Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffisovelluksia käyttävä, miksi sabotoit omat mahdollisuutesi?

treffailija
13.08.2023 |

Hei te miehet jotka oikeasti etsitte parisuhdetta suomi24 treffeiltä tai Tinderistä.
Miksi etsit itseäsi selkeästi nuorempaa kumppania?

Tinderissä et edes näe silloin potentiaalisia kumppaneita jos rajaat jo oman ikäisesikin pois. Silloin ei kannata valittaa siitä, että kukaan ei kiinnostu. Naiset etsivät ensisijaisesti oman ikäistään tai muutamaa vuotta vanhempaa/nuorempaa.

Suomi24 treffeissä en edes viitsi lähestyä oman ikäisiä miehiä jos profiilissa etsitään selkeästi nuorempia naisia. Sitten nämä samat tyypit laittavat viestiä ja ihmettelevät kun eivät saa vastausta.

Kommentit (186)

Vierailija
21/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on mieluummin sinkkuna kuin oman ikäisen naisen kanssa.

Miksi sitten:  "nämä samat tyypit laittavat viestiä ja ihmettelevät kun eivät saa vastausta"?

Ei sitä kukaan ihmettele. On normaalitilanne, että nainen ei vastaa.

Vierailija
22/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näin tavis miehenä en ole enää pitkään aikaan ollut kiinnostunut deitti-sovelluksista missä on suomalaisia naisia. Tarjonta ja kysyntä suomalaiselle miehelle on vain niin paljon parempaa ulkomaisilla saiteilla, eikä esim.tuota ikä asiaa tarvitse miettiä, kun monissa muissa kulttuureissa sitä pidetään juuri suotavana, että mies on selvästi vanhempi.

Esim.Viikko sitten tein profiilin eräälle saitille ja olen nyt sen viikon aikana saanut ehkä jotain 700-1000 yhteydenottoa naisilta. Ihan mahdotonta pysyä perässä ja todella paljon joutuu karsimaan todella kauniitakin naisia pois, kun ei vain pysty ylläpitämään keskusteluja. Ja ennen kuin kukaan ehti sanomaan, että kyseessä ei ole oikeat naiset, niin ihan itse he ovat innokkaita videopuheluihin ja soitteluihin ym. Ja siis täysin tavis suomalainen mies olen. 40v.

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että mistä maasta on kyse? Jos löydät tuolta etsimäsi, niin sehän on sitten hyvä. Varmaan oletkin jo pian parisuhteessa, kun kerran noin suurta kiinnostusta on.  Suomessa tosiaan pariudutaan pääsääntöisesti samaan ikäluokkaan kuuluvan kanssa, joten ikäerosuhteita toivovien kannattaa etsiä kumppani toisenlaisesta kulttuurista ulkomailta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä saa olla mieltymyksiä. Lakatkaa valittamasta siitä, että miehillä on niitä. Olette itse heti hepulissa, jos teille aletaan sanomaan, että ette saa valita mistä mihistä tykkäätte. Miehet pitävät hoikista ja nuorista naisista, jotka ovat positiivisia. Ja se on täysin ok. Deal with it.

Mä luulen että aloittaja tarkoitti tilannetta jossa mies etsii nuorta ja nättiä mutta koska sellaista ei ole hänelle tarjolla, lähestyy myös itsensä ikäisiä ja näköisiä ja jostain syystä odottaa että nainen innostuu.

Jos se oman ikäinen ja näköinen oikeasti kelpaisikin eikä olisi vain joku paremman puutteessa kun sitä nuorta ja nättiä ei ole tarjolla, silloin ne mahdollisuudet on sabotoitu etsimällä nuorta ja nättiä.

Ei tarkoittanut. Hän ei sanonut mitään sellaista.

"Suomi24 treffeissä en edes viitsi lähestyä oman ikäisiä miehiä jos profiilissa etsitään selkeästi nuorempia naisia. Sitten nämä samat tyypit laittavat viestiä ja ihmettelevät kun eivät saa vastausta."

Ole hyvä.

Itselläni oli aivan sama periaate silloin muinoin, kun olin deittipalvelussa. Jos mies haki selvästi itseään nuorempaa, en ottanut yhteyttä enkä vastannut. Kukaan ei kiellä hakemasta nuorta, ei todellakaan, mutta ei pidä ihmetellä etteivät oman ikäiset silloin kiinnostu.

Laitan aina alaikärajaksi 18v.

Vierailija
24/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten:  "nämä samat tyypit laittavat viestiä ja ihmettelevät kun eivät saa vastausta"?

Ne miehet ovat niitä kaikkein epätoivoisimpia.

Osa on ollut tuolla suomi24:kin jo vuosia. Oma ikänsä alkaa nelosella ja silti etsivät 16-29 vuotiasta.

Vierailija
25/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa on ollut tuolla suomi24:kin jo vuosia. Oma ikänsä alkaa nelosella ja silti etsivät 16-29 vuotiasta.

Kunnioitettavaa, että tietävät mitä haluavat ja pysyvät siinä. Ei kuulu muille.

Vierailija
26/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni etsii netissä sitä unelmien kumppania. Jos sitä ei löydy, niin mieluummin on sitten sinkkuna.

Vierailija
27/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse näin tavis miehenä en ole enää pitkään aikaan ollut kiinnostunut deitti-sovelluksista missä on suomalaisia naisia. Tarjonta ja kysyntä suomalaiselle miehelle on vain niin paljon parempaa ulkomaisilla saiteilla, eikä esim.tuota ikä asiaa tarvitse miettiä, kun monissa muissa kulttuureissa sitä pidetään juuri suotavana, että mies on selvästi vanhempi.

Esim.Viikko sitten tein profiilin eräälle saitille ja olen nyt sen viikon aikana saanut ehkä jotain 700-1000 yhteydenottoa naisilta. Ihan mahdotonta pysyä perässä ja todella paljon joutuu karsimaan todella kauniitakin naisia pois, kun ei vain pysty ylläpitämään keskusteluja. Ja ennen kuin kukaan ehti sanomaan, että kyseessä ei ole oikeat naiset, niin ihan itse he ovat innokkaita videopuheluihin ja soitteluihin ym. Ja siis täysin tavis suomalainen mies olen. 40v.

Ja kuitenkin nytkin vietät aikaasi täällä meidän suomimammojen parissa, vaikka sadat naiset odottavat yhteydenottoasi. Jännä.

Mutta kerro ihmeessä muillekin miehille mistä saitista on kysymys! Se olisi meidän kaikkien etu.

Kiitos huolenpidosta, mutta välillä vain kaipaa taukoa niistä keskusteluista. Ei se ole sen kummempaa, kuin suomalaisilla naisilla deitti-saiteilla, missä heillä on kymmeniä tai satoja matcheja, tuskin naisetkaan ovat jatkuvasti nenä kiinni puhelimessa kaikille niille miehille kirjoittamassa viikosta toiseen?  Kai sitä nyt saa tehdä muutakin. Eli ei tässä ole kyse mistään sen kummemmasta, kuin että sukupuolien välinen kysyntä ja tarjonta kääntyy toisin päin, kun suomalainen mies tekee profiilin jonnekin saitille missä on ihmisiä eri kulttuureista.

Kunhan ottaa itsestään pari kelvollista kuvaa, ja osaa suht sujuvasti kirjoittaa/puhua enlantia, ja omaa normaalit käytöstavat. Muuta ei tarvita, niin kysyntää riittää maailmalla suomalaiselle perusmiehelle.

m40

Vierailija
28/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu ei, mutta sitten ei kannata laitella viestiä yli kolmekymppisille naisille tai ainakaan odottaa vastausta...

Vierailija
29/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella moni etsii netissä sitä unelmien kumppania. Jos sitä ei löydy, niin mieluummin on sitten sinkkuna.

No mutta tässä on se paradoksi, että miehet yrittävät kuitenkin sitä "ei unelma kumppania" ja ihmettelevät miksi eivät saa ketään.

Vierailija
30/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu ei, mutta sitten ei kannata laitella viestiä yli kolmekymppisille naisille tai ainakaan odottaa vastausta...

Saavat laittaa viestejä kelle haluavat, jos se ei ole sivustolla kiellettyä.

Vierailija
31/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta tässä on se paradoksi, että miehet yrittävät kuitenkin sitä "ei unelma kumppania" ja ihmettelevät miksi eivät saa ketään.

Sinä olet ainoa joka ihmettelee näitä. Nämä miehet eivät tulleet tekemään keskustelua palstalle.

Vierailija
32/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laittaa tuhannelle nuorelle naiselle viestiä ja yksi heistä vastaa, niin se riittää.

Vierailija
33/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laittaa tuhannelle nuorelle naiselle viestiä ja yksi heistä vastaa, niin se riittää.

Juuri näin.

Vierailija
34/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerimpiä on ne, jotka kirjoittavat Tinder-profiiliin etsivänsä nuorempia :D Joskus tällainen tyyppi on laittanut mullekin tykkäyksen vaikka olen häntä vanhempi. En ole tykännyt takaisin.

Vierailija
35/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet ainoa joka ihmettelee näitä. Nämä miehet eivät tulleet tekemään keskustelua palstalle.

Niin koska se on mielestäni vähän surkeaa siis miesten takia, koska moni näistä olisi varmasti ihan hyvä kumppani, sen takia olen itsekin heidän profiileita lukenut. Mutta tuhoavat omat mahdollisuutensa parisuhteeseen oman ikäistensä kanssa tuolla tiukalla ja lapsellisella ikärajauksellaan. Se on surullista.

Vierailija
36/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin nytkin vietät aikaasi täällä meidän suomimammojen parissa, vaikka sadat naiset odottavat yhteydenottoasi. Jännä.

Mutta kerro ihmeessä muillekin miehille mistä saitista on kysymys! Se olisi meidän kaikkien etu.

Kiitos huolenpidosta, mutta välillä vain kaipaa taukoa niistä keskusteluista. Ei se ole sen kummempaa, kuin suomalaisilla naisilla deitti-saiteilla, missä heillä on kymmeniä tai satoja matcheja, tuskin naisetkaan ovat jatkuvasti nenä kiinni puhelimessa kaikille niille miehille kirjoittamassa viikosta toiseen?  Kai sitä nyt saa tehdä muutakin. Eli ei tässä ole kyse mistään sen kummemmasta, kuin että sukupuolien välinen kysyntä ja tarjonta kääntyy toisin päin, kun suomalainen mies tekee profiilin jonnekin saitille missä on ihmisiä eri kulttuureista.

Kunhan ottaa itsestään pari kelvollista kuvaa, ja osaa suht sujuvasti kirjoittaa/puhua enlantia, ja omaa normaalit käytöstavat. Muuta ei tarvita, niin kysyntää riittää maailmalla suomalaiselle perusmiehelle.

m40

No jaa nyt hyvä mies tuon saitin osoite muillekin palstan miehille.

Vierailija
37/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin koska se on mielestäni vähän surkeaa siis miesten takia, koska moni näistä olisi varmasti ihan hyvä kumppani, sen takia olen itsekin heidän profiileita lukenut. Mutta tuhoavat omat mahdollisuutensa parisuhteeseen oman ikäistensä kanssa tuolla tiukalla ja lapsellisella ikärajauksellaan. Se on surullista.

Ajattele miestä, joka saa viestin kiinnostuneelta naiselta. Mies käy hänen profiilissaan ja katkeroituu, kun naisen profiilissa lukee että hän pitää pidemmistä miehistä kuin mitä hän on. Jättää katkerana vastaamatta naiselle sen vuoksi.

Sinä olet se tyyppi.

Vierailija
38/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta kysyn, että mistä maasta on kyse? Jos löydät tuolta etsimäsi, niin sehän on sitten hyvä. Varmaan oletkin jo pian parisuhteessa, kun kerran noin suurta kiinnostusta on.  Suomessa tosiaan pariudutaan pääsääntöisesti samaan ikäluokkaan kuuluvan kanssa, joten ikäerosuhteita toivovien kannattaa etsiä kumppani toisenlaisesta kulttuurista ulkomailta.

Afrikka, kauko-itä, Etelä-Amerikka/Itä-Eurooppa. Oman kokemukseni mukaan tuossa järjestyksessä on kysyntää suomalaiselle miehelle ulkomailla. Eli oikeastaan voi sanoa, että mitä kauempana länsimaasta, sitä suurempaa kysyntä.

m40

Vierailija
39/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, miksi sabotoit itseäsi etsimällä pitkää miestä? Puolet miehistä ovat keskimääräistä lyhempiä. Turha valittaa, että hyvää miestä ei löydy, kun heti alussa rajaa 60-75 % miehistä pois nykypäivänä turhalla pituuskriteerillä.

Kun olin tinderissä niin ei ollut vaatimusta pituuden suhteen. Mun nykyinen mies on 162cm.

Vierailija
40/186 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, miksi sabotoit itseäsi etsimällä pitkää miestä? Puolet miehistä ovat keskimääräistä lyhempiä. Turha valittaa, että hyvää miestä ei löydy, kun heti alussa rajaa 60-75 % miehistä pois nykypäivänä turhalla pituuskriteerillä.

Kun olin tinderissä niin ei ollut vaatimusta pituuden suhteen. Mun nykyinen mies on 162cm.

Eli et ymmärrä tilastoja. Yksittäinen poikkeama kumoaa tilaston?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi