.
Kiitos huolenpidosta, mutta välillä vain kaipaa taukoa niistä keskusteluista. Ei se ole sen kummempaa, kuin suomalaisilla naisilla deitti-saiteilla, missä heillä on kymmeniä tai satoja matcheja, tuskin naisetkaan ovat jatkuvasti nenä kiinni puhelimessa kaikille niille miehille kirjoittamassa viikosta toiseen? Kai sitä nyt saa tehdä muutakin. Eli ei tässä ole kyse mistään sen kummemmasta, kuin että sukupuolien välinen kysyntä ja tarjonta kääntyy toisin päin, kun suomalainen mies tekee profiilin jonnekin saitille missä on ihmisiä eri kulttuureista.
Kunhan ottaa itsestään pari kelvollista kuvaa, ja osaa suht sujuvasti kirjoittaa/puhua enlantia, ja omaa normaalit käytöstavat. Muuta ei tarvita, niin kysyntää riittää maailmalla suomalaiselle perusmiehelle.
m40
Valitettavasti maailmalla ei ole sellaista käsitettä kuin suomalainen keskiluokka. Se Kroatiasta, Thaimaasta tai Kongosta tuleva rakas ei oleta saavansa sitä suomalaisen perusmiehen tuulipukuarkea, farmarivolvoa ja vessattomalla kesämökillä silakoiden perkaamista. Maksettu vaimo odottaa Guccin laukkua, luksuslomia ja Mersua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m40
Suomalainen elintaso kelpaa kyllä maailmalla hyvin. Samalla tavalla naisille on vaikkapa afrikasta tarjolla miehiä runsaasti. Useimmille naisille ei vain kelpaa sellainen.
Niin, johan tässä on veroilla kustannettu elintasot tänne muuttaneille ulkomaisille miehille. Hyvä vaan jos naisiakin saa sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tässä ketjussa ole kyse siitä, etteikö saisi hakea nuorempaa vaan siitä, että samat miehet sitten ihmettelevät, miksi oman ikäiset eivät vastaa. Ehdottomasti pitää hakea sellaista, mitä oikeasti haluaa eli jos se on nuorempi niin silloin nuorempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m40
Valitettavasti maailmalla ei ole sellaista käsitettä kuin suomalainen keskiluokka. Se Kroatiasta, Thaimaasta tai Kongosta tuleva rakas ei oleta saavansa sitä suomalaisen perusmiehen tuulipukuarkea, farmarivolvoa ja vessattomalla kesämökillä silakoiden perkaamista. Maksettu vaimo odottaa Guccin laukkua, luksuslomia ja Mersua.
Et tiedä miten köyhästi moni elää ulkomailla. Todellakin kelpaa suomalainen keskiluokkainen elämä, kun on hädin tuskin ollut ruokaan varaa paiskimalla töitä aamusta iltaan.
Kokeile erilaisia cupid - saitteja. Niissä riittää valinnanvaraa eri puolilta maailmaa ja voit kätevästi avata kerran tekemäsi profiilin samoilla tiedoilla eri cupid - saiteille yhdellä klikkauksella. Ei tarvitse säätää jokaisen kohdalla erikseen.
m.40
m40.