Sähköpyörä on maailman turhin laite!!!
Maksaa sairaasti ja viedään viimeinenkin liikunta pois jo nyt vähäliikkuvilta ihmisiltä. Ja eihän tuohon edes tarvita mopokorttia niin nyt 10 vuotiaatkin ajelee noilla 30 km/h kouluun ilman mitään tietoa liikennesäännöistä. Ajellaan vaan suoraan suojatien läpi pysähtymättä jne.
Nuoret on vielä huonomassa kunnossa kuin mummot nykyään ja eivät edes jaksa polkea itse pyörää? Ennen vanhaan 80v mummotkin ajoi sillä vaihteettomalla pyörällä korkeita mäkiä.
Kommentit (563)
Vierailija kirjoitti:
Eihän sähköpyörä nyt sentään turha laite ole, kun se kerran eteenpäin vie. Mutta se kyllä ketuttaa, kun joku väittää, että se olisi pyöräilyä, vaikka sähköpyörällä mennään akulla avustettuna eteenpäin. En minä akkukäyttöistä siimaleikkuria käyttäessäkään väitä niittäväni käsin, jos kerran se leikkuri hoitaa homman suurimmaksi osaksi. Ja sama asia muissakin akkulaitteissa.
Kuvitteletko että se sähkis kulkee polkematta ?🙄
Tulet viisastelemaan, vaikka et tiedä koko laitteesta mitään . SE EI KULJE POLKEMATTA. Voit KEVENTÄÄ sähkön avulla menoa
mua ahdistais ajatuskin että pitäis polkea pyörää. eikö ap tiedä että siinä voi tulla hiki tai hengästyä???
Haluaisin nähdä sen pyöräilijän, joka kantaa puutarhaliikkeestä 4 kpl 40l säkkiä multaa 12 kilometrin matkan. Kuormasähköpyörällä ei ollut temppu eikä mikään. Lapsikin oli kyydissä. Sähköpyörä on meille 100% kulkiväline ja auton korvike.